Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,niedawno zleciłem mechanikowi wymiane sprżęgła plus dwumase,wszystko kupiłem nowe i orginalne.Gdy odebrałem auto wszystko było ok,sprzegło chodzi super,ale gdy sie spytałem mechanika czy przy zakładaniu sprzęgła naciągnął te trzy spreżynki ,to mechanik zrobił wielkie oczy i nie wiedział o co mi chodzi.W nowym sprzęgle jest zalożona taka blokada która dociska te tależyki.Teraz moje pytanie brzmi czy mechanik mógł cos źle zamontowac,czy jakby zdjął ten napinacz za wczesnie to czy ma to jakis wpływ na prace sprzegła.i co sie stanie jakby nie naciągnął tych trzech spreżynek.Moie sprzęglo chodzi ok ale nie wiem ile mi posłuży jakby mechanik nie naciągnąl tych sprężynek.
Opublikowano
a jest jakis sposób żeby zobaczyć czy te spreżynki sa naciągnięte,myśle czy jakbym odkręcił wysprzęglik to czy przez ten otwór nie było by widac tych sprężynek ?
Opublikowano
zakładając sprzęgło w tym aucie nie trzeba się bawić z żadnymi sprężynkami, przykręcasz i ściągasz blokadę. To jest tak intuicyjne, że nie wierzę, że mechanik mógłby to źle zrobić. Sam wymieniałem ostatnio u siebie a nigdy wcześniej nie miałem nawet sprzęgła w ręce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zakładając sprzęgło w tym aucie nie trzeba się bawić z żadnymi sprężynkami, przykręcasz i ściągasz blokadę. To jest tak intuicyjne, że nie wierzę, że mechanik mógłby to źle zrobić.

 

Są spece którzy nie wiedzą co to sprzęgła samo regulujące i ściągają wcześniej blokadę aby łatwiej wycentrować tarczę :)

Opublikowano
...szczęście że sprzęgło było nowe :) gorzej jakbyś samą dwumasę wymieniał ... tłumaczyłem mechanikowi w UK że trzeba zresetować sprzęgło a on swoje ... no i dwa razy rozbierał ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
no wlasnie obawiam sie że mechanik wcześniej zdjął ten napinach żeby było łatwiej mu wycentrowac tarczę,i przez to te spreżynki moga byc nie dociagnięte.a czy by sie okazało że te sprężynki sa nie naciągnięte to czy sprzęgło tez by pracowało prawidłowo ?czy po jakimś czasie to wyjdzie ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no wlasnie obawiam sie że mechanik wcześniej zdjął ten napinach żeby było łatwiej mu wycentrowac tarczę,i przez to te spreżynki moga byc nie dociagnięte.a czy by sie okazało że te sprężynki sa nie naciągnięte to czy sprzęgło tez by pracowało prawidłowo ?czy po jakimś czasie to wyjdzie ?

 

Zazwyczaj wychodzi po kilku tyś. km. i trzeba kupić nowe sprzęgło albo samą tarczę którą ciężko dostać.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Podłącze się do tematu.

Na dniach wymieniałem, dwumas + sprzęgło + uszczelka wału + łącznik elastyczny.

Po wymianie okazało się że cieknie z uszczelniacza (corteco).

Wał idealny.

 

Wymiana uszczelniacza na reinz i wszystko gra.

 

 

Czy zdarzyło się wam aby nowy uszczelniacz z obudową był wadliwy?

Opublikowano
Aż głowa boli takie głupoty piszecie. Blokada jest po to że jak przykręcisz docisk to tarcza nie jest dociśnięta (luźna). Dopiero ustawiasz sobie tarczę a blokadę powoli zwalniasz żeby docisk docisnął tarcze i tyle zakładasz skrzynie biegów :duh:
Opublikowano
Kolego blokada jest po to żeby blokować mechanizm samoregulacji. Tarcza sprzęgła jest wycentrowana już przed montażem docisku. Polecam "sam naprawiam" str 284 albo instrukcję dołączoną do nowego sprzęgła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.