Skocz do zawartości

(E39)czy to uszkodzona uszczelka pod głowicą?


MatrixXXL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Ostatnio pękną mi zbiorniczek wyrównawczy, po wymianie zbiorniczka i termostatu przy ciepłym silniku słychać odgłosy "bulgoczenia" w zbiorniczku (jakby się gotował płyn). Czy to wina złego odpowietrzenia czy wada uszczelki pod głowicą? BMW 523i silnik M52TU.

 

 

 

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

MatrixXXL

523i 99r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Stawiam na złe odpowietrzenie.

Walnięta uszczelka, to straszne kopcenie na biało lub płyn chłodniczy w oleju, co dobrze widać na bagnecie, piana jakbyś płynu do naczyń dolał do oleju, no może troszkę mniej :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zrób test na obecność spalin w płynie chłodniczym, to będziesz wiedział czy uszczelka, czy złe odpowietrzenie.

Kolejne objawy uwalonej uszczelki to jw, majonez pod korkiem (znaczne ilości, jak nie dogrzewasz silnika też może występować, ale zazwyczaj bardzo mało, i po dłuższej jeździe znika), "rosół" w zbiorniczku, czyli puszcza olej do płynu, kopci praktycznie cały czas na biało, nawet po rozgrzaniu.

Najrozsądniej wg mnie będzie jak porządnie jeszcze raz odpowietrzysz układ, jak dalej będzie bulgotało, zrób ten test, jak wyjdzie że spaliny sie przebijają, to 99% uszczelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.