Skocz do zawartości

E34 Mokro pod nogami kierowcy


damianemszczytno

Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem, że jest taki problem, jak nie ma maty wygłuszającej w drzwiach, albo jest źle przyklejona. Ale dotyczy to chyba młodszych BMW, bo tutaj się z tym nie spotkałem, a podobno popularny problem. W każdym razie ja mam przyklejone na 20letnich pozostałościach po kleju i nic nie cieknie.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie paruja Ci szyby? Albo nie sa mokre? Sprawdz na wech czy nie czuc plynu.

 

Mi ostatni sieklo na uszczelniachach. Tak szyby nie parowaly, ale jak po dluzszej jezdzie na ogrzewaniu wylaczylem nawiew to unosila sie para.

 

 

Zeby dostac sie do nagrzewnicy musisz rozebrac tunel od tylu i dojscie jest z prawej strony nog kierowcy

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tak, ponieważ wiązka do centralki gazu była poprowadzona przez dodatkową dziurę w uszczelce jakiejś wiązki przewodów. Była zrobiona byle jak i nie uszczelniona. Ja namierzyłem to tak, że nalewałem wody z butelki w te kratki podszybia i szybko patrzyłem gdzie kapie w kabinie. Tak zobaczyłem po którym kablu płynęło, poruszałem nim i już wszystko było jasne. Potem porcja silikonu i skończyły się problemy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze po umyciu lub po mocniejszym deszczu mam mokro na dywaniku pod nogami kierowcy, gdzie szukać przyczyny ?

Zatkany jakiś odpływ czy co ?

 

nie wiem czy masz lpg, miałem podobny wręcz identyczny problem, a przyczyna był papudrun gazownik przeciągając sterowanie do wewnątrz auta uszkodził uszczelnienie przewodów wchodzących do kabiny

 

Ja miałem tak, ponieważ wiązka do centralki gazu była poprowadzona przez dodatkową dziurę w uszczelce jakiejś wiązki przewodów. Była zrobiona byle jak i nie uszczelniona. Ja namierzyłem to tak, że nalewałem wody z butelki w te kratki podszybia i szybko patrzyłem gdzie kapie w kabinie. Tak zobaczyłem po którym kablu płynęło, poruszałem nim i już wszystko było jasne. Potem porcja silikonu i skończyły się problemy.

 

czyli fachowców od lpg jest większa ilość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.