Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 230
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie - musisz zmienić też klapę bagażnika i do tego zakodować te diody bo będą Ci wariować po podłączeniu

 

To nie wszytsko, bedziesz musial takze zmienic piny w lampach. I jezeli chcesz miec originalnie musisz zmienic tazke piny w FRM. Ale to zalerzy od tego czy bedziesz chcial miec przod tez LCI.

Opublikowano
nie rób tego bo póżniej jak bedziesz chcial sprzedać auto to Ci powiedzą, że tył był kasowany....zresztą jest na allegro pare sztuk z 2006-2007 roku a tu LCI z tyłu i z przodu :lol:
Opublikowano
nie rób tego bo póżniej jak bedziesz chcial sprzedać auto to Ci powiedzą, że tył był kasowany....zresztą jest na allegro pare sztuk z 2006-2007 roku a tu LCI z tyłu i z przodu :lol:

 

Osoba czytająca forum / znająca bmw zwróci na to uwagę, natomiast wydaje mi się że większość kupujących nie zada sobie trudu sprawdzenia co to LCI, albo kiedy dokładnie był lift itp. Na moim przykładzie - może byłem ignorantem - ale jak kupowałem auto rok temu to nie wiedziałem że lift był w 2009; jakby mi ktoś mojego z 2007 wtedy sprzedał przerobionego na LCI pewnie w ogóle bym się nie zorientował ;) Teraz jak już trochę się doedukowałem w temacie i lepiej poznałem markę zwracałbym uwagę na dużo więcej detali.

 

Z innej beczki - czy jest jakiś sposób żeby na szybko (wizualnie, z zewnątrz) poznać czy auto jest LCI czy pre-LCI przerobione na LCI? Jest jakiś detal poza światłami / tylną klapą / maską który może to zdradzić? Widziałem kilka dni temu zaparkowane LCI z lusterkami pre-LCI i zastanawiałem się w którą stronę był przerabiany (bo nawet na naszym forum ktoś kiedyś pytał o zamianę lusterek LCI na mniej świszczącą wersję pre-LCI)? Idzie to jakoś mimo wszystko rozpoznać bez zaglądania do środka?

Opublikowano
nie rób tego bo póżniej jak bedziesz chcial sprzedać auto to Ci powiedzą, że tył był kasowany....zresztą jest na allegro pare sztuk z 2006-2007 roku a tu LCI z tyłu i z przodu :lol:

 

Osoba czytająca forum / znająca bmw zwróci na to uwagę, natomiast wydaje mi się że większość kupujących nie zada sobie trudu sprawdzenia co to LCI, albo kiedy dokładnie był lift itp. Na moim przykładzie - może byłem ignorantem - ale jak kupowałem auto rok temu to nie wiedziałem że lift był w 2009; jakby mi ktoś mojego z 2007 wtedy sprzedał przerobionego na LCI pewnie w ogóle bym się nie zorientował ;) Teraz jak już trochę się doedukowałem w temacie i lepiej poznałem markę zwracałbym uwagę na dużo więcej detali.

 

Z innej beczki - czy jest jakiś sposób żeby na szybko (wizualnie, z zewnątrz) poznać czy auto jest LCI czy pre-LCI przerobione na LCI? Jest jakiś detal poza światłami / tylną klapą / maską który może to zdradzić? Widziałem kilka dni temu zaparkowane LCI z lusterkami pre-LCI i zastanawiałem się w którą stronę był przerabiany (bo nawet na naszym forum ktoś kiedyś pytał o zamianę lusterek LCI na mniej świszczącą wersję pre-LCI)? Idzie to jakoś mimo wszystko rozpoznać bez zaglądania do środka?

 

No nie bardzo idzie, bo jak zalozysz wszystkie czesci z LCI na Pre LCI to auto wyglada identycznie... na tym lift polega ze zmieniaja sie tylko te elementy. Ewentualnie mozesz ogladnac guzik START/STOP bo w LCI jest inny, a malo osob robi sobie ta robote zeby zmienic ten guzik... tym bardziej ze kosztuje 70 Euro.

Opublikowano

Witam

przerabialem ten teamt ostatnio a wiec tak

1 klapa

2 lampy

3 kable ory kupione w serwisie koszt 70 zl podam ci dokladny nr katalogowy

4 programowanie 50 zl

podlaczasz czas 20 min i masz piekny wyglad

POLECAM!!

Opublikowano

Kwestia gustu, mi się takie kombinacje nie podobają.

Na domowym podwórku (alledrogo) można znaleźć jeszcze większe festyniarstwo (http://moto.allegro.pl/lampy-bmw-e90-2005-2008-led-krystal-red-nowe-i2795208324.html) - widziałem kiedyś na żywo w E90, wygląda to bardzo tandetnie.

 

Jak dla mnie - albo pre-LCI, albo oryginalne LCI, albo drobny mod (który mam u siebie) z zaklejonym białym trójkątem na czerwono i zostawionymi białymi paskami na wsteczne.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Do zookoi: Jaki jest ten nr katalogowy wiązki? Szukałem tego na realoem i znaleźć nie mogę. Jest tam tylko cała kompletna wiązka. Pewnie źle szukam, ale naprawdę szybko się nie poddałem. ;)

 

Czy trzeba kupić osobne kable do klapy i osobne do tych głównych lamp, które są przykręcone do karoserii?

 

Adrian

Opublikowano

Sam sobie odpowiem, ale może komuś się przyda:

 

Nie mogłem znaleźć tych kabelków szukając po moim vinie. Te kableki są dostępne do do wersji pre LCI, ale dopiero od jakiegoś momentu produkcji, w którym jest nowy moduł świateł. Szukając tego zestawu kabelków trzeba wpisać auto z późniejszych lat produkcji.

 

Kod tej części to: 61 12 2 150 786, a polska nazwa do "Zestaw przew. dopos., światła Facelift."

 

Te kableki umożliwiają na podłączenie świateł tylnych LCI w autach pre LCI bez kombinowania z wtyczkami. Oczywiście poza nowymi światłami trzeba też zamonotwać nową klapę.

Wszystko wskazuje na to, że światła tylne LCI po podłączeniu z wykorzystaniem tych kableków będą działać, jednak pojawi się mruganie na początku po uruchomieniu samochdu oraz błąd światłeł na tablicy rozdzielczej. Żeby tego uniknąć należy zakodować auto tak, żeby nie sprawdzało żarówek w tylnych lampach.

 

Jestem bezpośrednio przed tą operacją. Nowe lampy są w drodze do mnie, tylna klapa jest już u lakiernika, a powyższa część będzie do dobioru u Smorawińskiego w środę. W weekend będę przeprowadzać tę modyfikację - mam nadzieję, że się uda bez problemów.

 

Pozostanie mi tylko znaleźć kogoś, kto mi zakoduje brak sprawdzania tych świateł tak, żeby nie pojawiał się błąd na tablicy rozdzielczej.

Znacie kogoś takiego w Poznaniu lub bezpośrednich okolicach?

 

pozdrawiam, Adrian

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Mam zamiar kupić klapę i lampy lci. Czy po podłączeniu zestawu kabli z ASO lampy będą świeciły? Czy trzeba jeszcze dodatkowo kodować?

Opublikowano
rzeczywiście kwestia gustu. Na mój gust tylne lampy w przed lifcie to najbrzydszy element auta, po lifcie niby niewielka zmiana ale na moj gust są za.. je.. bis.. te. Sam juz szukam klapy lci pod kolor
Opublikowano
Ponawiam pytanie. Czy po założeniu nowych lamp i klapy oraz połączeniu przejściówką z ASO wszystko działa jak należy?
Opublikowano
Czyli po podłączeniu światła świecą normalnie. Problemem jest tylko błąd spalonej żarówki tak?
Opublikowano
Chciał bym widzieć jakieś zdjęncia jak ktoś to zrobił podziwiam jak bym sie na tym znał chętnie bym też tak zmienił ponieważ lampy w bmw przed liftem no na prawdę ohydna sprawa.
Opublikowano
Czyli po podłączeniu światła świecą normalnie. Problemem jest tylko błąd spalonej żarówki tak?

Tak, jesli uzyjesz przejsciowki to swieca normalnie, tylko kierunki beda szybko migac bo ledy maja inny opor niz zarowka wloknowa no i tak jak wspomnialem na desce bedziesz mial blad przepalonych zarowek.

Pozdrawiam

Opublikowano
Czyli po podłączeniu światła świecą normalnie. Problemem jest tylko błąd spalonej żarówki tak?

Tak, jesli uzyjesz przejsciowki to swieca normalnie, tylko kierunki beda szybko migac bo ledy maja inny opor niz zarowka wloknowa no i tak jak wspomnialem na desce bedziesz mial blad przepalonych zarowek.

Pozdrawiam

 

O to mi chodziło. Czyli nie będą świeciły normalnie. Co trzeba zrobić dodatkowo żeby świeciły tak jak powinny? Kompletuje graty i chciałbym wiedzieć co jeszcze potrzebuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.