Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jak w temacie mam problem z ogrzewaniem bo nawet po przejechaniu 70km ogrzewanie słabo grzeje mimo ze jest na maksa to leci letnie powietrze na dodatek jest słaba lub bardzo słaba siła nadmuchu ale jak wentylatory skieruje na zimne to wali mocno zimnym powietrzem wtedy siła nadmuchu jest duża a jak zmienie na obieg (na ogrzewaniu) wtedy lepiej zaczyna grzac ale odrazu szyby parują , nie wiem czy przyczyną jest filtr kabinowy (pyłkowy) czy cos innego,temperatura silnika po przejechaniu kilkunastu kilometrów ledwo dochodzi do 2kreski czyli jest nad tym niebieskim polu , napewno webasto nie działa bo nic nie słychac jak się załącza samochód na mrozach ok -15stopni pali odrazu nie ma z tym problemu .klima działa okej .
Opublikowano

Boże chroń nasze beemki przed takimi właścicielami, widzisz i nie grzmisz.

 

Długo jeździsz z uwalonym termostatem ? i pytasz czemu nie masz ogrzewania ? :)

szukam
Opublikowano
od conajmniej 2 miesiecy uzywa się ogrzewania w aucie. Poza tym nie widzisz po wskazówce że jak jedziesz to nie stoi w pionie :duh:
szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten termostat najpierw sprawdź - wykręć go i dmuchnij, jak mocno przepuszcza to do wymiany i sprawdź jak nagrzewa się auto, jak dalej będzie źle to do wymiany główny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
sprawdz egr , to 3 min roboty, a skutki to duże spalanie, brak ogrzewania, szybsze zuzywanie nie silnika, i pewno coś tam jeszcze
Opublikowano

przecież ewidentnie główny do wymiany skoro ledwo wskazówka wstaje ludzie.

 

Silnik jak jest niedogrzany to wiecej pali i bardziej się zużywa

 

zaślepienie egr nie ma nic wspólnego z termostatem EGR.

 

:search: :search: :search: :search:

szukam
Opublikowano
przecież ewidentnie główny do wymiany skoro ledwo wskazówka wstaje ludzie.

 

Silnik jak jest niedogrzany to wiecej pali i bardziej się zużywa

 

zaślepienie egr nie ma nic wspólnego z termostatem EGR.

 

:search: :search: :search: :search:

 

 

 

dzieki za konkretną odpowiedz a głowny termostat to ten

 

http://allegro.pl/bmw-e46-318d-320d-e39-520d-oryginalny-termostat-i2843554153.html

 

czy moze jakis inny bo chciałbym zamówic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, ten co wkleiłeś to główny, ale najpierw sprawdź t. egr, bo zapewne masz dwa do wymiany.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a mozna jakos szybko sprawdzic który konkretnie jest padniety bo jak nie to bede zmuszony kupic te dwa no i ile jest roboty duzo rozbierania i łatwe jest doscie by wymienic?
Opublikowano

no sądzac po twojej wiedzy to niestety chyba nie wymienisz sam bo za duże prawdopodobieństwo że coś innego uszkodzisz przy okazji albo nie bedziesz mógł złożyć.

 

Użyj :search: wszystko jest napisane w innych tematach. Nawet na tej stronie są pewnie ze 3 tematy o tym.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten termostat najpierw sprawdź - wykręć go i dmuchnij, jak mocno przepuszcza to do wymiany i sprawdź jak nagrzewa się auto, jak dalej będzie źle to do wymiany główny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Htm...zauważyłem dziś podobny problem jak u kolegi, mianowicie dziś na trasie (130km) przy temperaturze -16 do -10C i nastawieniu temperaty na 22 czy nawet 26C w środku auta nie udało sie jej osiągnąć. Czy to może być ustalony termostat ? O dziwne na codzień przy jeździe po mieście nie mam/miałem problemu z zagrzaniem auta.
Why so serious... ?
Opublikowano
Jezeli termostat przepuszcza to sprobuj zatkac chlodnice np. Wloz karton przed chlodnice jak otworzysz maske na poczatek pomoze ale bez wymiany termostatu sie nie obedzie ewentualnie jesli silnik sie dobrze grzeje to sproboj wymienic filtr kabinowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.