Skocz do zawartości

E34 520i problem, zaniemogła ;p


kuba063

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam BMW E34 520i Vanos. Mam ja już od pół roku i nie sprawiała problemów az do wczoraj. Zrobiłem nią 30km po czym zgasiłem ją i już nie chciała zapalić. Ściągnąłem ja do domu, podłączyłem lepszy akumulator (myślałem że stary się skończył) ale i tak nie daje oznak życia. Wszystkie kontrolki, wskaźniki ok, stało się to na postoju, ręce opadają. Co to może być??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej paliwa powyżej 15l

Jeśli to nie pomoże to czujniki wałka lub wału do podmiany tylko oryginały

Trzeba sprawdzić czy aby napewno pompa daje paliwo na wtryski

Jak masz jak to podłącz pod kompa

 

Tak na przyszłość to nie lej po 60zł tylko konkretniej będzie zdrowiej dla pompy. I tak w ciągu tyg będziesz tankować, więc nie ma sensu takie dotankowywanie po kilka litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samemu mozesz szukac dlugo, jesli padl ktorys czujnik, na kompie powinno pokazac. przed tym warto sprawdzic czy pompa faktycznie pompuje i daje cisnienie, czy moze tylko ją slychac ze chodzi ale nie da rady zassac tego paliwa bo moze byc za malo. jezeli pompa dziala jak nalezy, sprawdz czy paliwo dochodzi do listwy wtryskowej. ewentualnie mozesz jeszcze zrobic reset DME LINK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij wezyk poprowadzający paliwo do wtrysków- i przekrec rozrusznikie, zobacz czy z wezyka leci paliwo- wykluczysz pompe i ilosc paliwa w zbiorniku

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem. Zatankowałem na Auchan około 10 litrów paliwa, w sumie w baku było około 15-20. Jeździłem jeden dzień i pojechałem do roboty. Po wyjściu z pracy odpaliłem samochód i jak zwykle miałem falowania obrotów, które powinny się uspokoić po kilku minutach. Jednak tym razem silnik zgasł i już nie zapaliłem. Rozrusznik kręci ale silnik nie pali. Proszę o dokładną instrukcję, najlepiej z ilustracjami jak wykluczyć awarię pompy lub zamarźnięcie wody w przewodzie paliwowym przez tandetne paliwo Auchan. Dolałem już 10 litrów najlepszego paliwa 100 oktan V-power z shella i dalej to samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeżeli to uszkodzona jedną cewka to silnik powinien palić ale może nierówno pracowac, albo będzie gasnął. Sprawdzisz cewke wymontowujac ja, wkładając świecę ( przykładając do masy), kręcisz rozrusznikiem i patrzysz czy jest iskra.

Sprawdź pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mierzysz opór między skrajnymi pinami i ma wynosić około 0,8 oHm.Jak dla mnie to dziwne że nie odpala przez uszkodzoną cewkę.Musze Cie troszkę zmartwić bo przy uszkodzeniu uzwojenia pierwotnego lubi się zjarać sterownik silnika.Przy uszkodzeniu uzwojenia wtórnego takie coś nie występuje.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przy uszkodzeniu jednej cewki sterownik celowo odcina pozostałe? Tak jak np VW przy uszkodzeniu jedno wtrysku nie otwiera też reszty.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
pod wykładziną masz blache przykrecona na śrubki. odkrecasz, odpinasz wtyczke zdejmujesz przewody paliwowe, odkrecasz duzą nakretke plastikową co mocuje pompke/plywak, wyjmujesz plywak, wyciagasz pompke ze stelarzem, naciskając po bokach zatrzaski. najpierw polecam odpiąc przewody paliwowe i zakrecic silnikiem. zobaczysz czy paliwo jakies bedzie isc.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozecie mi panowie wyjaśnic gdzie mam szukać tego przekaźnika i bezpiecznika odpowiedzialnego za pompke w zbiorniku? Bardzo proszę o pomoc

Boston Ci wyżej napisał gdzie masz przekaźnik. Bezpiecznik masz w skrzynce z bezpiecznikami pod maską nr23 jak dobrze pamiętam, przekaźnik dokładnie po przeciwnej stronie samochodu w drugiej czarnej skrzynce :norty: było na forum o tym już mase :search:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.