Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej! Temat jest następujący. W aucie polifotwym e46 coupe standardowy zderzak osadzony jest przy swoim rancie o taki zaczep zamocowany do błotnika, dlatego sam zderzak idealnie przylega do błotnika, czego nie maja zderzaki przedlifotwe, gdyż osadzonane były na tych białych ślizgach. No i teraz pytanie do osób zorientowanych czy zderzak m polifotwy też powinien być osadzony o te zaczepy przy błotniku, a nie na ślizgi. Jeśli powiesimy go na ślizgach to jest wyraźna szczelina między błotnikiem, a na zdjęciach aut z fabrycznym M pakietem dokładnie widać że zderzak u nich przylega. Mój zderzak który kupiłem był z auta przedliftowego i ciężko bez przeróbki było go osadzić w tych zaczepach, bo jest on na końcach zbyt gruby, i nie ma tam charakterystycznego otworu na zaczep. Z drugiej strony dzwonie do ludzi co mają oferty na zderzak M i mówią że nie ma żadnej różnicy...to w kóncu jak to jest?. Zderzak M po lifcie powinien przylegać do błotnika stycznie, a ten co kupiłem ewidentnie nie jest do tego przystosowany. Jednak sprawdzam w katalogu czesci i jest tylko jeden numer seryjny dla zderzaka M przed jaki i po lifcie. Może ktoś mi to wszystko wyjasni? Czy istnieje troche inny zderzak M poliftowy ( roznicy sie tylko rantem tym wewnętrznym), czy nie? Zamotałem troche ale osoba która przerobiła ten temat pewnie się zorientuje. pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wrzuć jakieś zdjęcia tego co kupiłeś, kupiłeś na pewno od coupe?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Napewno od coupe..jeżdżę z nim już dwa lata. Tylko teraz chcę kupić drugi na zapas i wydaje mi się że są wersje poliftowe z wąskim rantem na zaczep przy bnłotniku. Mój miał gruby rant i musiałem trochę go przerobić by ostatecznie wszedł. Ale 100% od coupe oryginał z rozbiórki.

http://images39.fotosik.pl/1865/87daf6330c8a318fmed.jpg

Zdjęcie zderzaka standardowego pilifowego gdzie widac otwory na zaczepy przy błotniku. No i chyba polifotwy M pak też powinien mieć te otwory aby pasował do zaczepów. Ale jeszcze do tego nie doszedłem. :( Zderzaki M pakietowe oryginalne jakie do tej pory widziałem nie miały takich otworów i zwężonego rantu, a raczej grubą końcówkę która nie wchodzi w te zaczepy.

http://images41.fotosik.pl/1867/0765bce53fdf5c66med.jpg

http://images46.fotosik.pl/1881/55796dda666f0502med.jpg

zaczep o który się rozchodzi.

http://images46.fotosik.pl/1881/b5981c7d347c8ee0med.jpg

Moje auto ze zderzakiem powieszonym na ślizg - sami widzicie że nie jest jak powinno być w poliftowym e46.

  • 1 rok później...
Opublikowano

cze kolego

sory, że odkopuje temat ale mam ten sam dylemat ze zderzakiem. Wyjaśniła się kwestia z tą prowadnicą. Zderzak poliftowy M pakiet osadzony jest na takiej prowadnicy przy błotniku czy bez?

E39 523iA, e46 coupe 330Ci 2004 r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.