Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem szczęśliwym posiadaczem e39 od dwóch dni ;) Kocham BMW, jest wspaniałe ;)

Nigdy wcześniej nie jeździłem takim pięknym samochodem, no chyba tylko i wyłącznie Audi V8 10 lat temu

dawało mi podobne odczucia ;)

Mam pytanie do użytkowników, jak powinno działać wspomaganie ? Czy ma być raczej ciężko jak w Ładzie czy raczej jak w amerykańskich samochodach ?

Oczywiście przesadzam, chciałem podać dwie skrajne możliwości wspomagania w aucie.

U mnie jest trochę ciężkawo, nie ma problemu z kręceniem na postoju, ale jednak kierownica stawia zdecydowany opór,

na pewno nie jest lekko.

Czy to jest "normalne" czy ma być raczej ciężko czy powinna kręcić się jednym palcem, Poradźcie !!

Opublikowano
Bankowo ciężej chodzi niż w innych autach, ale i jednym palcem da Się zakręcić
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak by u mnie latała lekko jak w francuzie czy amerykańcu to bym chyba sprzedał to auto.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jak by u mnie latała lekko jak w francuzie czy amerykańcu to bym chyba sprzedał to auto.

A dlaczego :?: u mnie chodzi bardzo lekko i bardzo mi to odpowiada.

Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest lekko i lekko.

U mnie jest w sam raz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dużo zależy od tego czy w aucie jest servtronic, czy zwykłe wspomaganie.

Ta pierwsza opcja reguluje siłę wspomagania w zależności od prędkości, czyli im szybciej jedziesz, tym wspomaganie twardnieje, przy czym przy parkingowych manewrach mam wrażenie że wspomaganie jest silniejsze niż w zwykłej wersji.

Opublikowano

No właśnie mnie się wydaję że czym szybciej tym wspomaganie działa bardziej "twardo"

Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

u mnie nie działa może strasznie ciężko, ale na postoju to na pewno nie amerykański cadillac

o ile podczas jazdy jest super, to podczas manewrów np. na parkingu mogłoby być ze 20% lżej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To pewnie nie masz właśnie servotronica.

Można się pokusić o montaż pompy wspomagania od e38, tam były trochę mocniejsze, więc wspomaganie powinno zyskać na sile.

Ja mam u siebie właśnie od e38 i jest lżej, ale dowiedziałem się dopiero jakiś czas po zakupie, cały czas myślałem że są takie same, i że moja poprzednia była do tego stopnia zarżnięta że robiła za niskie ciśnienie, a tu jednak psikus :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie temperatura nie ma wpływu na wspomaganie.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
A co kolega by poradził wszystkim tym którym ciężej chodzi podczas dużych spadków temperatur :?: Płyn świeży, żadnych wycieków, standardowo zapocony zbiorniczek. Czy jakiś zestaw do pompy lub jej wymiana??
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie wiem.

Nic nie robiłem specjalnego.

Przekładnię mam regenerowaną dośc dawno.

olej zmieniam tak często jak się powinno.

wahacze i łozyska amorów znienione niedawno.

Opony 205.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Mi zdarzyło się ostatnio ze dwa razy w mroźne poranki (jakieś 10-15 stopni na minusie), że pierwsze ruszenie kierownicą przy ruszaniu szło ciężej niż standardowo (wyraźnie zbyt ciężko).

A standardowo (jak to kolega trafnie ujął) kręci się kółkiem z przyjemnym oporem. Ciężej niż np. w moim starym audi a4, ale nie chciałbym aby było lżej niż jest.

 

Po zakupie auto było na przeglądzie, stwierdzono drobny wyciek płynu od wspomagania, wymieniono jakieś wężyki i teraz jest niby wszystko OK, a mimo to taka sytuacja się pojawiła. W innych samochodach nigdy tego nie doświadczyłem, więc nie wiem czy tak powinno być..

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.