Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie związane z lampami w samochodzie e90 LCI z USA a przepisy w Polsce, czy jak kupić same lampy klosze, dam rade przerzucić całą elektronikę z moich oryginalnych symetrycznych lamp?

I jakie są rodzaje lamp w tej wersji z tego roku, wiem ze to xenon pojedyńczy, ale nie mam pewności czy skrętny - jak to ew. rozpoznać.

Czy do przeciwmgielnych tylnich wiąska będzie pociagnienta? Wystarczy zmienić lampy i wstawić przycisk w wolne miejsce na desce?

Zna ktoś dogłębnie ten temat?

I czy występują zwykłe lampa z kierunkowskazami LED? i czy one zadziałają bez problemu czy trzeba copś zmieniać jak mam xenony?

Bo niestety nie ma spryskiwaczy a nie chciałbym przerabiać całęgo zderzaka bo jest oryginalny.

Chcę to zrobić tak jak oryginał bez kombinacji alpejskich bo to nowiutki samochód i chce mieć wszystko idealnie.

Ma ktoś ew. znajomego w salonie BMW co by mógłby wycenić takie lampy, i powiedzieć czy napewno przeniosę elektronikę z lampy do lampy?

Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano

jak masz xenon wystarczy kodowanie i konwersja na europe.

(tylko bedzie bez spryskiwaczy)

 

jest sporo firm, mi robili w BMW Navi Garage w Warszawie na ulicy gajdy 22,

Artur ktory prowadzi ten zaklad zna się na rzeczy

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Już daję, ew. wie ktoś jaki interface trzeba mieć aby to przekodować? I co dokładnie trzeba zrobić w lampach. ja Mam Xenon pojedynczy.

 

Lampy przód

http://zdjecia.avanet.net.pl/bmw/AB250080.jpg

Lampy tył

http://zdjecia.avanet.net.pl/bmw/AB250062.jpg

Przełącznik Świateł

http://zdjecia.avanet.net.pl/bmw/AB250077.jpg

Nawigacja

http://zdjecia.avanet.net.pl/bmw/AB250059.jpg

 

Od razu pasuje wyłączyć obrysówki i kupić nawigacje na DVD tylko dokładnie jaką i gdzie?

i kilka pytań:

- które dokładnie lampy trzeba wymienić

- czy trzeba prowadzić jakieś nowe kable

- co z tymi przednimi lampami

- jak przestroić radio aby działało w polsce

- polskie menu i wersja EU - ew. kto bliżej Krakowa to robił

 

No i ile to wszystko na oko będzie mnie kosztować. To moje pierwsze w życiu BMW - zakocham się?

Pomóżcie, jak możecie ew. dajcie fachowy warsztat co nie umęczy mi samochodu i weźmie normalne pieniądze.

 

Nie ukrywam nie lubię też drewna może ktoś chce zamienić elementy? :D

Dziękuje i pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Aby Twoje auto zostało przystosowane do rynku EU, potrzebować będziesz nowych korpusów lamp przednich z homologacją ECE bez osprzętu. Wszystkie elementy z lampy US (palniki xenonowe, moduły LED (mimo innego nr ETK), moduły skrętu, przetwornice, żarówki) można przełożyć do EU.

 

Oczywiście reflektory, które są na Twoich zdjęciach są to bi-xenony skrętne (AHL z funkcja doświetlania przestrzeni obok pojazdu) i takie koniecznie musisz kupić.

 

Potrzebny będzie także włącznik świateł z dodatkowym przyciskiem do tylnych świateł przeciwmgielnych. Lamp tylnych w klapie nie trzeba wymieniać. Są takie same.

 

Co do spryskiwaczy reflektorów... można to zrobić tak jak z fabryki bez wymiany zderzaka z zachowaniem oczywiście pełnej funkcjonalności a nie przez naklejenie zaślepek na zderzak.

 

Nawigację oraz radio przestawia się przez kodowanie na EU. Do aktywacji mapy europejskiej konieczny będzie kod FSC.

 

Ostatnim krokiem jest kodowanie całego auta pod specyfikację europejską.

 

Generalnie temat dość prosty :cool2:

 

Oczywiście mogę pomóc w konwersji na ECE.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.