Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zastanawia mnie fakt gdy podczas próby zapiszczenia oponami po suchej nawierzchni w samochodzi słychać huk jakby cały czas podskakiwało koło dodam że zmieniałem amortyzatory na nowe i sprężyny też są nowe, co może być tego przyczyną??
Opublikowano
kolega ma polifta wiec motyw wyrwanej podlogi nie powinien go dotyczyc, chociaz nigdy nic niewiadomo...
Opublikowano
Ten model nie jest całkowicie poliftowy, to jest model przejściowy wygląd samochodu wygląda jak po lifcie ale silnik mam 136km. A jak najszybciej sprawdzić czy podłoga jest zerwana? Jakie są koszty naprawy tego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie są koszty naprawy tego?

Z tego co kojarzę komuś na forum blacharz robił to za 400 zł. Ale myślę, że to już cena mocno nieaktualna, bo sam demontaż wózka nie jest taki.

 

Ten model nie jest całkowicie poliftowy, to jest model przejściowy wygląd samochodu wygląda jak po lifcie ale silnik mam 136km.

Pierwsze słyszę coś takiego..rozkodowywałeś vin? Może masz 318d na pompie, to jest jak najbardziej możliwe.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ten model nie jest całkowicie poliftowy, to jest model przejściowy wygląd samochodu wygląda jak po lifcie ale silnik mam 136km.

Pierwsze słyszę coś takiego..rozkodowywałeś vin? Może masz 318d na pompie, to jest jak najbardziej możliwe.

 

może nie model przejściowy a po przejściach:p

Opublikowano
Ten model nie jest całkowicie poliftowy, to jest model przejściowy wygląd samochodu wygląda jak po lifcie ale silnik mam 136km. A jak najszybciej sprawdzić czy podłoga jest zerwana? Jakie są koszty naprawy tego?

 

model przejsciowy :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Opublikowano
To w takim razie wychodziły modele z przodem po lifcie a z silnikem 136km? Pewniem mechanik powiedzial że to model przejściowy i dlatego myślałem że taki jest
Opublikowano

Lifting był:

 

Sedan i kombi, październik 2001

Coupe i cabrio, jesień 2002

 

Najlepiej podaj VIN bo śmierdzi mi tu jakąś kombinacją :?

Opublikowano
Możliwe że szupa poliftowa a motor przed liftowy bo zostało jeszcze parę silników :mrgreen:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Kolego było pewnie bum z przodu bo model masz przedliftowy :shock:

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAAL71010KG95225

Kod typu AL71

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E46 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 100

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor STAHLGRAU METALLIC (400)

Tapicerka STOFF MAGLIA/LEDER/HELLBEIGE 2 (E9HC)

Data prod. 2001-06-08

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S259A SEITENAIRBAG FA./BEIFAHRER ENTFALL Brak poduszek bocznych

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S939A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA

 

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

Opublikowano
No to nieźle.... Jeszcze trochę pojeżdżę tym wozem i trzeba będzie sprzedać bo później to za marny grosz trzeba będzie oddać. Ale w sumie źle się nie prowadzi jak na poważną stłuczke
Opublikowano
Pytanie co jest do zrobienia? Nie sprawdzałeś przed zakupem?? Jeżeli nie to jedź na taki przegląd jak przedzakupowy przetrzep go dokładnie i będziesz miał odpowiedź.
Opublikowano
Muszę tak zrobić. Przejechałem tym autem jakieś 25tyś i zmieniłem tylko amorki z przodu i z tyłu bo po za tym działa jak narazie bez zarzutu. Choć ostatnio mam jakiś głuchy stukot z tyłu gdy chciałbym ruszyć z piskiem takie wrażenie robi jak by koło podskakiwało
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Artur, niczym Ty się chłopie nie przejmuj, nikt kupując używane autko nie może być pewny, że kupuje bezwypadkowy oryginał, podjedź do dobrego blacharza niech sprawdzi podłogę i przekątne, jak autko trzyma normę i nie widać żeby było spawane z kilku sztuk, to co zrobisz, oddasz na złom? Jak reszta jest ok, to jeździj, a co do tych stuków, to już padła odpowiedź w drugim wpisie tego tematu. Pospawaj i ciesz się jazdą.

 

PS. a to, że Twoje autko wygląda jak poliftowe, to tylko plus, nie dość, że jest ładniejsze, to sprzedając je laikowi, weźmiesz pieniądze jak za polifta :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.