Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, podczas jazdy jak i na wolnych obrotach przygaszają mi światła,dmuchawa i do tego silnik na wolnych obrotach nieraz faluje tzn na czas przygaszania świateł i dmuchawy obroty lekko spadają i zaraz wracają,ten objaw zdarza się coraz częściej,na początku światła były ok,tylko dmuchawa siadała.Musze jeszcze dodać iż, po odpaleniu rano auta coś strasznie piszczy tak jak by pasek,po rozgrzaniu wszystko się wycisza.Czy spotkał się ktoś z czymś takim?Podejrzewam napinacz lub jakąś rolkę ale nie jestem pewny,a może jakiś regulator prądu?
Opublikowano
regulator napiecia jest na alternatorze. sprawdzales wartosc ladowania? miernikiem najlepiej, mozna tez przez testy w zegarach
Opublikowano
Ładowania jeszcze nie sprawdzałem,tylko teraz mam pytanie czy przy luźnym pasku(tzn.gdyby napinacz puszczał)ładowanie powinno być prawidłowe?Czy alternator prawidłowo by pracował?Myślałem o tym regulatorze napięcia ale te piski po odpaleniu chyba to wykluczają?
Opublikowano
Udało mi się dziś sprawdzić ładowanie, miedzy 12,7V a 13V waha się z tym że częściej pokazywało 12,7V-12,9V.Teraz mam pytanie czy może to być regulator napięcia?zbyt luźny pasek?czy może alternator?Dodam że po zdjęciu paska od klimy wskazania się nie zmieniły i zauważyłem że dmuchawa nawet na zapłonie ma wahania.Najbardziej denerwuje mnie to że obroty co chwilę się zmieniają.Prosił bym o fotkę 330d na wolnych obrotach w celu sprawdzenia czy częściej mam za duże czy za małe.
Opublikowano

Widzę że nikt nie ma pojęcia ani chęci aby rozwiązać mój problem....więc myślę że temat można usunąć.

 

Wymiana alternatora(sprawdzany po regeneracji) nic nie pomogła,dodam że plusowa klema jest ciepła i alternator po chwili pracy był gorący.

Opublikowano
Nie wiem czy mam,a jak mam to gdzie on może być?lub jakiś bezpiecznik od niego? Dziś zauważyłem że napięcie na klemie w aku wynosi 12,7-13,3 i tak się waha a na klemie pod maską(przy alternatorze też) 14,1-13,6, po dalszej diagnozie zauważyłem iż przy klemie pod maską są dwa przewody,ten grubszy ma takie napięcie jak przy alternatorze a przy ten cieńszy ma takie jak w aku czyli 12,7-13,3.Czy ktoś wie czy napięcie w obu klemach powinno być jednakowe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.