Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdeczniem,

 

Wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje :D ) uzytkownikiem pieknej i wymarzonej X3 2,0d 177km automat z 2007 roku i z przebiegiem 105tys.(Uprzedzajac pytania to auto krajowe nie od jakiegos magica :) - przebieg sprawdzony)

Jako, ze jest to moje pierwsze BMW (wczesniej tylko VW) w w szczegolnosci pierwsze tego typu 4X4 i pierwszy automat.

- Chcialbym Was prosic o opinie i wskazowki na temat tego konkretnego modelu.

Na co w szczegolnosci powinienem zwrocic uwage? Co jest super a co do du.y?

Zwyczajnie chcialbym unikjnac niespodzianek wiec wole zadbac jak to tylko mozliwe o pewne sprawy odpowiednio wczesniej :)

 

Wiem ze klopotliwy jest filtr czasteczek stalych.. :? Wyczytalem tez cos o skrzynkach i przepustnicach.

Zaskoczyl mnie brak koniecznosci zmiany oleju w skrzyni ?! Czy to prawda? Jak dlugo wytrzymuje taka skrzynia bez ingerecji?

Co z wyjatkiem oleju i filtrow powinno sie wymieniac w takim samochodzie. Domyslam sie ze max to co 15tys?

Co sadzicie o oponach calorocznych do tego modelu?

 

Bede bardzo wdzieczny za wszystkie Wasze wskazowki i uwagi.

Opublikowano

1.Z filtrem nie ma problemu jak dbasz o auto :cool2: a wywalić zawsze zdążysz :D

2.Rozdzielacz napędu -zdarza się .Tutaj masz temat

 

viewtopic.php?f=86&t=202016

 

3.Olej w skrzyni mozesz wymienić bez problemu.To BMW tylko zaleca nie wymieniać ale i tak się to robi.Co do automatów w x3 to nie wypowiadam się bo nie mam :mrgreen:

 

4.Olej i filtry jak najbardziej co 15 tys. + co druga wymiana kompletna odma

 

5.Całoroczne opony do X3 ?? NIGDY !!!!!

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Witam serdeczniem,

 

Wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje :D ) uzytkownikiem pieknej i wymarzonej X3 2,0d 177km automat z 2007 roku i z przebiegiem 105tys.(Uprzedzajac pytania to auto krajowe nie od jakiegos magica :) - przebieg sprawdzony)

.

 

Moim zdaniem najlepsza BMW z serii X ogólnie.

A co do przebiegu auta -szczególnie pochodzenia krajowego ,ja -ani nie radze nikomu innemu zakladać sie o autentycznośc bo w Polsce wszystko jest mozliwe (dostep do bazy danych).

Opublikowano

Jak sie objawia awaria takiego rozdzielacza - komputer podpowie czy tez sam bede to mogl zauwazyc?

 

Moim zdaniem najlepsza BMW z serii X ogólnie.

A co do przebiegu auta -szczególnie pochodzenia krajowego ,ja -ani nie radze nikomu innemu zakladać sie o autentycznośc bo w Polsce wszystko jest mozliwe (dostep do bazy danych).

 

Piszesz ogolnie o modelu czy konkretnie o tym silniku?

Co do przebiegu to nigdy nie ma 100% pewnosci, jednak gosc byl 1ym wlascicielem i ostatni serwis w ASO byl miesiac temu wiec mysle ze jest ok.

 

Tak apropo ile kosztuje taki serwis w ASO? Zastanawiam sie czy robic to samemu czy lepiej ASO - wtedy zawsze w przypadku powaznej usterki moge (przynajmniej jest takie prawdopodobienstwo) liczyc na jakies wsparcie :)

 

Czy na dojazdowce mozna smialo jechac?

W instrukcji jest napisane ze na tryb N mozna przelaczyc np. w myjni :) nie bardzo kumam. W zasadzie po co jest to N ktorego wlaczenie malo kiedy jest zalecane?

 

Sorry, zdaje sobie sprawe, ze dla wielu niektore pytania maga wydac sie smieszne :oops:

 

Bardzo prosze o dalsze uwagi i wskazowki.

Opublikowano

Awarię zauważysz raczej napewno :cool2: Zrobi się choinka na desce i tyle :mrgreen:

 

Serwis jest dość prosty jeśli chodzi o wymianę filtrów czy też oleju itp.ASO oczywiście zrobi ale koszt niewspółmierny do normalnego zakładu.Rożnica tylko taka iż wpis w historię auta dostaniesz.Nie masz co zakładać iz zaraz się coś popsuje.Nie dajmy się zwariować :duh: Przebieg masz mały wiec nie ma się co martwić

 

Na dojazdówce pewnie ze pojedziesz ale raczej nie za szybko.Tyle o ile do najbliższego zakładu

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
1.Z filtrem nie ma problemu jak dbasz o auto :cool2: a wywalić zawsze zdążysz :D

2.Rozdzielacz napędu -zdarza się .Tutaj masz temat

 

viewtopic.php?f=86&t=202016

 

3.Olej w skrzyni mozesz wymienić bez problemu.To BMW tylko zaleca nie wymieniać ale i tak się to robi.Co do automatów w x3 to nie wypowiadam się bo nie mam :mrgreen:

 

4.Olej i filtry jak najbardziej co 15 tys. + co druga wymiana kompletna odma

 

5.Całoroczne opony do X3 ?? NIGDY !!!!!

 

Co do opon to ja jeżdżę na calorocznych i nie ma problemu pod warunkiem ze sa z gornej polki, no chyba ze chcesz jeździć w głębokim śniegu.

Pozdrawiam
Opublikowano
1.quote]

 

Co do opon to ja jeżdżę na calorocznych i nie ma problemu pod warunkiem ze sa z gornej polki, no chyba ze chcesz jeździć w głębokim śniegu.

 

Mam dokladnie takie same zdanie.

A w głebokim sniegu to czy zimowa czy całoroczna to jeden diabeł.Na takie warunki to albo typowo terenowa albo tzw.sniezno-błotna daje radę.

W BMW na pierwszy montaz ida wlasnie całoroczne, przeważnie wysokiej klasy Pirelli Scorpion ,która nowa kosztuje prawie 1tys.zl/sztuka.

Praktycznie poza Europą nikt sobie d..y nie zawraca czy ma opony zimowe,letnie czy inne..

Opublikowano

Ja mam letnie Pirelli Scorpion i zimowe Nokiany :D

 

Zdania na temat całorocznych są podzielone wiec każdy musi sam decydować co jest dla niego najlepsze :cool2:

 

 

ps. czekam własnie za odbiorem F25 i mam na niej zimowe ( letnie w gratisie ) a całorocznych mi nie proponowane wiec nie wiem skad takie info iż w X3 są w pierwszym montażu całoroczne

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Część opon terenowych (np. Wrangler) ma znacznik M+S dopuszczający np. w Alpach do jazdy przy obowiązku jazdy na zimwkach. Stąd mit o ich całoroczności.
Opublikowano

Ja jak mam auto o masie X3 to nie mam przekonania do całorocznych tym bardziej iż sporo jeżdzę.

 

Tak jak pisałem każdy ma wolny wybór :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Jeśli ktoś dużo jeździ zwłaszcza w długie trasy , to rozsądnie będzie wybrać zimówki ,natomiast po mieście na głównych drogach , na krótkich trasach po drogach głównych wystarczająca będzie dobra opona całoroczna.
Pozdrawiam
Opublikowano

Odezwj się do mnie na PW to załatwię ci w dobrej hurtowej cenie jakby co :cool2:

 

ps.uprzedzam iż nie handluje oponami.Mam tylko do nich dojscie :D

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Dzieki! Napewno sobie przypomne o Tobie jak bede kupowal.

Tak apropo jakie cisnienie dajecie do standardowych 17ek. Gosc mi nabil 2,4 wydaje mi sie ze troche przesadzil?

pozdr

Opublikowano
To zależy jak obciążony jeździsz , proponuje ściągnąć sobie instrukcje ,tam masz odpowiedzi na wiele pytań :)
Pozdrawiam
Opublikowano
Możesz spróbować dac wiecej i zobaczysz jak sie auto zachowuje.Ja latem mam raczej tak jak zaleca producent czyli max. z obciązeniem ale często jeżdzę sam i auto prowadzi sie ok.Opony tez sie nie niszczą :D A zima to juz inna bajka.Ja mam standard bez obciażenia bo jak dam wiecej to szczególnie teraz na śniegu auto prowadzi sie niestabilnie.Często też jeżdzę w górskich terenach i tam mozna bardzo odczuć zmiany ciśnienia w oponach :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.