Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem dotyczący tego że po wymianie progów nastąpiła taka usterka że po odpaleniu silnika świeci ładowanie aku(świeci ale ledwo ledwo) ale aku ładuje ładnie drugi problem to jest to że świeci się cały czas kontrolka między kontrolką ręcznego a ABS i trzeci problem to taki że po wyjęciu kluczyka cały czas świeci się podświetlanie zegarka koło radia i stanu licznika(po odpięciu aku i podłączeniu nie pali sie dopiero po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 lub zapłon i powrót do pozycji 0 i wyjęciu kluczyka)(licznik na dwa przyciski) i jeszcze jest taki problem że nie działa ekonomizer i obrotomierz wcześniej(przed wymianą progów) przestawał działać prędkościomierz zaczynał skakać dopiero jak gaz się do dechy dało(szalał od 0 do np 200km/h). Jeśli ktoś mógłby mi pomóc w którymś z tych problemów będę wdzięczny.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj problemu w wiązce bięgnącej przy lewym progu auta(w środku pod tapicerką).
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Szukaj problemu w wiązce bięgnącej przy lewym progu auta(w środku pod tapicerką).

 

Problem rozwiązany.

Dziś chcąc odpalić bm po przekręceniu na zapłon zauważyłem dymek unoszący się spod maski okazało się że podczas spawania migomatem progów przez nieostrożność drut migomatu przepalił kilka kabli w lewym rogu pod tapicerką tam właśnie znalazłem kilka kabli nadpalonych(stopiona izolacja) oczywiście zostało to wymienione. W związku z tym że tam zrobiło się zwarcie coś się także zrobiło pod maską dodaje zdjęcie z pod machy

1:w tym miejscu jest jakaś puszka wydaje mi się że jest to wtyka pod kompa ale nie jestem pewny> wiązka zaznaczona została kompletnie stopiona

2:do tej wtyki pół wiązki szlag trafił

http://www.fotoszok.pl/upload/16c5c28d.jpg

Wszystkie kable zostały wymienione i usterka znikła oprócz prędkościomierza ale to dopiero muszę sprawdzić na kanale bo podobno lubią się urywać kable przy czujniku na moście.

Mam nadzieje że komuś się to przyda;)

dzięki i pozdrawiam!

Opublikowano
według mnie to to ta pierwsza to jest diagnostyczna bo ta druga łączy się z inna a do pierwszej tylko dochodzą kable i nie odchodzą nigdzie. Nie mogę jej rozkręcić i sprawdzić co to jest;/
Opublikowano
Ta z wpiętą wtyczką to połączenie wiązki silnika z wiązką budy, a ta wolna to złącze diagnostyczne.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.