Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!Przeszukałem już chyba wszystko i wszędzie i nic nie znalazłem,więc zakładam tego posta w nadzieji że znajdę rozwiązanie :8)

Pacjęt e46 330d miał wyciek oleju spod 4-tego wtrysku.Olej chlapał tak nie że leciało aż na turbulum i poczułem zapach swędzonej oliwy.Zrzuciłem kolektor(brakowało jednej gumowej prostokątnej uszczelki).Dwa dni walczyłem z 6-stym wtryskiem ale udało się zwyciężyć.Wszystko poczyściłem,nowe uszczelki,podkładki wtrysków,przy okazji wężyki podciśnień,oraz czyszczenie zaworków sterowania turbo i egr.Po poskładaniu do kupy odpalił od kopa!Żadnych dźwięków,falowania,nic.Tak sobie pośmigał ok 10-15 minut,łapnął temp 90 stopni,Jazda próbna uuuuu auto idzie jak nigdy dotąd :twisted:

Tak parę kilosów,wszystko ok.Nawrót buta z powrotem i zaczęło sobie coś nawalać w silniku.Auto nie straciło na mocy drastycznie,ani nie zaczęło kopcić. Poprostu stukło parę razy i uspokoiło się.Jadę dalej już lekko wystraszony i po kilkuset metrach znów to samo,i niestety już tak mu zostało.

Auto ma niecałe 120k mil czyli ok 200k km(przebieg realny,książka serwisowa,kupa rachunków,)W anglii nie ma aut od niemieckich dziadków lekarzy jeżdżących tylko do kościoła)))))))))Inpa pokazuje mi tyko błąd czujnika temperatury 272(ten błąd jest od kąd go kupiłem)i czasami wywala błąd podgrzewacza płynu chłodniczego i obroty falują jak ogrzewanie włączone.

Bardzo bym prosił o jakieś sugestie bo już mnie to auto do szału doprowadza :mad2:

A tu jest krótko metrażowy film o tym aucie

Z góry dziękuje za zainteresowanie :8)

Opublikowano

No tak szczerze to jeszcze nic nie sprawdzałem(pękła mi żyłka pierdząca:( Trzy dni dłubania po powrocie z obozu pracy i taki efekt :cry2:

Dało by się to jakkolwiek sprawdzić bez demontażu wtrysków?????

Patrzyłeś może na te zrzuty z inpy?

Co sądzisz o drugim wtrysku?

Opublikowano
moim zdaniem to nie panewka,dźwięk panewki jest cichszy i innego głosu.ale dla pewności zdeimij miske i sprawdź panewki i gładzie cylindrów.
Opublikowano
Moim skromnym zdaniem głos panewki jest trochę bardziej dudniący i słychać go bardziej z pod spodu(bynajmniej tak miałem kiedyś w moim ulubionym sprzęcie czyli poldku)))).Dziwnie mi się wydaje że to coś związanego z tłokiem\sworzniem korbowym\zaworem.Choć oczywiście mogę się mylić.Z ciekawostek jest tylko to że na wolnych obrotach po odpięciu tylko i wyłącznie 4-tego wtrysku nic się nie dzieje,natomiast po odpięciu każdego innego zaczyna bardziej kuleć.A i co mnie zastanawiało :roll: Od samego początku auto nie chciało chodzić z egr-em.Wymyłem to ustrojstwo,powymieniałem wężyki i dalej to samo.Jak tylko wepnę wężyk kuleje.A dopóki chodził to jeżdźiłem bez egr-a bo sie kurna nie dało.Na razie jest za zimno żeby mi się chciało pod niego się kłaść,ale po świętach pewnie będę musiał.Dodatkowe sugestie mile widziane :cool2:
Opublikowano

odpaliłem dziś dziada i kopci na czarno jak poczaskany a jak odepne 6-sty wtrysk auto zaczyna chodzić równiej i nic się nie tłucze :shock:

Czyżby wtryskkkkk???????????

Opublikowano
Też mi się wydaje że coś jest nie tak z wtryskami. Panewki by zaczęły tak nagle walić akurat po kombinowaniu z wtryskami? Mało prawdopodobne. Ja bym pozamieniał miejscami wtryski i wtedy patrzył czy dalej po odłączeniu 6 się uspokaja czy czy efekt się przeniósł na inny cylinder to wtedy już wiesz w czym problem.
Opublikowano
dziwne ze przy tak lejacym wtryskiwaczu odpala bez problemu przewaznie samochod nie odpala od rozrusznika bo pompa nie jest w stanie wytworzyc odpowiedniego cisnienia

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
Tak jak mówisz widziałem w autach 4-ro cylindrowych że nie chciały rezać bo wtrysk był padnięty,natomiast w moim poprzednim aucie a4 2.5 tdi miałem urwany zawór ssący(wynik spotkania z tłokiem) i 6 lejących wtrysków tak że świata za autem nie było widać,ale zapalał nadal bez wysiłku
Opublikowano
jeszcze inaczej to cr ma trzy sekcje a vp44 jedna ale vp44 ma rozdzielacz i kazdy wtryskiwacz pracuje na oddzielnym cisnieniu paliwa a cr ma wspolne cisnienie na wszystkie wtryskiwacze czyli ubytek cisnienia na jednym wtryskiwaczu wyklucza prace pozostalych :cool2:

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano

Miałem trochę czasu więc kupiłem regenerowany wtrysk(rok gwarancji i cena podobna jak używki więc się nie wahałem zbyt długo)Wymieniłem autko chodzi równiutko :P

Stary wtrysk był strasznie okopcony.Wydawało mi się że powinien być mokry!?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.