Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,to pierwsza zima z BMW więc parę pytań.Silnik jak w tytule z termostatem z zmienną charakterystyką ,brak błędów w inpa, w czasie jazdy do pracy 15km przy +2°C stopniach ledwo dochodzi do pionu tj 75°C (co za tym idzie wir w baku),w korkach 85°C w miesiącach letnich 87°C w korkach 95/100°C.Jak w lato mi to nie przeszkadzało tak teraz w tych temperaturach tak długie nagrzewanie wydawało się zbyt długie.Więc wymiana termostatu na wahler,odpowietrzenie i tu zonk :( bez zmian.Po odłączeniu wtyczki z termostatu wydaje mi się trochę szybciej się nagrzewa i wywala błąd 123 (normalka). Pytanie do posiadaczy m54 jak się wam nagrzewają motorki? bo dla mnie jest to zdecydowanie za długo na taki motor.
Opublikowano
Przy teraźniejszych temperaturach po ok 4 km mam wskazówkę w pionie czyli ma ok 80 stopni a termostat otwiera się po jakichś 7 km od startu - obserwowałem temperaturę na wyjściu z chłodnicy w inpie. Termostat wymieniałem jakieś 3 lata temu i też wahlera założyłem i żadnych problemów od tamtej pory. Sprawdź czy chłodnica nagrzewa się od razu po odpaleniu bo jeśli tak to jakiś dupny termostat trafiłeś
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Termostat masz do wymiany ,u mnie po 5km jest 96 stopni ,oczywiście auto zaczyna grzać po kilometrze jazdy jest to najlepiej grzejące auto jakie miałem do tej pory
Opublikowano
Przy teraźniejszych temperaturach po ok 4 km mam wskazówkę w pionie czyli ma ok 80 stopni a termostat otwiera się po jakichś 7 km od startu - obserwowałem temperaturę na wyjściu z chłodnicy w inpie. Termostat wymieniałem jakieś 3 lata temu i też wahlera założyłem i żadnych problemów od tamtej pory. Sprawdź czy chłodnica nagrzewa się od razu po odpaleniu bo jeśli tak to jakiś dupny termostat trafiłeś

 

Górny waż gorący,dolny zimny,zbiorniczek wyrównawczy ciepły zdecydowanie,chodnica wydaje się być zimna przynajmniej od strony zbiorniczka.Felerny nowy termostat :twisted: ,chyba go wygryzę zębami.

 

gorik79 to masz miodzio,bo ja po 5 km mam ale lóóód :D .

Opublikowano
Jak k upiłem nowy werneta i po 4 tyg wywaliło mi go razem z obudową a też niby nówka,nie kupiłem drugi raz tego kału ,teraz jest wahler i jest ok
Opublikowano
Jeśli w zimę popuszcza lekko termostat to czasami ciężko zdiagnozować. Miesza się z lodowatym płynem i jest lekko letni wąż i chłodnica, a temp silnika ciężko dobija do pionu
Opublikowano
No i po wymianie,był wadliwy poprzedni nowy termostat.Teraz po zagrzaniu (szybkim) przy – 1 trzyma 96-97°C :D .Przy okazji nowe visko i mam dwa w jednym ciepełko i efekty dzwiękowe viska :lol: wcześniej nie dane mi było ani jedno ani drugie :D
Opublikowano
Jak Ci się udało załączyć teraz visko? w garażu? :)

 

Tak w garażu cieplutkim,ale visko też zaskakuje po dłuższym postoju po odpaleniu na chwilę,póki się olej nie rozejdzie i z tego co zdążyłem wyczytać jest to objaw prawidłowy. :D Przy starym visko tego nie było,lepiej zatrzymywałem je palcami kiedy chciałem a teraz chyba bym miał głęboki manicure :D

Opublikowano

Ja po dopaleniu chwilkę słyszę, ale nie zdążył bym odpalić iść przed auto i sprawdzić bo się rozłączy.

Dobrze, że w garażu bo gdybyś to na dworze zrobił to było by coś nie tak. Ja visko pewnie usłyszę pod koniec marca :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.