Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, chcialbym podpytac uzytkownikow tego modelu...ile macie obrotow jak auto jest rozgrzane na biegui jalowym. Ja u siebie mam 625. Ten model ma tak nisko ? To normalne ?
Opublikowano

ja mam zbliżone w 320i, są ok.

 

jezeli chcesz mozesz w ukrytym menu wlaczyc cyfrowy wyswietlacz obrotów, bedziesz miał jeszcze dokładniejsze dane ;)

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano
tak na prawde są wyższe, na pewno ponad 700, ale te obrotomierze w BMW jakoś dziwnie pokazują, że wydaje się być mniej.
Opublikowano
gdy uruchamialem test na zegarach, pamiętam ze było 6xx RPM na rozgrzanym silniku z włączoną klimą.
http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

ja mam ponizej 700 i tez jestem zaniepokojony.

dodatkowo wskazowka obrotomierza rekko mi podryguje o ok 1 mm co chwile, nawet jak na jalowym dodaje gazu :duh:

na kompie bledow zadnych niema i nie wiem co to moze byc, na zimnym silniku raczej ten obiaw nie wystepuje. Ma ktos jakies sugestie?

Opublikowano

ok, włączyłem test teraz ale po krótkim odcinku (10km) takze silnik nie do końca wygrzany.

 

test 07.03 - wylaczona klima 695-705 obrotów

włączona 850-860 obrotów.

 

przy okazji zapytam może ktoś będzie wiedział, coś mi stuka na jałowym i pukanie rośnie do 1500obrotów, potem ustaje.

ustaje także po wciśnięciu sprzęgła.

 

co to moze byc? łożysko oporowe?

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano
Zapytalem ponieważ mam takie niskie te obroty i bardzo latwo daje się zdusić do 400 obrotów w korku bo ruszam delikatnie bez gazu. No i jak się tak z dusi raz to potem przy delikatnym wciśnięciu i puszczeniu gazu - tak żeby obroty nie przekroczyly 1000 to zaczyna mi falowac obrotami do dolu do 600 i potem znów w gore do 1000 , czasem jak oszaleje to robi tak z 5 sekund a czasem spadnie do 400 i w gore. Irytujace. No i jest potem jakiś taki nie swój z gazem. Najlepiej wtedy zapisać stop-start i wraca norma. Jakieś sugestie ? Bledow w kompie brak.
Opublikowano
Od nowości mam jakieś 650 obrotów na ciepłym, wszystko jedno zima czy lato aha bez klimki. To jest normalna prędkość i cichutka praca :8) Polecam
Opublikowano
ok, włączyłem test teraz ale po krótkim odcinku (10km) takze silnik nie do końca wygrzany.

 

test 07.03 - wylaczona klima 695-705 obrotów

włączona 850-860 obrotów.

 

przy okazji zapytam może ktoś będzie wiedział, coś mi stuka na jałowym i pukanie rośnie do 1500obrotów, potem ustaje.

ustaje także po wciśnięciu sprzęgła.

 

co to moze byc? łożysko oporowe?

 

 

A na biegu tego nie masz ?

Opublikowano

na biegu tego nie mam, tylko na luzie. co to moze być? przejmować się czy czekać aż sie rozwali do końca i dopiero robić?

slychac tez takie 3-4 stuknięcia w momencie wciśnięcia sprzęgła i przerzucania z jedynki na dwójkę :mad2:

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

U mnie jak cieply 650 obr/min, auto ma przejechane 39.000 km....

Jest to zrozumiale, zwlaszcza ze to wersja dynamicefficency, czyli model ktory ma oszczedzac paliwo, mniej obrotow = mniejsze zuzycie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie jak cieply 650 obr/min, auto ma przejechane 39.000 km....

Jest to zrozumiale, zwlaszcza ze to wersja dynamicefficency, czyli model ktory ma oszczedzac paliwo, mniej obrotow = mniejsze zuzycie.

Hehehe no niby logiczne mniej obrotów=mniejsze zużycie ale te oszczędności masz nie z obrotów na jałowym tylko z bezpośredniego wtrysku i jeżeli stosujesz się do zmian biegów, które "podpowiada" auto. U mnie 90% trasa i przy temp. zewnetrznej ok -10 stopni pali średnio 6.5 L/100km. Jak było powyżej zera to miałem 6-6.2. W poprzedniej e90 z silnikiem N46 nie dało się zejść poniżej 7 litrów.

Krzysztof
Opublikowano
U mnie jak cieply 650 obr/min, auto ma przejechane 39.000 km....

Jest to zrozumiale, zwlaszcza ze to wersja dynamicefficency, czyli model ktory ma oszczedzac paliwo, mniej obrotow = mniejsze zuzycie.

Hehehe no niby logiczne mniej obrotów=mniejsze zużycie ale te oszczędności masz nie z obrotów na jałowym tylko z bezpośredniego wtrysku i jeżeli stosujesz się do zmian biegów, które "podpowiada" auto. U mnie 90% trasa i przy temp. zewnetrznej ok -10 stopni pali średnio 6.5 L/100km. Jak było powyżej zera to miałem 6-6.2. W poprzedniej e90 z silnikiem N46 nie dało się zejść poniżej 7 litrów.

 

Jakbys trosze pomyslal to bys wiedzial, ze te oszczednosci biora sie z kilku/kilkunastu czynnikow, miedzy innymi z niskich obrotow, ktore sa plynne dzieki tym wtryską.

6,5 litra??? To z jaka predkoscia jedziesz tą trasą??? 100 km/h???

Opublikowano

Czy to jest aż taka oszczędność przy obrotach 650 ? To tak jakby konstruktor pomyslal....użytkownik tego auta będzie dużo stal :-) zrobię mun 650 obrotów. :-)

Muszę poobserwować co jeśli jest wlaczony system start stop czy po wciśnięciu sprzegla i odpaleniu obroty są wieksze niz 650 co by wyjasnialo takie rozwiązanie.

Opublikowano
Ponoć lozysko oporowe pracuje tylko przy wciśniętym sprzegle, także najpewniej to lozysko igielkowe ci halasuje. Ale może ktoś mądrzejszy się odezwie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.