Skocz do zawartości

F10 530i M-Performance


monogramus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

monogramus - od jakiegos czasu pojawil sie w sprzedazy ponownie twoj silnik 530i kosztuje 221 300- zl :) widnieje na www

 

co do naklejek koszt w ASO 531zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już od kilku miesięcy jeżdżę na AC Schnitzer, jest spora różnica na plus. Teraz mam zamiar założyć tłumik do mojej 535 z M performance i może coś jeszcze. Twoja biała monogramus wygląda na prawdę ładnie. Ale M pakiet chyba dokładałeś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja już od kilku miesięcy jeżdżę na AC Schnitzer, jest spora różnica na plus. Teraz mam zamiar założyć tłumik do mojej 535 z M performance i może coś jeszcze. Twoja biała monogramus wygląda na prawdę ładnie. Ale M pakiet chyba dokładałeś?

 

 

dery czy mozesz umiescic zdjecia swojego autka?

 

gdzie zrobiles AC Schnitzera? Jaka Cena wyszla?

 

Jakie masz przyrosty mocy i monentu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię jakieś ładne to załączę, ac mam tylko sprężyny. Zamówiłem u Sikory, koszt 1900zł. Ale moim zdaniem warto bo nie tylko wygląd ale i fajnie się prowadzi, a w dół zeszła jakieś 2cm. Teraz chce założyć z M Performance tłumik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Wawy, raczej niemożliwe :)

 

@dery911

Tak, mpakiet dokładany w aso, w momencie produkcji mojej jeszcze nie było mpakietu do f10.

Sprężyny też brałem od Sikory, już leżą u mnie, w przyszłym tygodniu jadę na montaż. Masz jakieś sugestie, porady? W usa radzą by po założeniu poczekać z geometrią kilka dni by się ułożyły, robiłeś tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Monogramus pojechał po całej bandzie i nawet sobie oznaczenie na klapie zrobił :mrgreen: ja mam tylko jedną cyferke do zamiany i bede miał 550d :norty:

 

 

Panowie monogramus nie pojechal po bandzie bo sprzedaz nowego auta z tym silnikiem ma teraz oznaczenie 530i - tak mi powiedzieli ostatnio w salonie BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, pisałem o tym. To bmw zmieniło oznaczenie tego silnika. Teraz 528i oznacza 4 cylindry. 530i to aktualnie mój silnik, specjalnie dałem zdjęcie sześciu garów. Mogłem całkowicie zdjąć oznaczenie ale ja akurat lubię literki na klapie, taka łysa jest bez nich.

@thestructor

raczej nie, jeden sezon pojeżdżę póki mi się nie znudzą :) W moim podpisie sprzedaje poprzednie felgi, wydaje mi się, że też całkiem zacne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem geometrie od razu po założeniu i później ale wszystko było jak najbardziej ok, tak więc myślę że wystarczy po zmianie a w usa się nie znają:) Choć po naszych drogach wypada robić częściej geo.

 

Jestem z Wawy, raczej niemożliwe :)

 

@dery911

Tak, mpakiet dokładany w aso, w momencie produkcji mojej jeszcze nie było mpakietu do f10.

Sprężyny też brałem od Sikory, już leżą u mnie, w przyszłym tygodniu jadę na montaż. Masz jakieś sugestie, porady? W usa radzą by po założeniu poczekać z geometrią kilka dni by się ułożyły, robiłeś tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

monogramus bo też chcę dołożyć m-pakiet, podobno przednie halogeny w F10 i E92 są takie same? Wiesz coś o tym? :)

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wcześniej e92 ale takiej miarki w oczach nie mam :) kształt jest bardzo podobny ale mocowania mogą być inne.

Jak będziesz kupował na allegro graty to zwróć uwagę na kratki w których siedzą halogeny, w niektórych wersjach silnikowych te kratki są zaślepione w innych nie. Sprawdzisz to po VINie w katalogu części. Tak samo uważaj na otwory na boczne kamery i pdc, żebyś nie miał za dużo dziurek w zderzaku. Przy przekładaniu pdc trzeba uważać na gumki, źle się układają. Uważaj też na piankę pod zderzakiem, musisz ją zmienić a w niej jest czujnik od poduszek i zderzenia z pieszym. Jak masz aktywny tempomat to musisz zmienić dolną metalową belkę, radar jest do niej nitowany więc jest z tym trochę zabawy (kratka też jest inna). O innej podłodze, wlotach nie muszę chyba pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
rowniez sie przylaczam :cool2: dawaj wiecej fotek i wiecej modyfikacji bede mial przyklad do modyfikacji mojej F-fki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki :cool2:

Dziś założyłem sprężyny AC Schnitzer, zwlekałem, obawiałem się, nie wierzyłem opiniom z for, ale jest cudownie, wreszcie to jeździ jak beemka! Nie buja się, a komfort pozostał praktycznie nie zmieniony, to niesamowite. Jeździ teraz jak e60 z m-zawieszeniem, ale nie jest tak hardocorowo jak e92 mpakiet, czyli idealnie. Jestem baaardzo zadowolony, teraz to zupełnie inny samochód, jakby schudł 300 kg :) Więcej wrażeń jutro, idę jeździć :)

http://s1.bimmerfest.com/forums/images/smilies/guitar.gifhttp://www.bimmerfest.com/forums/images/smilies/roundel_1_.gifhttp://s1.bimmerfest.com/forums/images/smilies/sabrina.gifhttp://s1.bimmerfest.com/forums/images/smilies/banana.gif :dance:

 

edit

wydaje mi się, że nierówności do 1cm (np łączenia asfaltu) są nawet lepiej tłumione. Reszta nadal fascynująca, znów wracam z pracy "naokoło" :)

 

Foto na razie tylko z telefonu.

http://imageshack.us/a/img43/4716/dsc0044td.jpg

 

http://imageshack.us/a/img826/9593/dsc0042son.jpg

 

http://imageshack.us/a/img197/7703/dsc0039ek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietnie wyglada :cool2: idealna szczelina nad opona ;) i gdyby te piekne fele były czarne... Czad!

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

Ale petarda ! super samochod . co do sprezyn doskonale wiem co czujesz . ja zmienilem ze standardowych na h&r 35mm i tak jak piszesz roznica w prowadzeniu kolosalna a komfort ten sam . dodatkowo zrezygnowalem z runflatow . skoro w mojej e60 jest pieknie w Twoim musi byc rewelacja . polecam innym zmiane spezyn bo nie jest to jakis wielki koszt a roznica w wygladzie i jezdzie nie do opisania !

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za pozytywne opinie :)

H&R wydawał mi się trochę za ostry (-35mm), jest twardy i powinien mieć inne amortyzatory, choć w e60 może mieć inną specyfikacje.

Schnitzer obniża 20-25mm w stosunku do standardu i -15mm do M-pakietu. Też zrezygnowałem z runflatów już dawno.

Jest rewelka cały czas się ekscytuje, zwłaszcza dziś, po tygodniu jeżdżenia Fiestą z wypożyczalni, ale mam petardę :mrgreen: rano to nawet bałem się wcisnąć gazu do oporu :)

 

@thestructor

Tak, to są 19" M-pakiet od obecnego Z4, są 0,5" węższe niż do F10, dzięki temu opona lepiej chroni felgę w warunkach zimowych.

 

edit

jeszcze się pochwalę, moja beemka niedawno zawiozła mnie w podobno najważniejszą podróż w życiu :) Niestety jeszcze nie na glebie :)

 

http://imageshack.us/a/img560/408/34263966.jpg http://imageshack.us/a/img254/5008/94050855.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.