Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem otoz niedawno nabylem ten samochod i zauwazylem ze auto kopci jak sie cisnie ostro i turbo wlqacza sie od 2,5-3k obrotow to na pewno nie jest normalne, mechanik podlaczajac pod komputer stwierdzil ze to przeplywomierz poniewaz gdy usunal bledy auto bralo od 1,8k obrotow ale pozniej bledy znow wskoczylo i wrocilo do normy. Moje pytanie brzmi czy to na pewno przeplywomierz? Jesli to przeplywomierz to czy brac oryginalny czy jest jakis dobry zamiennik ? I jak to wyglada cenowo ?

Z gory dzieki za pomoc

Opublikowano
ok dzieki wiec niech wymienia na ten co podeslales :mrgreen: tylko czy kopcenie moze byc tez od przeplywomierza?
Opublikowano
ok dzieki wiec niech wymienia na ten co podeslales :mrgreen: tylko czy kopcenie moze byc tez od przeplywomierza?

 

moze nie musi, niesprawny EGR, niesprawne wtrystki, niesprawna pompka wysokiego cisnienia, niewydolna turbawka i tak dalel....

Oszczedz sobie tych pieniedzy i bo wyzucisz je w bloto! Zrob disem air mass system test.

Przyda sie takze i mi do porownania wartosci. A i tobie na pewno pomoge na ile sie da!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.