Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

tak jak napisalem w temacie nie odpala, podejrzewam ze jest to immobilizer poniewaz rozrusznik kreci, pompa paliwa dziala , ale co zauwazylem ze na desce rozdzielczej poza standardowymi kontrolkami swieci mi sie reczny, kontrola trakcji i skrzynia pokazuje mi tryb awaryjny i wszytskie swiatla zaczynaja sie swiecic, dodam rowniez to ze samochod nie byl uzywany ponad tydzien , a rok temu mialem dokladnie tak sytuacje, tzn po takim przestoju immobilizer sie rozkodowal, czy jest taka mozliwosc ze stalo sie dokladnie to samo teraz???, prosze o pomoc moze ktos mial taki problem ,jutro ma tez przyjechac gosciu i podlaczyc go pod kompa takze moze cos wyjdzie

 

z gory ddzieki za pomoc i wesolych swiat dla wszystkich

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wydaje mi się, że może to być immobilizer skoro rozrusznik kręci, jakby to była jego wina to nic by się nie działo po przekręceniu kluczyka, chyba, że o czymś nie wiem :roll: a akumulator nie padł? Podłącz prostownik na noc i zobacz jutro.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
wlasnie sek w tym ze tez myslalem ze to akumulator ale probowalem go odpalic na kablach i bylo to samo, czasami brzmial tak jak by chcial zaskoczyc ale nic z tego takze sobie odpuscilem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To widocznie paliwa nie dostaje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

maniek tak to wyglada ale chodzi o to zee pompa paliwa dziala bo po przekreceniu kluczyka slychac ten charakterystyczne szum, jest moze jakas inna opcja zeby paliwo nie szlo do silnika , bo ja nie mam pojecia,

dzieki wielkie za podpowiedzi bo przydal by mi sie jakis normalny samochod na swieta:)), bo nie chce sie czuc jak w robocie i jezdzic vanem :)

wesolych swiat

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam odebralem wczoraj samochod od mechanika i okazalo sie ze uszczelka pod glowica leci, sprawdzili kompresje i na 4 i 5 bylo okolo 90 a na pozostalych 130,140, ale powiedzial mi ze tego sie nie da zrobic tylko trzeba wymienic caly silnik poniewaz blok i cala reszta jest z aluminium.podpowiedzcie mi czy to prawda co on powiedzial czy chce mnie naciagnac na kase bo nie mam ochoty wymieniac silnika, wole juz ja zajezdzic do konca i kupic inna dajcie jakies wskazowki

wiekie dzieki i szczesliwego nowego roku

jak teraz poczytalem na forum to faktycznie wyglada na uszczelke tylko teraz pytanie czy to jest prawda co mi powiedzail mechanik ze tego sie nie da zrobic bo blok jest aluminiowy, dla mnie brzmi to troche glupi

Opublikowano

Kłopoty z kompresją to przede wszystkim głowica. Ten mechanik to jasnowidz.

Masz instalację LPG?

Opublikowano

no wlasnie tez to brzmi dziwnie , zdziwilem sie jak mi to powiedzial, bo ja on stwerdzil blok jest aluminiowy i nie da sie szlifu na niej zrobic czy co sw tym stylu, musze jeszcze podzwonic po paru gosciach i zobacze, ale dodam ze woda zaczela uciekac ostatnio,ale byla pompa wody walnieta, i ja wymienilem pare dni temu takze musze nia pojezdzic i zobacze

dzieki wielkie za podpowiedzi

aha jakub smigam na paliwie jak to ma jakies znaczenie dzikei

Opublikowano

LPG jest najczęsciej odpowiedzialne za wypalenie zaworów i nieszczelności glowicy.

Przyczyn utraty kompresji może być kilka. Jednym z nich może być także uszkodzenie uszczelki pomiędzy cylindrami i zakłócenia ich pracy. Dobry warsztat przeprowadzi "próbę olejową" i już będzie można więcej powiedzieć bez rozbierania silnika. W dalszej kolejności zdejmuje się głowicę i ocenia stan. Do wymiany silnika jeszcze daleka droga.

Opublikowano

dzieki wielkie zz wskazowki , bo samochod ma przejechane niecale 200 tys km, takze nie wydaje mi sie zeby silnik byl skonczony nie w bmw, teraz tylko znalezc dobry i uczciwy warsztat, a z tym coraz trudniej niestety

jak dojde co dokladnie jest dam znac na forum

Opublikowano

witam ponownie

chcialbym sie tylko podzielic pewnymi spostrzezeniami, bo przejechalem bunia okolo 400 km i nic sie dzieje, plyn chlodniczy spr., codzinnie i nie ubylo nawet kropli z tego co widze po bujaku, kolor olej jaki byl taki jest, nie zauwazylem zadnego tzw. masla pod korkiem oleju, takze narazie jest ok, dodam ze nierobilem jeszzcze tej proby olejowej bo wstalem z lozka dwad ni temu(grypa:)))), mam tylko nadzieje ze tak zostanie :D

dzieki wielkie chlopaki za wskazowki i podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.