Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja tez miałem ten sam problem, otworzyłem ale nie mogłem zamknąć :mad2: drzwi kierowcy i pasażera, tył działał w porządku.

zajechałem na statoil'a i zakupiłem zwykły odmrażacz do zamków. zalałem obie klamki i zamki do bólu i jak na razie działa.

ale ten pomysł z silikonem w spray'u to kupuję.

pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano
Też tak miałem raz z drzwiami od kierowcy, wstyd do xa wchodzić od pasażera 2dni tak jeździłem aż takiej nerwy złapałem, że podgłosiłem na fula muzykę i po 40km z przyzwyczajenia próbowałem wyjść normalnie i wyszedłem widocznie dudnienie pomogło. Od razu gdzie, jak i tylko możliwe wsadzić to wsadziłem psikałem lałem nakładałem by zawsze mechanizmy były suche i ten rok jest bez przygód z drzwiami.
Opublikowano
To gdzie wy mieszkacie? Na biegunie?
Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Niekoniecznie :P Problem z klamkami mialem we wszystkich autach: od Opla, przez Audi, na BMW skonczywszy. Kiedys nawet sciagnalem w Audicy tapicerke z wszystkich 4 drzwi i doslownie utopilem mechanizmy w smarach, odmrazaczach, WD40 i co mi tylko w rece wpadlo. Efekt? Zaden :) Nastepnego dnia 2 pary drzwi sie nie zamykaly. Jedyna skuteczna metoda to ta opisana na poprzedniej stronie: zatrzasnac drzwi przy wcisnietym guziku na pierwszy stopien, potem dociagnac, a potem mocno nagrzac auto i modlic sie, zeby sie otworzylo :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kurcze, to ja mam szczęście, bo ani w BMW, ani w służbowmy Audi i Volkswagenie żony tak mi się nigdy nie przytrafiło. Jedynie uszczelki silikonem smaruje. Wasz pomysł jest fajny i profilaktyczne zastosuje.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Ja miałem podobna akcje podczas zatrzymania przez policje :)

 

Drzwi lewe i prawe przod zamarzniete:) szyba zamarznieta ...i musiałem wysiadać tylnymi lewymy żeby dmuchnąć w balonik :)

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam czy ta oryginalna klamka na allegro za okolo 350 zł ten mechanizm dziala dluzej ? czy jest sens wydawać ? bo te po 100 zl na allegro co jakis czas się psują. raz nawet po tygodniu sie znowu uszkodziła pozdrawiam...
Opublikowano

Nie mialem jeszcze bmw w ktorym by zima nie bylo problemu z zamkami. Mozna tez smarowac koncetratem do chlodnic, bo te wszystkie smary przy mocnym mrozie i tak zamarzna

 

W X5 jak narazie nie mialem tego prpblemu (chociaz u kobity w e38 juz sie pojawil) ale cos czuje ze mnie to nie ominie

 

Wycierajcie auta po myciu. Jak macie kompresory to psikac, jak nie to kupic szprej do komputerow i wydmuchiwac wode. Pomoze.

Opublikowano
mozesz tez tak byc ze masz juz peknieta podstawe klamki ja juz wymienialem zeszlego roku 2 i wtym juz chyba bedzie niestety 3,cena nowej podstawy okolo 300-350zł

 

Kolego a gdzie ty tą podstawę klamki za taką kosmiczną cenę kupiłeś mniemam że ASO????Są zamienniki pożądnych firm po 100 bo 350 hahahaha to przesada jak hu.....j.Pozdrawiam

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

 

Czy miał ktoś problemy z zamarzajacymi drzwiami w f10 ? Otwierają się i nie chcą się zamknąć , odbijają się. Jak się nagrzeje samochód to jest ok. Mam na mysli drzwi kieriwcy. Który sposób jest najlepszy? Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
Otwierają się i nie chcą się zamknąć , odbijają się. Jak się nagrzeje samochód to jest ok. Mam na mysli drzwi kieriwcy.

 

No to witaj kolego w świecie 10 lat wstecz, bo w E53 z '05 jest dokładnie to samo co piszesz w 10 lat młodszej F10... To jest jakaś kpina. Na jakiś czas pomaga nasranie silikonem w sprayu gdzie się da, po klamce, po zamku, po ryglu. Potem jak i silikon zamarznie to już tylko ogrzewać samochód od środka, o ile się do niego dostanie, bo zamknąć zamarznięte drzwi to jedno, a otworzyć te drzwi bo klamki też tak potrafią zamarznąć że się ich ruszyć w ogóle nie da, to drugie.

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
ja czasami przy wysokim mrozie mam tak ze drzwi jakos otworze ale zamknac juz sie nie da i musze jechac przez jakies 2 km jedna reka trzymajac kierownice a druga drzwi zeby sie calkiem nie otworzyly :D
Opublikowano
Mnie też to dopadło, drzwi nie do otwarcia, zamówiłem nowy wkład klamki, a w między czasie rozebrałem boczek i co się okazało mechanizm sprawny. Problemem okazała się linka która po prostu trochę się wyciągnęła z tej kulki na końcu linki i teraz ramię na za mały ruch że by pociągnąć cięgno dość wysoko w celu otwarcia drzwi.
Opublikowano
ja czasami przy wysokim mrozie mam tak ze drzwi jakos otworze ale zamknac juz sie nie da i musze jechac przez jakies 2 km jedna reka trzymajac kierownice a druga drzwi zeby sie calkiem nie otworzyly :D

 

dla takiego kierowcy producent powinien przewidziec specjalne bonusy ;-)

 

a tak poważnie.. aż dziwne że do tej pory BMW nie wymyslił patentu zeby problem się nie pojawiał.

może zakładają że samochód zawsze będzie stał w ciepłym pomieszczeniu ;-)

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano
Wychodzą z założenia że stać Cię na BMW to stać Cię na ocieplany garaż. Z tym by wypadało coś zrobić bo to są jakieś żarty. Ktoś w ogóle stający pod chmurką ma swój egzemplarz wolny od tych problemów? Pewnie by była kwestia przesmarowania i pouszczelniania czegoś, w swojej jeszcze się tam nie dobierałem i nie widziałem, ale ktoś pisał że to co powoduje problem jest właśnie szczelnie obudowane. To tylko o drzwi kierowcy głównie przecież się rozchodzi.
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano

Ja stawiam pod chmura i nie mam problemow. Chociaz teraz jak to napisalem to pewnie rano do roboty beda jechal z drzwiami na sznurku :mad2:

 

Stac na beemu stac na garaz, pod pracą czy marketem te wielkie bogacze tez maja ogrzewane garaze? :mrgreen:

Opublikowano
tam sie po prostu wilgoc zbiera + roznice temp w srodku i na dworze.Problem sie pojawial jak nawet przez tydzien nie mylem samochodu i nie miala jak sie woda gdzie do srodka dostac. Ja smarowalem jakis czas temu caly ten mechanizm zamka gdzie jest linka , tak samo mechanizm klamki bo byl wymieniany i duzo to nie pomaga. Nadal mam od czasu do czasu problemy z zamknieciem drzwi na wiekszym mrozie.
Opublikowano
Stac na beemu stac na garaz, pod pracą czy marketem te wielkie bogacze tez maja ogrzewane garaze? :mrgreen:

 

Nie no jak, wtedy Jan czeka i chucha w klamkę :lol:

A tak na serio to chętnie bym się dowiedział co warto profilaktycznie przesmarować.

Opublikowano

w x5 bardzo lekko mi chodza klamki i drzwi

otwiera sie paluszkiem i zamyka lekko dotykajac

i problemu nie ma

 

za to w e38 juz tak chodzą ciezkawo

i tam sie drzwi wlasnie nie chca domknac, otworzyc i inne cuda

bankowo kwestia zamka ktory jest w drzwiach

 

za to zacinal mi sie bebenek w drzwiach

musialem zapalniczka grzac kluczyk zeby wszedl i otworzyl

nawalilem odmrazacza z olejem ktory niby wypiera potem wode

fitmy WURTH

 

i chodzi pieknie 0 oporu 0 zacinania sie nic

jak nowka

wiec moze i do zamka w drzwiach warto nawalic

tylko GDZIE w ktora dziure :mrgreen:

moze przez drzwi tam jakos wpychac ten dozownik (rurka fi 1)

i walic jak pojebon

musze sprobowac w 7 :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.