Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przecież na pierwszy rzut oka widać, że to kapie z góry na wydech. Na 99% jest tak jak kolega wyżej pisał - kapie z uszczelki kapy zaworów :)
Opublikowano
a pracuje Ci równo silnik? U mnie jak zmieniałem olej i miałem pogięte zawory wydechowe to miałem tak samo. mogłem identyczna fotke strzelić
Opublikowano
drugi raz uważniej przyjrzałem się zdjęciom - może faktycznie ten olej wydostaje się z wnętrza wydechu. Może ten silnik to już trup ? Na pewno musi ubywać oleju.
Opublikowano

No nie wiem ,a dużo się tego wylewa na 100 km ,co by się nie zapaliło coś?!Kiedyś byłem oglądać E39 i też ciekło na kolektor waliło w środku spalenizną !

Nie wiem czy taki olej się łatwo pali?

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
Kolego.Sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów,często zdarza się że się poci w szczególności jak silnik ma przedmuchy
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
powiem tak jezeli karoseria tak wyglada jak wyglada to silnik musi byc trup. Jak chlapie olejem przez wydech to znaczy ze juz jest takie zużycie ze masakra
Opublikowano
powiem tak jezeli karoseria tak wyglada jak wyglada to silnik musi byc trup. Jak chlapie olejem przez wydech to znaczy ze juz jest takie zużycie ze masakra

ech te twoje mądrości,zapewne twoje auto to "igiełka".

Do autora jeżeli faktycznie olej wydostaje się wydechem to na 99% jest to wina uszczelniaczy zaworów wylotowych.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Koles co ty pieprzysz regeneruje glowice i wiem ze takie ilosci oleju nie maja prawa isc przez uszczeslniacze zaworowe... jezeli juz to przez prowadnice co nie zmienia faktu ze silnik a przynajmniej glowica do roboty. Kolejna rzecz jezeli pluje olejem to juz jest raczej wina pierscieni co rownoznaczne jest z silnikiem trupem. Ten olej na rurze wydechowej moze byc tez poprostu wyciekiem. aha i tak moje auto to igla pod wzgledem lakieru a do silnika tez nie mam do czego sie przyczepic
Opublikowano
Koles co ty pieprzysz regeneruje glowice i wiem ze takie ilosci oleju nie maja prawa isc przez uszczeslniacze zaworowe... jezeli juz to przez prowadnice co nie zmienia faktu ze silnik a przynajmniej glowica do roboty. Kolejna rzecz jezeli pluje olejem to juz jest raczej wina pierscieni co rownoznaczne jest z silnikiem trupem. Ten olej na rurze wydechowej moze byc tez poprostu wyciekiem. aha i tak moje auto to igla pod wzgledem lakieru a do silnika tez nie mam do czego sie przyczepic

cóż ,nie będę dyskutował na temat twojej wiedzy ale takich fachowców omijam szerokim łukiem.

Miałem kiedyś auto z zarżniętym silnikiem codziennie litr oleju musiałem dolać ale nigdy nie wylatywał przez wydech.No ale poszperałem troszkę i coś znalazłem http://m.auto-swiat.pl/1-sprawdz-ktore-silniki-biora-olej/2 i przeczytaj akapit o zużytych uszczelniaczach zaworowych.

Może jak robiłeś głowice z matiza albo 126p to nie wiesz ile oleju może sie wydostać przez 12 zaworów

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Kolego widziales kiedys uszczelniacze zaworowe? ja ci mowie z doswiadczenia. Zuzyte uszczelniacze zaworowe charakteryzuja sie tym ze sa twarde i gumowa część jest rozbita przez trzonek zaworu. Owszem przez uszczelniacze bedzie ubywać oleju przy rozruchu zakopci auto na niebiesko a to z tego wzgledu ze przez dluzszy czas olej splywa po zaworze na tłok. Jezeli prowadnica zaworu nie ma luzu zbyt duzego to nie bedzie to az tak zauwazalne. Jezeli prowadnice sa złomy duzy luz uszczelniacze stare zuzyte to bedzie tego wiecej kopcenia w trakcie jazdy ale nie sadze zeby takie ilosci oleju jak na zdjeciu bylo nie przepalone i wydostawalo sie z rury. Mowisz ze miales zajechany silnik i nie pluł olejem. Zgoda moze jedynie miales wyrobione pierscienie tłokowe. Ale czesto jest tak ze tuleja i tłok tez jest wyrobione i wtedy olejem przez wydech pluje, bo powstaje poduszka z oleju na cylindrze ktory w trakcie pracy jest wywalany do wydechu. A i tak faktem jest ze prowadnice ,zawory i uszczelniacze wydechowe znacznie czesciej siadaja ale to przez ssące zawory wiecej oleju MOŻE sie dostawac do komory spalania

 

No ale okej nie bede sie klócil.Bo juz tyle pracujesz przy tym. Masz racje ;)

@edit.

 

Robilem glowice do malucha i robilem glowice do Volvo FH12 (ciagnik siodlowy) robie głowice do bmw 24 zaworowych i wiem ile oleju moze sie tamtedy dostać. Napewno nie bedzie to wina samych uszczelniaczy !! zeby az olej przez rure wydechowa na laczeniu wyciekal. po mojemy jak juz wczesniej pisalem niech koolega szuka wycieku

Opublikowano

nie chcę się kłócić bo to nie wnosi nic do tematu i nigdy nie napisałem że jestem mechanikiem ale pracę mam taką że muszę się orientować w temacie.

Z doświadczenia wiem że silnik który spala duże ilości oleju jest o wiele mniej wydajny a to ma bezpośredni wpływ na moją wydajność w pracy.

A little piece of heaven in my hands
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.