Skocz do zawartości

Lampy tył poliftowe do wersji przedliftowej


mar0100

Rekomendowane odpowiedzi

oczywiste że powinny działać ale szybciej kierunki.... jeśli nie działają całkiem to coś jest zdupczone.

 

 

To miałem na myśli.

 

 

 

Zresztą kolego Nerkal jak sie nie mylę to ty mnie tego nauczyłeś (kolega od samolotów?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 230
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki, chodzą z wiekszą częstotliwością to na pewno, jutro wepnę opornik i zobaczę czy będzie ok.

Jaki opornik? 50 omów szeregowo będzie ok? :)

Jeśli kodowanie, to jakie wartości nalezy zmienić?

Sprzedam/zamienię listwy czarne mat e90

Kupię listwy e90 chromowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chenie bym zrobił polifta ale to jednak za duży koszt najpierw trochę napraw mechanicznych. a co byście powiedzieli na lampy gdzie kierunek niemal cały by był zaklejony folią black ?

 

http://tufotki.pl/zYnNu

 

Chociaż tu chyba bardziej E46 wyjdzie :P

 

O a tu już chyba lepiej

 

http://tufotki.pl/WDQ56

 

za pomocą czarnej(czarne auto) i czerwonej foli można osiągnąć jakiś efekt, nie wiem jaki bo narazie bawię się paintem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Udało mi się w końcu kupić lampy xenon LCI. Mam wszystko zamontowane, ogólnie jako tako malpy działają. Kierunkowskazy, mijania i długie na xenonie działają. Oczywiście zgłasza błąd świateł do tego nie działają długie światłą od wewnętrznej strony.

 

Modułu FRM2 jeszcze nie mam, ale zamawiam go jakoś na dniach, dodatkowo jeszcze zamierzam się zaopatrzyć w wiązkę doposażeniową xenon LCi aby działały te 3 małę obrysowe ledy.

 

Stąd też moje pytanie. Oczywiście wszycy mówią, żę trzeba "coś zakodować" lub "poprzemieniać piny". Pytanie, co zakodować dokłądnie i jakie piny poprzemieniać? Narazie tył mam zakodowany na NFRM czyli po prostu wykodowane, sprawdzanie kierunków. Co będę musiał ogarnąć z kodowania na FRM2 aby to działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrze teraz na WDS i na rozpiskę kabli ale za bardzo mi to nie wygląda. Mówicie, że LCI ma przewód 0.75 a pre lci ma 0.5. W WDS wchodzę w body>lighting>parking lights i widzę, że jest to pin nr: 8 oraz nr: 50 z tym, żę przy nich o ile się nie myle jest przekrój kabla 0.5? Czy w takim razie jest w WDS rozróżnienie na LCi i pre LCI czy to jeden i ten sam diagram?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedziałem, się, że najprawdopodobniej za 3 ledy obrysowe odpowiadają piny 7 w obu lampach które trzeba podpiąć pod pin 8 i 50 w FRM czyli zgadzało by się to, że trzeba jedno z drugim zamienić. Teraz pytanie gdzie podpiąć RINGI i Długie na halogenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi, jak sterowane sa ringi w lci? Przepisałem pin lewej lampy ring z PINu 50 na pin 41 tak jak niby trzeba.

 

Efekt tego jest taki ze po włożeniu kluczyka światła (ringi) na pozycji zero świeca mocno. Jak przełączę na pozycje druga czyli postojowki to świeca duzo słabiej, to samo jak włączę xenon świeca tak samo słabo. Czy tak ma byc czy cos jest nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przecięciu pinów z obu lamp jeden w pin 14 drugi w pin 41 tylne zewnętrzne postojowki nie działają. Ringi świeca mocno na pozycji zero a na pozycji drugiej oraz 3 bardzo mocno przygasają.

 

Zaczyna wątpić w schematy podłączenia i przed zmianą pinów ma module frm2 led xe grało to duzo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, czasami tak jest, że trzeba rozmawiać do samego siebie aby coś osiągnąć.

 

Kolejny update.

 

Zostawiłem całą wiązke tak jak jest w ori PRE LCI, żadnych pinów nie przepinałem. Światła bez przepinowania działają jak należy na module FRM2 XE LED. Zmiana pinów ringów przynosiła nam taki efekt, że ringi świeciły zawsze w pozycji zero natomiast w pozycji 2 oraz 3 strasznie mocno przygasały. Po przepinowaniu zostawały nam także dwa luźne kable nie podpięte do niczego, dokładnie nie wiem od czego one były ale miało to taki skutek, że przestały działać zewnętrzne pozycyjne z tyłu.

 

Co do 3 ledów obrysowych. O ile dobrze pamiętam we wtyczce PRE LCI pin 6 odpowiadał za światła długie H8. W światłach LCI długich H8 nie ma i jak się przyjrzymy to nawet nie ma wyjścia przy pinie 6. Co za tym idzie kabel od H8 możemy wykorzystać na 3 ledy obrysowe. Problem jest w tym, że ma on o dużo za dużą średnice i pin jest 4x szerszy niż ten co powinien być przy obrysówce. Opcję są dwie, albo wywalamy kabel i ciągniemy nowy albo wykorzystujemy od H8 i go przerabiamy. Schematy podłączenia mówią, żeby wbiąć pin 7 z lampy do pinu 8 oraz 50 w module FRM, dokładnie nie pamiętam ale tutaj chyba piny 8 i 50 też były zajęte. Dzisiaj wieczorem dokładnie sprawdze czy aby napewno.

Tutaj jest schemat podłączenia 3 ledów:

 

"For 3led side markers, add wires to pin 7 of both headlight connectors, and connect to pin50/x14261 and pin8/x14260. Use the other pair of the retrofit cable for this, the colors match up as well.

Black/Blue (SW/BL): 7/x13421 ® to 8/x14260

Black/Green (SW/GN): 7/x13420 (L) to 50/x14261

 

Aktualnie światła działają w 100%, sygnał świetlny działa, długie też działają.

 

 

Co do przepinowania ringów jak co niektórzy mówili. Na części tego tamatu nie ma nic wspomniane, że trzeba je przepinowywać natomiast w kilku postach pojawia się informacja o przepinowaniu ringów. Poczytałem troche Amerykańskie fora i tam ludzie też nic nie wspominają o przepinowaniu ringów. Mówią tylko o przepinowaniu 3 ledów. Będę metodą prób i błędów wypinał w kostce wiązke od ringów i zobaczymy jaki skutek tego będzie, czy komputer zgłosi błąd przepalonej żarówki. Jeżeli tak to moim zdaniem wszystko działa jak należy i nic nie trzeba przepinowywać.

 

Teraz troche pogdybam ale nie jestem tego pewny, zakładam, że moduł FRM2 XE pre lci i lci jest taki sam to nie widzę na co producent miał by zmieniać funkcjonalność modułu dla dwóch różnych roczników. Prościej i taniej jest zostawić starą wiązkę i piny sterujące tak jak to było wcześniej.

 

Ogólnie informacji troche jest na każdym z forów ale są one rozpierdzielone w 4 strony świata i nic z tego się nie da wywnioskować. Jeżeli uda mi się wszystko zrobić, zakodować i wszystko będzie działać jak trzeba to postaram się założyć nowy temat o retroficie xenonu lci do pre lci. Aktualnie jest jedna instrukcja którą robił prmax ale jest to halogen lci na xenon lci o ile się nie myle.

 

To by było na tyle. Dalszą przygodę będę tutaj jeszcze opisywać. Jak wszystko skończy się pomyślnie to wtedy to ładnie opisze dla potomnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częstotliwości świecenia nie musiałem zmieniać. Jeszcze nic nie kodowalem bo zgubiłem laptopa w domu :mrgreen: wiec tez nie wiem dokładnie jakie błędy wysypuje komputer. Aktualnie w BC mam awarie świateł przeciwmgielnych ale to tylko dla tego bo seryjnie nie mam (nie wiadomo czemu) a moduł frm ma zakodowane że są. Moduł mam FRM2 XE LED
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Koledzy powiedzcie mi jedną rzecz jak wygląda kwestia zamka w tylnej klapie. Muszę przełożyć zamek z klapy pre lci do lci? Czy jeśli kupie klapę polift z zamkiem to muszę przekładać mimo to zamek ze starej klapy?

Zamek (51247840617) jest ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie mam pytanie mam bmw e90 2005 z przodu lampy przed liftem org bixeon ale strasznie już mi zaszły i myślę nad zmianą na poliftowe

 

Wiec mam pytania

 

Moje się same poziomują czy każde światła po lifcie sie same poziomują? czy same poziomujące oznacząja skrętne czy to co innego?

Czy dużo jest kombinacją z kierunkami led żeby działały?

Jak z błędami będzie wyświetlać?

Najlepiej kupić org ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.