Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Miazga... szczęka w podłodze. Fele są po prostu genialne. Samochód na pewno przyciąga spojrzenia na ulicy.

Te fotki to spojoknie się nadaja jako tapeta na pulpit.

Opublikowano

Dzięki, od jakiegoś czasu uczę się świadomie obsługiwać aparat fotograficzny i jakieś efekty już są.

@ebarylska

Twoje 320si też bardzo ładne. Fajnie, że są dziewczyny które potrafią zobaczyć coś więcej niż kolor w samochodzie :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

4er lub 2er, ale nie wiem czy doczekam się na 2er (ma być w 2014), choć jest przepiękna. 35i manual, Estori Blau/beż, m-pakiet, szyberdach, jak najmniej elektroniki, nawet chyba oleje fabryczną navi.

Albo odkupię samochód który miałem wcześniej, tylko młodszy rocznik, czyli e92 330i, to był najlepszy samochód jakim jeździłem w życiu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Auto ŚWIETNE :cool2: za kilka lat na pewno będzie to F10 :8)
Spolszczenie CCC na PW ;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

373 fajne ale nie aż tak żeby kopara opadała, ot poprawne i we właściwym rozmiarze. Dawno już nie było felgi m-pakietowej na miarę np. 220M.

Parkowanie w tym rejonie jest dość dowolne ;)

Nie wiem czy bym zamienił, 6er ma idealną linię boczną i jeszcze piękniejsze wnętrze, drzwi bez ramek i jeszcze parę smaczków, ale f10, wg mnie, ma ładniejsze lampy z tyłu i z przodu. Spłaszczona f10 byłaby idealna :). W 6er sedan denerwuje mnie jeszcze, że nazywa się coupe, nie lubię jak marketingowcy zmieniają znaczenie słów.

Podoba mi się to zdjęcie, mimo, że zrobione telefonem, ale fajnie wyszło.

Opublikowano

Monogramus,

 

Jeździsz na Vredestein Ultrac Sessanta ? Jesteś zadowolony ? Słyszałeś coś o specjalnej wersji na przednią oś i na tylna ?

Szukam 225/35/19 i 255/30/19 pod Styling 313 do E90 LCI i pomyślałem, że może Vredestein.

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

Tak. Są ok, nie zapewniają tak spektakularnych osiągów jak najlepsze z najlepszych ale są przewidywalne i po prostu dobre. Dobrze się wyważają, są miękkie, po 3 latach mam jeszcze z przodu 5,5mm, przez cały okres użytkowania żadnych niespodzianek. A cena jest fantastyczna :) W mojej opinii ich jedyną wadą jest bardzo charakterystyczny bieżnik który kojarzy się z tuningiem :)

Nie słyszałem o różnych wersjach przód-tył, a jak kupowałem to przeglądałem ofertę paru sklepów.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć,

 

Z tego co czytam silniki 528i i 530i jednak różnią się od siebie w F10.

 

Za wikipedią (znalezione różwnież w źródłach na bmwarchiv.de):

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_F10

http://www.bmwarchiv.de/e-code/f10.html

 

528i R6 3.0l (2996 cm3) N53

moc maksymalna: 258 KM (190kW) przy 6600 obr/min

maks. moment obrotowy: 310 Nm przy 2600-5000 obr/min

0-100 km/h: 6.6 sekund

 

530i R6 3.0l (2996 cm3) N53

moc maksymalna: 272 KM (200kW) przy 6100 obr/min

maks. moment obrotowy: 310 Nm przy 1600-4250 obr/min

0-100 km/h: 6,5 sekund

 

A więc są to silniki o różnej mocy, tym samym momencie obrotowym ale osiąganym w innych przedziałach obrotów. Nie pytam z przekory tylko sam zastanawiam się nad F10 z 528i R6 lub 530i R6 dlatego drążę temat.

 

Nakleiłeś na swoją 528i literki 530i - zastanawiam się czemu skoro to inne silniki - pomimo zapewnień sprzedawcy (wspomniane w tym wątku) o tym, że kolejny silnik to to samo tylko pod inną nazwą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4er lub 2er, ale nie wiem czy doczekam się na 2er (ma być w 2014), choć jest przepiękna. 35i manual, Estori Blau/beż, m-pakiet, szyberdach, jak najmniej elektroniki, nawet chyba oleje fabryczną navi.

Albo odkupię samochód który miałem wcześniej, tylko młodszy rocznik, czyli e92 330i, to był najlepszy samochód jakim jeździłem w życiu.

zmieniłbyś F10 na E92 tak na poważnie :?:

Opublikowano
Cześć,

 

Z tego co czytam silniki 528i i 530i jednak różnią się od siebie w F10.

 

Za wikipedią (znalezione różwnież w źródłach na bmwarchiv.de):

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_F10

http://www.bmwarchiv.de/e-code/f10.html

 

528i R6 3.0l (2996 cm3) N53

moc maksymalna: 258 KM (190kW) przy 6600 obr/min

maks. moment obrotowy: 310 Nm przy 2600-5000 obr/min

0-100 km/h: 6.6 sekund

 

530i R6 3.0l (2996 cm3) N53

moc maksymalna: 272 KM (200kW) przy 6100 obr/min

maks. moment obrotowy: 310 Nm przy 1600-4250 obr/min

0-100 km/h: 6,5 sekund

 

A więc są to silniki o różnej mocy, tym samym momencie obrotowym ale osiąganym w innych przedziałach obrotów. Nie pytam z przekory tylko sam zastanawiam się nad F10 z 528i R6 lub 530i R6 dlatego drążę temat.

 

Nakleiłeś na swoją 528i literki 530i - zastanawiam się czemu skoro to inne silniki - pomimo zapewnień sprzedawcy (wspomniane w tym wątku) o tym, że kolejny silnik to to samo tylko pod inną nazwą.

 

nakleił 530i zeby sąsiad nie pomyślał ze ma 4 gary pod maską :wink: co ludzie powiedzą :mrgreen:

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od jesieni 2011 sześciocylindrowy 528i ma czterocylindrowy o mocy 245 kM, moment 350 Nm i tylko 2l pojemności, a 530 zawsze był sześciocylindrowy. Wiadomo, ze 4 cylindrowy to nie jest prawdziwe BMW :D
Opublikowano

Trochę nie zauważyłem ruchu w swoim temacie :)

@badmofu

wiem, że są różnice między starym 528i i 530i, ale i tak oba wywalili, a te co wkładali do f10 pewnie im zalegały w magazynach. Dziwię się tylko dlaczego nie mogli 3l. nazwać od razu 530i skoro wiedzieli że wprowadzą 2.0 528i.

@thestructor

właśnie z tego powodu zmieniłem oznaczenie :), wiem, że to głupie ale zawsze miałem sentyment do literek 330i i 530i, tęsknie też za czasami kiedy oznaczenie na klapie oznaczało pojemność silnika a nie numer mapy doładowania na którą było stać właściciela

@gorik

gdybym mógł kupić nowe e92 330i to tak, kupiłbym i jeździłbym 10 lat na pohybel euro6 :) To był wspaniały samochód pod każdym względem. Miałem już na jeden dzień 428i i nie przekonało mnie, zrobię jeszcze jedno podejście ale jakoś nie zakochałem się od pierwszego wejrzenia. albo poczekam na używane 435i albo następną używaną 550i - jeśli jeszcze będzie w ofercie w przyszłości. Z resztą sam nie wiem, na razie wszystko mi przeszło, jestem generalnie rozczarowany tym co proponuje obecna motoryzacja, a może z wiekiem już się tak nie chce zmieniać samochodów co chwilę.

Opublikowano
Z resztą sam nie wiem, na razie wszystko mi przeszło, jestem generalnie rozczarowany tym co proponuje obecna motoryzacja, a może z wiekiem już się tak nie chce zmieniać samochodów co chwilę.

 

Szczerze ? Mam identycznie.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.