Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

V8 zostanie na razie na pewno, w usa w ciągu najbliższych 5 lat nie sprzeda się nic poza civic bez v8. Tam mniej więcej połowa to 550i. I w sumie słusznie, przynajmniej wiedzą co to limuzyna :)

Ale czas petrolheadów niewątpliwie się kończy i powoli trzeba myśleć co schować w garażu, żeby móc w przyszłości powiedzieć: "patrz synku, tak wygląda samochód"

Na żadne ferrari mnie nie stać ale e92 m3 to mógłbym trzymać pod kocem ;)

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Uff, dobrze, że mam syna... to jeszcze o prawdziwy samochód muszę się postarać :lol:

 

A chodzi mi po głowie jakaś 7er E32 - 740i a nawet 750i - tylko ciężko coś godnego znaleźć w rozsądnych pieniądzach, ale trzeba się spieszyć, bo będzie coraz gorzej :?

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Jestem z Wawy, raczej niemożliwe :)

 

@dery911

Tak, mpakiet dokładany w aso, w momencie produkcji mojej jeszcze nie było mpakietu do f10.

Sprężyny też brałem od Sikory, już leżą u mnie, w przyszłym tygodniu jadę na montaż. Masz jakieś sugestie, porady? W usa radzą by po założeniu poczekać z geometrią kilka dni by się ułożyły, robiłeś tak?

 

Monogramus jaki miałeś koszt dołożenia mpakietu ? pytam tylko poszycia zderzaki i progi plus robota

pozdr

mk

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ale wygrzebałeś stary post. Nie pamiętam już dokładnie, coś około 8000zl, oczywiście to było w czasach kiedy na allegro nic nie było do f10. Poza tym chciałem, żeby wszystko było jak z fabryki.
Opublikowano

:) przegladalem stare posty i tak trafiłem :) mocno myślę o dokładce mpakietu do mojej znalazłem ofertę ze śląska za 6500 na gotowo z lakierowaniem robione jak w fabryce. zastanawiałem się czy to jest dobra cena, ale chyba OK

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Jak z fabryki to raczej nie, sam 1 zderzak kosztuje ~3500, drobnych gratów było na 2000zł, ja mam spore zniżki, oni pewnie też ale za 6500... Ale jeśli tak to dobra cena.
Opublikowano

tzn poszycia są używane nie naprawiane ponownie lakierowane pod

kolor progi są nowe i reszta czyli osłona silnika ślizgi i reszta dupereli

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zainteresowanie ogloszeniem sprzedazy F10? (widzialem na allegro, podejrzewam ze Twoja)

Auto z PL salonu, bezwypadkowe, dobrze wyposazone z silnikiem I6 w normalnej cenie wiec podejrzewam ze zainteresowanie w PL male badz zadne?

"Panie w tej cenie to juz prawie nowa "S-klasse" mozna dostac, za 100k jak pan odda to przyjezdzam z "gotoweczka" w reku chocby I dzisiaj"? :oops:

.

Opublikowano

Pewnie moje, link mam w podpisie.

Zainteresowanie jest, ale cena za wysoka wg dzwoniących - dokładnie tak jak piszesz. Mimo, że konkurencyjne ogłoszenia już z samych zdjęć trącą drutem lub zadymaniem.

Na razie mi się nie spieszy bo nowe auto będzie pod koniec stycznia. W nowym roku coś tam pewnie trzeba będzie opuścić. Ale raczej jestem spokojny, zawsze swoje samochody sprzedawałem drogo i się udawało. To nie jest samochód dla kogoś kto szuka okazji tylko dla kogoś kto szuka dobrego samochodu. Mój samochód jest w lepszym stanie niż 90% rocznych w PL i 99% sprowadzonych, na gwarancji fabrycznej i w perfekcyjnej opcji, oczywiście trzeba chcieć benzynę i biały.

Ale na kogoś kto to doceni trzeba poczekać, więc zacząłem sprzedawać 2 miesiące przed następcą.

Opublikowano
Nie no co ty... śmigło zostaje na masce. Miałem tą e klasę na 2 tygodnie, trauma pozostała do dziś :) Dla mnie bmw 5er jest najlepszym samochodem na rynku, najbardziej pasuje mi jakość, styl, prowadzenie, wygoda. Jak tylko wyjdzie g30 to pewnie się ustawię w kolejce, a na razie wziąłem przejściową zabaweczkę, jednego się tylko boję - będzie twardo.
Opublikowano

No to czekam z niecierpliwoscią na premierę :)

Jedno jest pewne - jak ktos kupi Twoja F10 będzie super zadowolony.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Monogramus, mam jeszcze pytanko na boku. Napisałeś w aukcji że kierownica i skóry są jak nowe tzn matowe a nie wyślizgane (widać to na fotkach). Mam różne kosmetyki do skóry, Lexol, Gliptone i zawsze ten cały "conditioner" sprawia że skóra na kierownicy się nabłyszcza. Czym osiągnąłeś matowy efekt ? Dzięki za info !
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No wiem, że Mercedes do Ciebie nie pasuje, a w styczniu wychodzi nowy, więc Ty jeździłeś aktualnym modelem.

Czy ta przejściówka to też będzie BMW?

Opublikowano

Tak, to będzie bmw. Oczywiście jesteście blisko. Zawieszenie M będzie, tu się wahałem najbardziej ale jednak najłatwiej je potem modyfikować i jest najtrwalsze.

Monogramus, mam jeszcze pytanko na boku. Napisałeś w aukcji że kierownica i skóry są jak nowe tzn matowe a nie wyślizgane (widać to na fotkach). Mam różne kosmetyki do skóry, Lexol, Gliptone i zawsze ten cały "conditioner" sprawia że skóra na kierownicy się nabłyszcza. Czym osiągnąłeś matowy efekt ? Dzięki za info !

Na zdjęciach i tak się błyszczy bo zapomniałem założyć filtra polaryzacyjnego, zaczynało padać i się spieszyłem więc foty wyszły słabo, ale naturalnie, tym samym wiarygodnie.

Ja od początku używam tylko zestawu Colourlock, ale o kierownicę z nappy trzeba dbać. Na pewno po zjedzeniu big macka oblizanie palców nie wystarcza, jedna taka akcja załatwi kierę na zawsze. Przy manewrowaniu np na parkingu trzeba przekładać kierownicę a nie ślizgać po niej rękoma. Przy czyszczeniu nakładam delikatnie piankę gąbką a potem owijam suchą fibrą tak by odciągnęła piankę z brudem. Środek zabezpieczający nakładasz cienko po 2 godzinach od czyszczenia. Głównym błędem jest nakładanie za dużej ilości odżywki, w colourlock skóra musi być po 1-2s sucha od nałożenia, wtedy jest dobrze.

Generalnie trzeba unikać tarcia.

Dlatego w następnym samochodzie nie wziąłem nappy (tzn wziąłem tylko na desce ;) ), bo jak bym miał tak się zabawiać z całym wnętrzem to nawet mi by zabrakło cierpliwości. A niestety wyślizgana skóra jest dla mnie synonimem starego, wypierdzianego strucla. W latach 80, 90 była modna błyszcząca skóra w samochodach - raj dla detailer'ów :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja nie wiem czy mpakietowa jest z nappy (pewnie nie) ale większość rzeczy staram się robić podobnie, tzn nigdy tłustych łap itp, z zabezpieczaniem też spróbuję Twojego sposobu :) Mam takie samo odczucie - przed zakupem auta przeglądałem jakieś tam oferty z PS i większość ok 50 tkm miało już kierownicę błyszczącą jakby ktoś ją masłem nasmarował - od razu mnie to odrzucało.
Opublikowano
ja mam u siebie kierownicę z Mpakietu a siedzenia w czarnej dakocie - diametralnie rózne skóry , kierownica gładka więc całkiem możliwe , że z nappy
Opublikowano

Ciekawe jak szybko sprzedasz bo ja mojego Mercedesa miałem wystawionego przez 2 miesiące i oczywiście były telefony przyjeżdżali zobaczyć i koniec :roll:

W końcu sobie odpuściłem i jak przyszedł już nowy samochód i już chciałem go zostawić w leasing kolega się zapytał czy nie sprzedaje i się udało go oddać w dobre ręce :mrgreen:

Większość ludzi nie patrzy na to ze ty zadbałeś o nią tylko widzą cenę :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.