Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

od tygodnia zmagam sie z tym wlasnie problemem, tzn problem pisku z pod maski. Kupilem specyfik do paskow klinowych ale dalej to nic nie pomoglo. Dzis nagralem to na telefon, macie jakies propozycje? czy to pasek czy ktoras z rolek? a moze cos innego.

 

Opublikowano
no mi chyba nie minie ten problem sam, bo wczoraj zrobilem 300km i jak bylo tak jest, a przez caly ten tydzien zrobilem juz 600km z tym piskiem.
Opublikowano
napinacz paska klimatyzacji tzn ta rolka prowadząca tak piszczy. sprobuj zdjąc na chwile pasek i zobaczysz czy pomogło. u mnie tu tkwił problem. zdjąc pasek to sekunda roboty
Opublikowano
Czyli moge zdjac pasek i uruchomic silnik? ale to jak zdejme pasek to i tak nie bede wiedzial ktora to rolka, no chyba ze da sie to jakos sprawdzic na 100% ktora to z nich.
Opublikowano

a da sie go sciagnac jakos od gory? czy trzeba kanal? bo bylem teraz w garazu i tak od gory to troche malo miejsca

 

nagralem jeszcze film i zrobilem zdjecie temu paskowi od klimy, zobaczcie.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/846/20121210538.jpg/

 

 

na zdjeciu jest to moze malo widoczne, ale mi sie wydawalo ze pasek po rolce szedl troche w poprzek, mozna to zauwazyc po rolce, widac gdzie przedtem szedl pasek, bo tym blyszczacym sladzie na rolce.

Opublikowano
kanała nie konieczenie. wystraczy podnieść go od lewego przodu i się położyć odkęcic osłone jak masz i już widać wszysstko. tak jak już napisał kolega nelson pasek od klimy jest osobny więc możesz go śmialo sciągnąć i zapalić auto i będziesz widział czy pomogło. ewentualnie można tak chyba jeżdzic tylko klima nie będzie działała.
Opublikowano
jeśli piszczą paski to nie radze lekceważyć. W jednym aucie ostatnio mi się po prostu zerwały. Piszczały około miesiąca i potem strzępy.
szukam
Opublikowano
no wlasnie nie chce z tym jezdzic, tylko zrobic to jak najszybciej. To jutro go podniose i sprobuje sciagnac pasek od klimy, wystarczy naciagnac rolke na dol i bedzie mozna go sciagnac normalnie rekami, czy ciezko schodzi?
Opublikowano
wystarczy jakimś drutrm lub śrubokrętem w miare dobrym zlużnic napinacz i pasek z łatwością zejdzie. naprawde nie ma z tym zadnych kłopotów
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź datę produkcji i czy się nie rozpada guma.

Objawy: wibracje przy gaszeniu i odpalaniu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

no i sciagnalem pasek od klimy i przestalo piszczec. Wiec zapewne napinacz do wymiany. Duzo roboty jest przy wymianie napinacza? dam rade sam to zrobic?

 

wrzucam film po sciagnieciu paska ruszalem rolke od klimy i napinacz i tam slychac szumienie przy rolce od klimy i pisk od napinacza. Posluchajcie sami, o ile cos uslyszycie:)

 

Opublikowano
nie napinacz tylko sama rolka koszt cos okolo 50zł. jak juz masz dostep to 10 min i po robocie. odkrecasz tylko jedną śrubę która przechodzi przez rolkę i już rolka wychodzi. wyciągasz pózniej tą tulejke wkładadz tulejke w nowa rolke i skrecasz. będziesz potrzebował dwóch kluczy chyba 17.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukałeś tutaj?

http://www.czescidobmw.pl/

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

 

To kup "takie coś" i wymień samą rolkę, w czym problem ?

Samej rolki nie kupisz raczej, przerabiałem temat osobiście.

Oryginał ma 65mm średnicy, ja kupiłem taką od napinacza paska głównego (70mm), założyłem i śmiga.

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
juz zamowilem rolke razem z tym mocowaniem (pretem)co wchodzi w napinacz. tylko teraz czeka mnie wymiana, i nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrac, tzn nie wiem jak jest on tam mocowany, ten caly pret :)
Opublikowano

Dźwignia przechodzi przez napinacz "na wylot" i z drugiej strony jest do niej wkręcona śruba, nie pamiętam

w tej chwili jaki rozmiar. Wykręcasz śrubę, wyciągasz dźwignię i po sprawie.

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
czyli ogolnie roboty nie ma duzo:) a powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz, bo po ta czesc jutro musze jechac jakies 10km i czy moge jechac bez zalozonego paska od klimy? bo mam juz sciagniety i nie chce mi sie zakladac. Da rade?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.