Skocz do zawartości

523 Lambdaregelung Bank 2, która sonda do wymiany ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w nowo nabytej E39 523 M52 1xVanos jest problem z równą pracą silnika, widać że jedna strona wtrysków się rozjeżdza.

W INPIE jest błąd sondy, potrzebuje pomocy w namierzeniu która to bo na razie nie mam możliwości wejścia pod samochód.

 

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

 

Date:12/16/12 16:04:37

ECU:MS420DS0

JobStatus: OKAY

Variant:MS420DS0

-------------------------------------------------------------

 

RESULT:

1 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

 

203 Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag

 

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

 

Motordrehzahl 768.00 1/min

Temperatur Kuehlwasser 72.75 Grad C

Last 1018.61 mg/Hub

Lambda-Sondenspannung Regelsonde Bank 2 1.25 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h

 

Abweichung fett

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan vorhanden

statischer Fehler

 

Errorcode: CB 71 01 28 18 A1 BB FA 8A 5F

=============================================================

Opublikowano

Niekoniecznie musi byc padnieta sonda. U mnie takei errory powodowala odma.

Po wywmianie na nowa juz od 30 tys km ani razu sie error nie pojawil.

Opublikowano

A patrzyłeś czy w INPIE zmieniały się odczyty przy przegazówce ?

Bo u mnie BANK1 porusza się a BANK2 stoi cały czas w miejscu.

Opublikowano

Nie wiem czy sie zmienialy u mnie czy nie.

Ale faktycznie skoro wartosci stoja w miejscu to wskazuje to na uwalenie sondy.

Opublikowano
Na wolnych obrotach i goracym silniku sonda powinna oscylowac. Jak dasz w palnik, to powinna pokazywac bogato. Mozesz wymienic jedna, ale jak druga ma juz swoje lata, to tez by nalezalo to zrobic. Kupuj cos dobrego NTK, Bosch, Siemens itp. Generalnie, to odczyty powinny byc takie same, korekty dlugo i krotkoterminowe na tym samym poziomie. Jesli tak nie bedzie to wymien druga. Dobrze to widac w instalacji gazowej jak polowa garow ma inne czasy wtryskow jak pozostale.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czy po odpięciu sondy powinno zmienić się napięcie?

Mam auto w którym obie sondy stoją na prawie 5v nie reagują na nic, po odpięciu sond komputer pokazuje to samo, prawie 5v

  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam, mam pytanie odnosnie sond. Kupilem nowe ntk do m52 bo moje stare chyba juz nie do konca chodzily dobrze ale po tym co w inpie zobaczylem to mam juz watpliwosci co do tego. Auto mi troszke mulilo wiec kupilem 2 sondy ntk 5v ale po wymianie wskazywaly wartosc maks do 4,7v a stare sondy pokazywaly do 4,81v . I czy te nowe nie powinny miec wiekszego zakresu napiecia w stosuku do starych sond? Dodam ze po wylaczeniu sinika i zalaczeniu zaplonu pokazuje na nowych 4,85v i teraz nie wiem czy one pracuja w tym zakresie a inpa nie jest w stanie utrafic na ta wartosc Czy cos jednak nie tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.