Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukam i nie mogę znaleźć - czy po wycięciu DFP zmieniamy olej na inny z innymi parametrami, czy nie ma to znaczenia?

Nie wiem czy czasami nie powinien być to olej do aut bez DFP?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie zmieniasz, cały czas musi to być LL-04 ze względu na nowocześniejszy katalizator.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Guzior ,dowiedziałeś się czegoś nowego o katalizatorze w tej kwestii .Wcześniej po wycince DPF-a proponowałeś LL-01?
Opublikowano
Panowie olej nie kosztuje dużo i nie zmieniamy go raz na dwa dni ja bym nie zmieniał oleju na słabszy tylko z powodu pozbycia się DPF-a tylko tak jak pisze guzior2 aby dalej wlewać LL-04
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Guzior ,dowiedziałeś się czegoś nowego o katalizatorze w tej kwestii .Wcześniej po wycince DPF-a proponowałeś LL-01?

 

Tak, dowiedziałem się że popiół siarczanowy, siarka i fosfor które są w większych ilościach przy LL-98 i LL-01 zanieczyszczają nowoczesne katalizatory dlatego powinien być LL-04.

 

Ps. Możesz podać linka gdzie proponowałem ll-01 bo nie mogę skojarzyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Guzior ,dowiedziałeś się czegoś nowego o katalizatorze w tej kwestii .Wcześniej po wycince DPF-a proponowałeś LL-01?

 

Tak, dowiedziałem się że popiół siarczanowy, siarka i fosfor które są w większych ilościach przy LL-98 i LL-01 zanieczyszczają nowoczesne katalizatory dlatego powinien być LL-04.

 

Ps. Możesz podać linka gdzie proponowałem ll-01 bo nie mogę skojarzyć.

Proponowałeś (ja również )LL-01 w samochodach nieposiadających DPF-a w których były katalizatory - z tond moje może zbyt pochopne skojarzenie :wink:. Nie wiedziałem wcześniej o różnicach ( wrażliwości na zapychanie )bo chyba o to chodzi , katalizatorów w autach z normami LL01 a LL04 .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Proponowałeś (ja również )LL-01 w samochodach nieposiadających DPF-a w których były katalizatory - z tond moje może zbyt pochopne skojarzenie :wink:. Nie wiedziałem wcześniej o różnicach ( wrażliwości na zapychanie )bo chyba o to chodzi , katalizatorów w autach z normami LL01 a LL04 .

 

Dokładnie jest tak że LL-01 możemy stosować w modelach które spełniają normy Eu 3 lub starsze, natomiast jeśli samochód spełnia już Eu 4 i nowsze to tylko LL-04. Po wycięciu DPF-a nasz model nadal mieści się w normach Eu 4 bo główną funkcję ochronną spełnia katalizator + kilka innych elementów jak np. wtryskiwacze 3 generacji (Piezoelektryczne)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.