Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie może ktoś przerabiał temat bo wychodzę już z siebie. Problem polega na tym że lewa strona auta ( tył ) jest jakby troszeczkę niżej od prawej. Byłem z tym w ASO i powiedzieli ( do wymiany Górny wahacz poprzeczny , regulacja geometrii kół urządzeniem K ( przy okazji wymiana drążka kierowniczego , wymiana uszczelniacza wału napęd.No i po wymianie wahacza poprzecznego powinno być ok ( koszt tego przedsięwzięcia wyniesie 4.503,76 ) No i jak usłyszałem powinno więc im podziękowałem i zapłaciłem tylko za to sprawdzenie 480 PLN . Wymieniłem wszystko co było do wymiany ( co wskazali mi w ASO ) Wymieniłem również inne podzespoły z tylnego zawieszenia jak wahacz dolny tylni prawy i lewy do tego te wahacze tulejowe. Wszystko na Lemforder . No i po wymianie tego dalej jest jakby leciutko z lewej strony przechylona. Z tył mam miechy ( jeden kilka miesięcy temu wymieniany na nowy ) Zmierzając do końca mojej wypowiedzi mam pytanie Panowie co może być przyczyną tego że ona jest przechylona. W ASO również było zalecenie wymiany tego miecha ( ale nie powiem dobry człowiek który mnie zawołał na warsztat mówił że ten miech jest raczej dobry i idzie go jeszcze uratować ) dodam że jak wrzucę coś ciężkiego do bagażnika to widać i czuć jak pompuje zawieszenie i się podnosi.A jednak jest mały przechył i muszę się go pozbyć za wszelką cen.Posiadam tylne zawieszenie pneumatyczne ( tylko tył )

 

Panowie co to jest Test ISID - kalibracja pneumatycznego einstellen

Opublikowano
Może wina wymiany tylko jednego miecha... nowy sztywniejszy i dlatego wyżej stoi. Zobacz po której stronie jest wyżej, czy po stronie nowego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ustaw wysokosc lewej strony zmieniajac wartosci w programie inpa.po sprawie
Opublikowano

No i tu ci powiem ArtPol74 że lalka stoi wyżej po stronie nowego miecha ( i zastanawiam się nad wyrzuceniem starca do lamusa ) .

Co do kombinacji kkx5 to rozmawiałem z magikami od OFF - ROAD i powiedzieli ( nie no stary takie kombinacje nie wchodzą w rachubę bo to jest śliska sprawa przy hamowaniu itd - owszem myślałem też nad tym ale powiedzieli BMW nie lubi takich sytuacji bo dane jakie są podawane do kompa nie będą dobrze sterowały ABS itd. Ile w tym prawdy nie wiem i nie mam zamiaru się wymądrzać bo jestem zielony jak liść klonowy w tym temacie na szybie nowego kierowcy :D Ale fakt też tak chciałem pokombinować ( podnieść ją i po temacie )

Ale widzę że chyba wymiana miecha będzie najlepsza ( ostatnio troszkę wrzuciłem w autko bo trza było - a jak trza to trza choć tak mi się nie uśmiecha :cry2: jeszcze 1tyś wrzucać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wiekszych glupot nie czytalem juz dawno.kombinacje kkx5 :mad2: :mad2: :mad2: zieloni to sa ci co ci podpowiadaja! nie ty czy ja bo otwarcie piszesz, ze nie wiesz.to o czym mowie jest normalna procedura jakby serwisowa!sa podane w programie dokladne dane jakie powinny byc wysokosci nad kolami do nadkoli( dokladnie w programie:721mm, liczac od dolnej granicy felgi do nadkola przy kolach 19")i jesli sa roznice to wpisujesz i zatwierdzasz!to jest program bmw.sluchaj sie tych co wiedza o czym pisza a nie tych od offroadu.ja juz napisalem co masz zrobic.decyzja nalezy do ciebie.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wracając do tematu aby podzielić się z wami Panowie wiedzą naprawy to fakt { zostało podniesione z jednej strony zawieszenie komputerowo i fakt można było tak zrobić } aby dodać pikanterii całemu jakby śmiesznemu zabiegowi naprawy autka, to usługa została wykonana w tym samym warsztacie gdzie było to niemożliwe bo tak się nie robi i tak nie wolno ( nie będę wymieniał publicznie nazwy warsztatu ze względu na to ze niektóre też osoby mogą dzielić się tu na tym forum swoją jakże istotną wiedzą z zakresu niesienia pomocy przy niektórych usterkach :D ) Koszt podniesienia 200zł. Ale najzabawniejsze jest to że chodziło czego nie da się już niestety ukryć o naciągniecie klienta na kasę ( w tym przypadku 200 zł ) bo jak inaczej można wytłumaczyć sytuacje kiedy przyjeżdża się po raz drugi.Dla zainteresowanych podaje nazwę warsztatu w prywatnej poczcie. :D
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam,

mam podobny problem ale oprocz tego mam jeszcze geometrie do zrobienia. Generalnie lewy tyl jest nizej niz prawy. Z zawieszenia z tylu mam wymienione tuleje plywajace wraz z wachaczami oraz tuleje w tych dolnych duzych wachaczach. I teraz tak zastanawiam sie, bo mam jeszcze do wymiany te duze 4 tuleje w tylnej belce, czy moge zrobic zbieznosc i potem wymienic te tuleje belki bez koniecznosci ponownego robienia zbieznosci oraz czy dopiero po zbieznosci sprawdzic poziom tej pneumatyki? Na moj rozum to najpierw bym zrobil zbieznosc a dopiero potem wyrownywal komputerowo te poziomy. Druga sprawa czy ktos w trojmiescie ma ten kabelek z softem i czy to jest latwa sprawa do zrobienia bo placic komus 2 stowy za to ze uruchomi programik na laptopie i wpisze jakies wartosci to mi sie nie usmiecha z racji tego ze sam to moge zrobic tylko nie mam kabla...

Opublikowano
Ok zawieszienie wystarczylo ustawic komputerem. Koszt imprezy 90 zlotych za 15 minut roboty... Trzeba pomyslec nad kupnem kabelka i samemu sie pouczyc to ustawiac. Ale jest jedna ciekawa rzecz. Bo jak szybko jechalem na tak krzywo ustawianym zawieszeniu to przy hamowaniu z duzych predkosci bila mi kierownica a z przodu mialem cale zawieszenie wymienione oprocz sworzni - stare zurzyte i do wymiany. Po wypoziomowaniu tylu bicie ustalo jak reka odjal. Takze jakby komus tez bilo to radze ten tyl tez sprawdzic bo on tez moze byc tego przyczyna. Co do tulei tylnej belki uslyszalem ze musze je wymienic i i tak po nich zbieznosc sprawdzic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.