Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szukalem ale nie widze takiego tematu, mam problem. dzisiaj jak codzien odpalam auto (bylo -10) wszystko ok i jade zatankowac... po tankowaniu odpalam auto znowu i zegary zaczelay wariowac. dokladnie to predkosciomierz i obrotomierz (bardzo zawyzaja pomiary) nie dziala tez tykanie przy wlaczonym kierunowskazie. co robic?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja ma podobnie, zegary zawyżają, zaniżają, znika sygnalizacja kierunków, czasem całkiem przestają działać, do dziś nie wiem czemu tak jest, zazwyczaj wystarczy zgasić i ponownie odpalić auto, i wszystko wraca do normy.
Opublikowano
U mnie było tak że raz zgłupiała i np. jechałem 90 km/h a pokazywała 220 :) oczywiście nagrałem to na telefon jak zamykam ''szafę'' ;) Samo nie chciało ustąpić zdjęłem klemę i założyłem ponownie i problem znikł.
Opublikowano
dzisiaj zostawilem auto na chodzie z 10min obrotomierz pokazywal jakies 3,5 czyli wiele za duzo. ruszylem z miejsca zegary skoczyly i wszystko sie nagle naprawilo lacznie z kierunkami :-) a i tez nagralem jak zamykam licznik :mrgreen:
Opublikowano
typowy problem ze słabym akumulatorem lub brakiem masy na kablu od klemy lub klemy do czyszczenia
Opublikowano
Na forum ktoś kiedyś pisał właśnie to co kolega wyżej pisze. Wtedy akurat był słaby aku, a zegary głupiały. Więc warto naładować prostownikiem jak i wyczyścić styki na aku i przesmarować np smarem miedzianym
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja śmigałem zeszłą zimę na 77Ah, i dawał radę, więc wydaje mi się że ten też pociągnie :)
Opublikowano
akumulator kupilem nowy jakies 3 tyg temu 80ah wiec pewnie beda te klemy... sprawdze to mimo ze samo sie naprawilo

sprawdź bo jak kupiłeś to nie było mrozu a na mrozie klemy mogą same się zluzować

sprawdź też masę przy karoserii bo jak montowałeś aku to mogła się ruszyć

Opublikowano
Nie jest za mały? Ja mam 90 albo 95Ah. Jeszcze siedzi oryginał. Jakiej firmy brałeś?

A co na ten temat mówi serwisówka :?: Chyba trochę przesadziłeś z baterią, u mnie już piąty rok siedzi 74 Ah(był założony jak kupiłem auto, kto wie kiedy był założony) i zawsze daje radę, przez okres zimowy tylko raz funduje mu doładowanie prostownikiem tak na w razie czego :norty:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

95-100 to w M57 ma być, benzin może mieć mniejszy.

Za duże aku nie zaszkodzi instalacji, jedynie alternator może go nie doładowywać, jeśli jest za słaby.

Btw, moja 100Ah pada po jednej nocy, znowu włączył mi sie pożeracz prądu :cry2:

Opublikowano

W instrukcji mam napisane 90Ah. A 95Ah spisuje się dobrze i jest doładowany. Alternator też mam po regeneracji.

Shadow69 ciekawe co Ci tak prąd kradnie. Ja bym już szału dostał :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja też dostaję, sprawdziłem wszystko i kupa :cry2:

Jak się to samo nie uspokoi (a poprzednio tak było) to daję komuś auto do naprawy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak, na "gorąco" :mrgreen:

Tylko to gorąco demotywuje mnie do wyjścia z domu :mrgreen:

Ogarnąłem w sumie wszystko, odpiąłem cały sprzęt audio, centralę webasto, bezpieczniki od klimatronika i wentylatorów.

I jedynie skacze tak jakieś 5mA w dół, co w sumie niewiele daje.

Tak się jeszcze zastanawiam czy nie mam czasem przebicia na diodach alternatora :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiem, wiem, elektronika się usypia.

W automacie gaśnie wtedy kontrolka przy "P" na skrzyni.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no ja kupilem boscha tą 80 a jak kupielem auto to byl jakis stary niemiecki 100ah. auto czasem ledwo krecilo z rana jak byl lekki mroz. a i do tematu.... ostatnio znowu mialem to samo z tymi zegarami, zauwazyłem ze wystarczy odpiac klemy i podlaczyc, problem mija tylko dalej nie wiem czemu sie tak dzieje a spr wszystko o czym pisaliscie.
Opublikowano
Wiem, wiem, elektronika się usypia.

W automacie gaśnie wtedy kontrolka przy "P" na skrzyni.

jak mierzysz w bagażniku to widzisz że oświetlenie bagażnika zgasło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.