Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jednak okazuje się poszła uszczelka pod głowicą w mojej 523i M52TU (mleko pod korkiem). Chciałem zapytać ktore uszczelki jeszcze muszę zmienić przy wymianie tej pod głowicą i jaki to jest orientacyjny koszt takiej naprawy.

MatrixXXL

523i 99r.

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Możesz pod deklem zaworów. Pod kolektorami wydechowymi i ssącym. Ale mleko pod korkiem to nie jest objaw uszczelki na 100%. Gotuje się płyn? Robi wielkie ciśnienie odrazu pod odpaleniu? Napisz dokładnie co i jak
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale mleko pod korkiem to nie jest objaw uszczelki na 100%

Pozwolę sobie sprostować wypowiedź kolegi :wink:

Majonez pod korkiem oleju, MOŻE być spowodowany uwaloną uszczelką pod głowicą, ale równie dobrze przez uwalony termostat i niedogrzewający się silnik, lub jazdę na krótkich dystansach (silnik nie zdąży odparować wody z oleju, która się tam skrapla podczas stygnięcia<-->nagrzewania).

Opublikowano

No właśnie o to mi chodziło :cool2:

Czasami się zobaczy takie coś pierwszy raz i nie wiadomo co to jest. Wizyta u nieuczciwego mechanika i od razu diagnoza uszczelki. Niestety, ale wiele osób ściąga czapkę bez powodu, bo mechanik chciał zarobić grosza.

Oczywiście niekoniecznie musi tak być. Możliwe, że rzeczywiście jest uwalona uszczelka

Opublikowano
Płyn bulka, robi się ciśnienie, wcześniej nie miałem tzw mleka, a też jazda była na krótkim dystansie. Mam lpg i jak się okazało niesławny reduktor Magic Jet który lubi robić spustoszenie. Boję się że mogła pęknąć głowica a to już wtedy będzie nie ciekawie. :duh:

MatrixXXL

523i 99r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a reduktor wywaliłeś do tej diagnozy?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no pewnie

\

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zakręc zawór na butli od gazu.

odkręć miedziany wężyk którym gaz dochodzi do reduktora.

Wypuść gaz z reduktora.

 

Skręć to spowrotem.

 

odpowietrz silnik.

 

reduktorem rzuć w gaziarza który ci go zamontowal.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
jeśli miał byś aż takie przedmuchy że widać spaliny (a pewnie to gaz) to gotowało by się auto. Nie jeździj nim tylko odrazu do gazownika na zmianę reduktora. Niedawno był temat i ktoś miał identyczną sytuacje
Opublikowano

Jeżeli gaz jest wyłączony to nie będzie już wpuszczał. Miałem to samo. Wyłączyłem gaz, zalałem płyn pod korek, odpowietrzyłem i tydzień jeździłem na benzynie bo czekałem na golda. Nic nie trzeba zakręcać. Jeżeli instalacja jest powyżej 2007r ma zawór bezpieczeństwa i jeżeli ściągniesz wąż od reduktora to wyleci gaz z węża i więcej nie będzie leciał. Odpowietrz sobie dobrze autko i jedź na test Co2.

 

Kolego danielxc717 to właśnie ja miałem ten problem hehe :D Pozdrawiam.

Opublikowano
Jeżeli gaz jest wyłączony to nie będzie już wpuszczał. Miałem to samo. Wyłączyłem gaz, zalałem płyn pod korek, odpowietrzyłem i tydzień jeździłem na benzynie bo czekałem na golda. Nic nie trzeba zakręcać. Jeżeli instalacja jest powyżej 2007r ma zawór bezpieczeństwa i jeżeli ściągniesz wąż od reduktora to wyleci gaz z węża i więcej nie będzie leciał. Odpowietrz sobie dobrze autko i jedź na test Co2.

 

Kolego danielxc717 to właśnie ja miałem ten problem hehe :D Pozdrawiam.

 

a jak z olejem, miałeś objawy pękniętej uszczelki? Ja mam pod korkiem coś ala mleko, było białawe teraz zżółkło, no i bulka płyn. Raczej obstawiam tą cholerną uszczelkę.

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
Masła nie miałem. Ale masło też się robi od krótkich odcinków. Teraz na benzynie też Ci się gotuję? Zalej ją jeszcze raz płynem i dobrze odpowietrz. No i podjedź na ten test Co2. U mnie 2 dychy biorą. A ogrzewanie masz?
Opublikowano

Słuchaj. Będzie bulgotać CAŁY CZAS. Póki nie zakręcisz zaworu butli i nie wypuścisz tego gazu jak jeden z kolegów pisał. Gaz jest cały czas w reduktorze niezależnie czy jedziesz na gazie czy na PB. Tak więc zacznij od tego a nie mówisz cały czas, że uszczelka. Bo mechanicy na takich czekają.

 

Masło będzie jeśli robisz małe odcinki. Jak zakręcisz ten zawór i wypuścisz gaz to przejedź się na 20-30km i masło zniknie. Teraz nie jeździj póki ten reduktor puszcza bo zapowietrzysz bardzo układ i w końcu ta uszczelka bądź nawet i głowica Ci pęknie. Po tym jak zakręcisz tą butlę to odpowietrz układ

Opublikowano
Po prostu zdejmij wąż od reduktora. Zalej go płynem i napisz co i jak. Daje sobie rękę uciąć, że jak odkręcisz korek od zbiorniczka to strasznie gazem będzie Ci czuć. Bo jak kolega danielxc717 piszę na prawdę będziesz uszczelkę robił, a w najlepszym przypadku rozsadzi Ci któryś z węzy bądź zbiorniczek wyrównawczy. Ja też myślałem, że mi uszczelka siadła, jednak nie. A jaki reduktor zakładasz? Spraw sobie Golda. Nie sprawia problemu i bardzo dobrze ciśnienie trzyma. Ja założyłem Golda na 380km i daje radę. Reduktor wraz z filtrami wyniósł mnie 400zł. Założyć sam założyłem z małą przeróbką węży.
Opublikowano
wlasnie walcze z tym bmw, otoz jak mam wylaczona dmuchawe to temp rosnie, poziom wody tez i wywala, visco caly czas chodzi tak ze reka mogę je zatrzymać, a tem na kompie ma juz 97, wskazówka w pionie.

MatrixXXL

523i 99r.

Opublikowano
a zakręciłeś butlę i wypuściłeś gaz? Przecież temp na postoju spokojnie może sięgać 97st przy wyłączonym ogrzewaniu. Visko się włączy w zimę przy ok 100st co jest ciężkie do wykonania. To że w bloku jest 97st to nie znaczy ze bimetal da radę się tak mocno rozgrzać. Jak nie wyłączyłeś gazu i dalej coś próbujesz robić to się sam prosisz o kłopoty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.