Skocz do zawartości

520i 97 sekwencja - problem z odpalaniem na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdź czy masz w sterowniku gazowym włączoną funkcję podgrzewania wtryskiwaczy, bo jak są brudne w środku i jest na minusie to przy tej funkcji potrafią się zawieszać i puszczać gaz. po za tym gdy instalacja się rozjedzie lub jest źle ustawiona to korekcje sterownika benzynowego potrafią się tak rozjechać że wtryski leją jak głupie i zalewa silnik

a tak z doświadczenia obstawiam pompę paliwa

powodzenia

powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja u siebie opstawiam 2 rzeczy pompe paliwa,i cos z gazem nieszczelnosc, bede opserwowal i zobaczymy narazie odpala zawsze za 2 razem na zimnym silniku.Jezdze tylko na benzynie gaz zakrecony.Jak dalej tak bedzie napewno jade najpierw do mechanika od Bmw a pozniej od gazu.
Opublikowano
aby sprawdzić czy to pompa po przekręceniu klucza na zapłon nie odpalaj od razu tylko poczekać aż pompa ucichnie - nabije ciśnienie i wtedy sprawdź czy odpali od strzała. jeżeli tak to wina pompy
powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pompa jak nie trzyma ciśnienia to może chodzić non stop i nie wytworzy takiego ciśnienia jak powinna.

Ostatnio w e36 musiałem zmienić pompę bo gasł zaraz po odpaleniu. Odpalał za drugim - trzecim razem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dzisiaj przed odpaleniem zrobilem tak zaplon wylaczylem 10sekund odczekalem i znowu zaplon i tak z 4 razy ale odpalil za 3 razem ale i tak jest duzo lepiej bo wczesniej jak jezdzilem na gazie to z 10 razy krecilem
Opublikowano

Witam

Ponownie walka z odpalaniem nadal trwa tzn jest u mechanika i dzwonil do mnie ze na kompie wyszlo czujnik polozenia walu i czujnik temperatury silnika ma wymienic i zobaczymy co bedzie.

Opublikowano

Witam

Udalo sie zrobic fure :D autko odpala normalnie za pierwszym razem jednak to byla wina czujnikow polozenia wału i temperatury silnika.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Odświeżę temat gdyż mam podobny problem który wraca zimą jednak wyglada to tak że rozrusznik odbija z powrotem nie chce zakręcić by auto odpaliło i tak wiele razy zanim załapie. A na pych od razu po wrzuceniu 2 łapie w ciągu sekundy dosłownie.

Najdziwniejsze jest to ze jak biorę go z garażu zimnego problem nie występuje dopiero jak pojadę gdzieś zgaszę i za chwilę znowu chce odpalić to rozrusznik nie załapuje.

Opublikowano
to jak silnikiem nawet nie kreci to pewnie problem z rozrusznikiem albo aku daje slaby prad.
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Miałem ten sam problem, jak możesz wyjeździć gaz do zera parę dni na samej benzynie i wtedy zobaczysz,a jaki masz parownik od gazu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem ten sam problem, jak możesz wyjeździć gaz do zera parę dni na samej benzynie i wtedy zobaczysz,a jaki masz parownik od gazu?

A co ma ''piernik do wiatraka"?Po co wyjeżdżać gaz do zera,co to pomoże przy odpalaniu auta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.