Skocz do zawartości

e39 523i benzyna 1997 sedan gniazda zaworowe


Kamil Jasinski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem od dluzszego czasu z Basia to znaczy z odpalaniem na zimnym silniku odpala za 2 lub 3 razem.Autko jezdzi na Lpg od 5 lat zrobilem okolo 50 tys km na lpg i po moich doswiadczeniach i informacjach wyglada na to ze zawory sa do wymiany czyli remont silnika :cry: A moze ktos zna jakis preparat do czysczenie gniazd zaworowych? wczesniej wlalem stp do czyszczenia wtryskow i jezdzilem na paliwie 600 kilometrow i byla poprawa ale na krotka mete czyli ja wiem z 3 tyg.Jakie koszta remontu silnika by byly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

O masz.

Zawory popalone?

masz pewność?

Ja na poprzednim silniku zrobiłem ponad 150 000 na kiepskiej instalacji gazowej i żaden zawór nie wymagał naprawy.

 

Kiepskie odpalanie to prędziej umiera pompa paliwa < miałem tak w e36> Na zimnym palił za drugim albo trzecim razem. Zmieniłem i po problemie.

 

Co do remontów silnika to lepiej szukaj silnika bo to lepsze rozwiązanie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy w styczniu podjade do gosci ktorzy robia tylko bmw u nich serwisuje od 4 lat.Ogolnie jak cos powaznego remont silnika uciekam z Basia i kupuje oczywiscie Basie ale juz E46 w benzynce bez gazu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.