Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, wałkowałem od 2 dni forum i nie znalazlem jaka moze byc tego przyczyna. Otoz mam e60 530d automat 2005 rok. Od kilku dni zauwazylem ze gdy silnik nie jest do konca rozgrzany to ma pelna moc i wkreca sie na wyzsze obroty. Natomiast gdy jest juz w pelni rozgrzany to pow 3 tyś obrotow czuc ze auto ni ema juz mocy, a przy kick downie wskazowka wskakuje na 3,5tyś obrotow i dalej nie idzie , nie zmienia biegu na wyzszy chyba ze popuszcze pedla gazu , auto nie przyspiesza. Predkosc maksymalna jaka udalo mi sie osiagnac to 160km/h :( Co to moze byc ?

Opublikowano
przyczyna moze byc to ze na nierozgrzanym silniku testujesz penlna moc, bardzo madrze oby tak dalej to napewno wszystko bedzie w pelni sprawne :) pozdrawiam :duh:
Opublikowano
to gdy nie jest calkowicie rozgrzany to nie mozna przekraczac 3 tys obrotow? :duh: to napewno nie jest przyczyna najpierw trzeba podlaczyc pod kompa bycmoze cos z cisnieniem doladowania

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
NIE TESTUJE PELNEJ MOCY OD RAZU PO URUCHOMIENIU SILNIKA TYLKO GDY NABIERZE TEMPERATURY. MYSLE ZE GDY SILNIK MA 70-80C TO PRZECIAGNIECIE 1-2 DO 3 TYS OBR. NIE JEST JAKIMS KATOWANIEM :x
Opublikowano
Przyczyn może być wiele , np. zapchany DPF , bez fachowej diagnostyki można sobie strzelać ...

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
Zauwazylem ze po wczorajszej jezdzie autostrada ( ok 80km ) po paru probach butowania autka zaczynalo wkrecac sie juz lepiej na obroty , pare razy nawet przekorczylo 4tys obr :) Wiec chyba bedzie do DPF , dzis wyskocze na dalsza przejazdzke i zobacze jak zareaguje na to autko:) Jesli do konca ni epomoze wyjme i przepale sobie DPF - a benzynka i kompresorkiem :)
Opublikowano

Kolego podłącz pod komputer a nie chcesz robić jakieś ruchy nie znając przyczyny. Możesz równie dobrze mieć termostaty walnięte dlatego DPF ci się może nie wypalać bo auto nie osiąga 75 stopni w czasie jazdy.

Najpierw trzeba znaleźć przyczynę żeby coś naprawić a nie robić coś na pałę.

Opublikowano
Na komputerze bylem kolego :) Wyszlo ze jest duza roznica pomiedzy wlotem spalin do DPF a wylotem ( tak bynajmniej uslyszalem ) i musze go przepalic, jednak myslalem ze wplywa na te slabe osiagi moze miec tez przeplywka. Sprawdzalem temp. w ukrytym menu i wszystko wskazuje na to ze termostaty sa ok :)
Opublikowano
Przepływomierz też może mieć wpływ ale nie masz błędu przepływomierza więc to raczej nie on. Skoro wiesz że masz przepalić DPF to zrób to :cool2:
Opublikowano
Opublikowano
no i stalo sie :( Wczoraj chcialem przegonic autko po autostradzie i wyskoczyl mi blad skrzyni :( Zawiesila sie na 3 biegu i nie chciala redukowac ani zmieniac, dziwne bo przestal tez dzialac tempomat. Zjechalem na najblizsza stacje, po chwili zgasilem auto. Po odpaleniu blad zgasl , skrzynia zaczela zmieniac biegi lecz podczas przyspieszania nie zawsze sie wkreca na wyzsze obroty i widac ze wskazowka obrotomierza od czasu do czasu skacze to w gore to w dol o jakies 200obr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.