Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

jestem tutaj nowy wiec nie wiem jak to wszystko dziala ale prosze o pomoc latam e60 z konca 2006 roku w automacie w pelnej opcji M wczoraj podjolem decyzje o wyczyszczeniu zaworu EGR i tak tez zrobilem poniewaz moj silnik dziwnie prychal i wydawal dziwne dzwieki jak by puszczal baki hahahah w tylnej czesci na wysokosci kolektora myslalem ze to te nieszczesne klapki ale kolektor byll wymienioyn 25 tys km temu wiec odpada no i po wyczyszczeniu EGR i poprzdzajaco go przepustnice autko zbiera sie niesamowicie i jest super ale pali sie ta holerna zolta lampak silnika co mam zrobic bardzo prosze o pomoc poniewaz wybieram sie na urlop do polski z rodzinka i nie wiem czy moge jechac z ta lampka do tej pory odziwo moja bunia nie meldowala zadnych bledow az tu ta holerna kontrolka przyznam sie odrazu do mojego patentu poniewaz uznalem ze EGR chyba pracuje wadliwie na wezyl dolozylem takie male odpowietrzenie jak montuje sie w akwarjum dla rybek taki filterek aby nie bylo tych dziwnych odglosow i zadzialalo silnik chodzi jak zegarek tak jak wspomnialem wczesniej zbiera sie ok .dzisiaj rano wsiadlem kontrolka palila sie dalej troche nim pojezdzilem i po pewnym czasie gdy dodalem gwaltownie gazu zeby wyprzedzic auto kontrolka zgasla ale po 3 min znowu sie zapalila wiec gdzie tu jest problem chyba moj patent na oszukanie egr sie powiod ale blad potwierdza ze nie do konca prosze o pomoc i z gory dziekuje bo nie wiem czy moge tak jezdzic a do domu mam 1200 km wiec chce dotrzec przed wigilia hahahahaha pozdrawiam i czekam na zetelna rade

 

 

viewtopic.php?f=73&t=117891

Opublikowano
witam

 

jestem tutaj nowy wiec nie wiem jak to wszystko dziala ale prosze o pomoc latam e60 z konca 2006 roku w automacie w pelnej opcji M wczoraj podjolem decyzje o wyczyszczeniu zaworu EGR i tak tez zrobilem poniewaz moj silnik dziwnie prychal i wydawal dziwne dzwieki jak by puszczal baki hahahah w tylnej czesci na wysokosci kolektora myslalem ze to te nieszczesne klapki ale kolektor byll wymienioyn 25 tys km temu wiec odpada no i po wyczyszczeniu EGR i poprzdzajaco go przepustnice autko zbiera sie niesamowicie i jest super ale pali sie ta holerna zolta lampak silnika co mam zrobic bardzo prosze o pomoc poniewaz wybieram sie na urlop do polski z rodzinka i nie wiem czy moge jechac z ta lampka do tej pory odziwo moja bunia nie meldowala zadnych bledow az tu ta holerna kontrolka przyznam sie odrazu do mojego patentu poniewaz uznalem ze EGR chyba pracuje wadliwie na wezyl dolozylem takie male odpowietrzenie jak montuje sie w akwarjum dla rybek taki filterek aby nie bylo tych dziwnych odglosow i zadzialalo silnik chodzi jak zegarek tak jak wspomnialem wczesniej zbiera sie ok .dzisiaj rano wsiadlem kontrolka palila sie dalej troche nim pojezdzilem i po pewnym czasie gdy dodalem gwaltownie gazu zeby wyprzedzic auto kontrolka zgasla ale po 3 min znowu sie zapalila wiec gdzie tu jest problem chyba moj patent na oszukanie egr sie powiod ale blad potwierdza ze nie do konca prosze o pomoc i z gory dziekuje bo nie wiem czy moge tak jezdzic a do domu mam 1200 km wiec chce dotrzec przed wigilia hahahahaha pozdrawiam i czekam na zetelna rade

 

 

http

Opublikowano

ile km zrobiles od czyszczenia?

lampka moze sama zgasnac po przejechaniu 30-40 km

 

jaki blad ci sygnalizuje?

Opublikowano

witam od czyszczenia zrobilel okolo 20 km max ale to tylko miasto zaraz chce jechac na autostrade i chce zrobic okolo 100 km mysliz ze to cos pomoze :?:

 

nie jestem specem ale wydaje mi sie ze wszystko pracuje ok jak go odpalilem rano to super rowniutko zapalanie i gaszenie samochodu stalo sie bardziej elastyczne tylko ta holerna lampka teraz mnie wkurza ale jak zdejme ten przewod ktory zastosowalem to ten odglos ktory opisalem jest na nowo czyli chyba jednak EGR jest padnienty bo przyznam sie szczeze ze ten odglos dochodzi z tylu silnika a nie wiem co jest z egr poloczone i co to moze wydawac takie dzwieki :?:

Opublikowano
po przetlumaczeniu na polski to wychodzi na to ze problem z wentylem egr czy cos w tym stylu tylko jeden komunikat jest wyswietlany i nie gasnie co prawda jutro jade go podlaczyc pod komputer moze cos wiecej wyjdzie ale mam obawy i nie weim czy nie usune tego patentu ktory zastosowalem i niech sobie tak chodzi jak chodzila troche to uciazliwe ale zadna lampka sie nie swiecila wiec nie wiec co lepsze latac z bledem czy bez z bledu z dziwnym odglosem
Opublikowano
moze smiesznie to brzmi ale chodzilo mi o to zeby calkowiecie nie zaslepiac wezyka od EGR i dlatego zastosowalem ten trojnik od filtra taki jak montuje sie w akwarjum zaznaczam ze czesc jest nowa nie uzywana hahahahah ale ten trojnik odchamil moje bmw i zbiera sie znacznie lepiej moze i smieszne ale nie do konca poniewaz mam ten blad moze ktos mi da dobra rade prosze pominac moj patent moge go w kazdej chwili wymontowac ale czekam na inne rozwiazanie wiem ze najlepiej kupic zawor egr i przepustnice w aso i bedzie pewnie po krzyku ale jak czytam inne opinie na forum to nie do konca pomoga wiec na razie probuje o wlasnych silach moze ktos z was mial podobny problem :D
Opublikowano
kolego to samo miałem po czyszczeniu zaworu egr, najprawdopodobniej musisz kupić zawór egr i po problemie. U mnie była uszkodzona membrana w zaworze.
Opublikowano
witam ponownie wlasnie jestem po jezdzie probnej no i kontrolka nie zgasla ale bunia mi teraz przy predkosci 140-160 na autostradzie pali mi okolo 7.5 litra diesla uwazam ze ok jak na automata przy takiej predkosci tak na prawde nie wiem ile ona powina palic bo nigdy na to nie zwracalem uwagi ale jak ostatnio na miescie zaczela mi pokazywac 14 litrow to troche byla przesada wiec zaczelo mnie to zastanawiac wiec prosze o wasza opinie czy to normalne spalanie i nie uzyskalem odpowiedzi w dalszym ciagu czy moge jezdzic z ta kontrolka czy musze pilnie wymienic ten zawor i jakie moga byc nastepstwa tego jak bede jezdzil z ta kontrolka dluzszy czas jeszcze raz dziekuje za poprzednie odpowiedzi
Opublikowano
wlasnie wprowadzilem swoje akwarjum na swoj profil :D i w dalszym ciagu czekam na info czy jazda z ta przerobka moze zaszkodzic mojej buni :(
Opublikowano

Mozesz jeździć ale jak długo i jaki będzie tego efekt to sam sobie odpowiedz :D

 

Masz fajne auto a takie druciarstwo uprawiać chcesz :duh:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
To nie chodzi ze chce z tym jezdzic ale wybieram sie w piatek na swieta do POLSKI i chce to zrobic wiec zastanawiam sie czy mam to robic juz zaraz w poniedzialek TU NA MIEJSCU W niemczech czy moge przejechac z tym ponad 1200 km do POLSKI i czy cos sie stanie demontaz mojego patentu to 2 min i po krzyku i wroce do starej konstrukci tylko zastanawia mnie jedno czy jesli ominolem ten wysilek dla EGR TO CZY MOZE SIE COS STAC WIECEJ NIZ PRZED ZASTOSOWANIEM MOJEGO TZW DRUCIARSTWA :?: dzieki za opinie na temat mojej BUNI :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.