Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegow!!!!!!!!!! od pewnego czasu zauwazylem ze paruje mi przednia prawa lampa ( bi xenon skretny z doswietlaniem zakretow), dodam jeszcze ze lampy w tym aucie sa od nowosci czyli 5 lat, moje pytanie jest czy moge cos sam zrobic zeby nie parowala, z gory dzieki za wszelkie info pozdrawiam!!!!!!!!!
Opublikowano
Dzisiaj zaobserwowałem to samo zjawisko, po jeździe i po spryskaniu reflektorów zaparowały u dołu - pytanie czy jest się czym przejmować ?
Why so serious... ?
Opublikowano
Dzisiaj zaobserwowałem to samo zjawisko, po jeździe i po spryskaniu reflektorów zaparowały u dołu - pytanie czy jest się czym przejmować ?

 

 

To mi przypomina teksty typu mam 911 turbo, złapałem ostatnio gumę, sprzedać auto czy zostawić w rozliczeniu? :D A tak na poważnie, nie ma się czym przejmować, choć parować nie powinno.

Opublikowano
nie wiem jakie jest wytłumaczenie ale jest to tylko z xenon u kupla w E90 to samo delikatnie paruje, czy może żarnik wytwarza tyle ciepła w lampie i jest różnica temperatur i dlatego paruje nie wiem ale widzę że to zjawisko występuje z lampami Xenonowymi
Opublikowano
moze cos w tym jest , ale w nowych autach lampy nie paruja a wiec chyba nie powinno to miec miejsca nawet po kilu latach eksploatacji, moze ktos wie jak to ugrysc zeby nie parowaly???
Opublikowano
Dzisiaj zaobserwowałem to samo zjawisko, po jeździe i po spryskaniu reflektorów zaparowały u dołu - pytanie czy jest się czym przejmować ?

 

 

To mi przypomina teksty typu mam 911 turbo, złapałem ostatnio gumę, sprzedać auto czy zostawić w rozliczeniu? :D A tak na poważnie, nie ma się czym przejmować, choć parować nie powinno.

 

 

To ze nie ma sie czym przejmować to wiem - pytanie było sarkazmem.

Rozumuje podobnie do kolegi krzeszla, ale uważam ze podobna sytuacja nie powinna mieć miejsca w aucie premium za grubo ponad 200k w zakupie nawet po 10 latach eksploatacji - to nie skoda czy opel.

 

Pzdr,

Why so serious... ?
Opublikowano

To ja Wam powiem - u mnie parowało i jak się okazało gdzieś na łączeniu rozszczelnił się reflektor.

Ostatnio zauważyłem to samo u siebie w VW - auto półroczne - paruje ale w kącikach po dłuższej jeździe i wilgoci (deszcz czy spryskiwanie reflektorów). Po nowym roku ląduje w serwisie.

Podobną sytuację zanotował znajomy w X5 E70 (dwuletnim) oraz ja będąc w BMW na jeździe próbnej nową piątką.... Po prostu super.

Ratuje wymiana reflektorów lub próba uszczelnienia - ale fakt - nie jest to estetyczne zwłaszcza w tak drogich samochodach - kategorycznie nie powinno mieć miejsca.

 

Co do przejmowania się ... hmmm jestem odmiennego zdania - skoro wilgoć przenika do środka to znaczy że mikrocząsteczki również. Efekt końcowy ? Za jakiś czas zacieki od wewnątrz, brudny klosz od środka - podobnie z soczewką, rozszczepienie światła, gorsza widoczność na drodze etc...

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
mój kumpel miał q7 zamienił na x6 i tez mu paruje był 3 razy na gwarancji i nic nie poradzili jest tak wk....ony bo w q7 na gwarancji dostał nowe lampy i nie parowały a bmw go olało przez te bzdure ma iść znowu po audi i nie chce bmki powiedział ze za 400tys nie chce auta które nowe wygląda jak po dzwonie i go rozumiem
Opublikowano

Kazda lampa ma gumowy wentyl, który służy do wymiany powietrza w lampie.

Jeśli przewód jest zatkany, to lampa będzie parowała, bo nie będzie wymiany

powietrza i wilgoci. Gdyby lampa była rozszczelniona, to by woda sie w niej zbierala.

 

M.

Opublikowano

witam

u mnie parują w E61 jak włączę po długim postoju delikatnie od dołu po wewnętrznej stronie mim zdaniem to dotyczy wielu używanych samochodów lampy nie są 100% szczelne i moim zdaniem na szybie jest już warstwa niewidzialnego brudu wobec tego i efekt osuszania wilgoci zawartej po prostu w powietrzu jest zaburzony powiem tak mam Corse z 2010 i jedna lampa była wymieniona po stłuczce widać, że na odbłyśniku już jest kurz i paruje wcześniej i mocnej na nowej nie prawie tego efektu, przed stłuczka obie parowały równo :) ...

 

pozdrawiam

Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
mim zdaniem to dotyczy wielu używanych samochodów
Jeśli za używany uznamy taki, który wyjechał z salonu - to tak :) To częsty problem - nawet w autach z przebiegiem poniżej 5000 km. Mają go w Fordzie, Audi, Hondzie... nihil novi.
Opublikowano
moze cos w tym jest , ale w nowych autach lampy nie paruja a wiec chyba nie powinno to miec miejsca nawet po kilu latach eksploatacji, moze ktos wie jak to ugrysc zeby nie parowaly???

 

No nie do końca, bo koledzy pisali, że w nowych f30 również zdarzają się parujące klosze lamp :duh:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

witam mi tez paruje lekko na dole

otwarlem dekielki wlaczylem swiatelka dl.i para znikla wiec nie moze to byc problem nie szczelnosci wrecz przeciwnie!!!!

po zamknieci znowu zaparowalo wiec mam pytanko gdzie w e60 bi-ksenon skretny z doswietleniem znajde w lampie te odpowietrzniki problem tkwi w ich udroznieniu tak sadze co wy na to

pozdrawiam marek.s

  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie jest problem !!

 

Parowała, parowała, ale i odparowywała. Teraz mam już na prawdę dużo wilgoci w lampie ( nie jest zaparowana tylko ma już dużo dużych kropel wody )

Znacie kogoś, kto mi taką lampe zregeneruje ??

 

Dodam, że 2 lata temu wymieniali mi w Bawarii dekiel od Xenonu, bo miał pourywane zaczepy. Wygląda, że ten nowy jest OK, ale lampa już tak mocno zaparowała, że boje się o awarie.

 

Chodzi o lampe xenon w E60 LCI

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • 7 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odgrzeje kotleta :D

 

Też wam tak paruja? Chyba kiedyś już to zauważyłem ale niejestem pewny. Obie lampy po równo a ostatnio zmieniłem zarniki. Model LCI

 

PS. Po krótkiej trasie. 7km w nocy.

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Mobile%20Uploads/IMG_20141206_183443_zps1ddd5011.jpg

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Hmm pamietam kiedyś miałem taka sytuacje, wyjąłem reflektor suszenie lub na noc na kaloryfer przegląd czy wszystko jest szczelne i gra. Taki efekt zauważyłem ze dzieje sie na poczadku zimy czasami dzie sie tak jesli zagłada sie do środka w wilgotne dni.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to może odparuja, jak grzebalem to było zeczywiscie wilgotno ale to już trochę czasu minęło zresztą wilgoć zawsze się dostaje a dzisiaj deszcz u mnie padał i pada. Samochód stał parę minut i może dla tego para siadła na zimne klosze. Temp. 2°C na dworze

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Miałem wymieniony reflektor na nowy ori po tym jak gość cofał i obrysował klosz. Drugi też wymieniłem bo była spora różnica odbłyśnik i szkło brudne. Obie pół roczne lampy parują.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale paruja jak jest zimno czy juz od poczatku?

 

Ps, jutro sprawdze czy rurki nie sa zagiete. Moglo sie zdazyc przy montazu.

 

wiec mam pytanko gdzie w e60 bi-ksenon skretny z doswietleniem znajde w lampie te odpowietrzniki problem tkwi w ich udroznieniu tak sadze co wy na to

pozdrawiam marek.s

 

Co do gornego nie jestem na 100% pewny ale raczej sie zgadza. Aby dojsc do dolnego trzeba zdjac lampe.

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wymiana%20xenona/IMG_20141114_160403_zps5jkyixm_edit_1415996835056_zps9pmgfrl_edit_1417906052207_zpsaj0axtes.jpg

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wymiana%20xenona/IMG_20141114_162838_zps6kyea6n_edit_1415997595787_zpsgkb7vpc_edit_1417905857654_zps96ohha7f.jpg

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obadalem te odpowietrzniki i wszystko jest w pozadku. Klapki itworow zarowek siedza na swoim miejscu a rurek do cyrkulacji praktycznie nie da sie zagiac i sa skierowane w dol wiedz brud ich nie zatka.

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/IMG_20141207_131848_zpsxqgfjvg_edit_1417956259332_zpsbn3cuxgj.jpg

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/IMG_20141207_131841_zpsgk42wfj_edit_1417955960487_zpslsrxelfj.jpg

 

Co ciekawe odpowietrzniki sa dosyc duze a w srodku jest "gabka" blokujaca dijscie owadom.

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/IMG_20141207_131948_zps1icmf09k.jpg

 

Dzisiaj przyjzalem sie kloszom i maja lekkie zacieki wiedz probkem jest pewnie od dawna.

 

Ps. Zapomnialem dodac ze przewerowalem niemieckie fora i sytuacja z lekka para na kloszach jest normalna. Lampy nie sa szczelne i wilgoc zawsze sie dostanie, nie wazne jakiej marki jest samochod. Wilgoc sie nagrzewa i osiada na zimnym kloszu. Puki nie widac mocnego skraplania sie wody nie ma zadnego problemu :cool2: a lekkie zacieki po paru latach pochodza pewnie w polaczeniu z kurzem.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
a moze problem tkwi w czyms innym? z tego co zauwazylem u wiekszosci z nas paruje lampa od strony pasazera. Niedawno musialem wymienic wlasnie parujaca lampe z tejze strony na praktycznie nowa. I co? tez paruje. odwrocilem uszczelki na druga strone i jest to samo. Moze z tej strony silnika jest wieksza temperatura bo turbina i wydech i dlatego paruje? Nie wiem... myslalem tez o tym zeby odwroicic odpowietrzniki do gory bo oryginalnie sa do dolu skierowane, moze to by pomoglo? probowal ktos?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.