Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam popiołem INPE i takie błędy wyrzuciło ,

 

4222 Gluehkerze Zylinder 2.Ansteuerung

4232 Gluehkerze Zylinder 3.Ansteuerung

Nie wiem ale myślę że to padnięte świece żarowe :?:

I jeszcze proszę zerknąć na to czy wszystko w porządku na zdjęciach , to jakieś wtryski?

http://images39.fotosik.pl/1861/a38c45568bbd3877m.jpg

 

http://images48.fotosik.pl/516/e71e3a04de30e009m.jpg

Opublikowano
dokładnie chodzi o swiece na 2 i 3 cylindrze
icon4.png
Opublikowano
dokładnie chodzi o swiece na 2 i 3 cylindrze

a to na zdjeciu ? czyli świece do wymjany :norty:

To selektywne obroty silnika na kazdym cylindrze przy rozruchu silnika-wygladaja na ok :cool2: zakres jest na polu zielonym-czyli w normie,u mnie jest w przedziale 828-831 rpm/min,no a swiece do wymiany-zalecaja wymiane wszystkich 4 od razu-ale w praktyce bywa róznie,zrobisz jak chcesz-ja wymienilbym komplet za jedna robota :mrgreen: :cool2:

icon4.png
Opublikowano
dokładnie chodzi o swiece na 2 i 3 cylindrze

a to na zdjeciu ? czyli świece do wymjany :norty:

To selektywne obroty silnika na kazdym cylindrze przy rozruchu silnika-wygladaja na ok :cool2: zakres jest na polu zielonym-czyli w normie,u mnie jest w przedziale 828-831 rpm/min,no a swiece do wymiany-zalecaja wymiane wszystkich 4 od razu-ale w praktyce bywa róznie,zrobisz jak chcesz-ja wymienilbym komplet za jedna robota :mrgreen: :cool2:

DziekiKota tak też zrobię wymienię wszystkie ,ale dziwne o silnik zapala z pierwszego i nic sie nie działo m żadnych bujań ani przerywania na zimnym silniku

Opublikowano

Czasem tak bywa-kolega ma podobnie i jezdzi tak ponad rok :duh: :nienie: :cry2: :mad2:

Przy wiekszych mrozach moze telepac buda przy odpalaniu=a przy bardzo duzych mrozach moga byc problemy z odpaleniem :(

A jak dbasz tak masz :D :cool2:

icon4.png
Opublikowano

To selektywne obroty silnika na kazdym cylindrze przy rozruchu silnika-wygladaja na ok :cool2: zakres jest na polu zielonym-czyli w normie,u mnie jest w przedziale 828-831 rpm/min,no a swiece do wymiany-zalecaja wymiane wszystkich 4 od razu-ale w praktyce bywa róznie,zrobisz jak chcesz-ja wymienilbym komplet za jedna robota :mrgreen: :cool2:

 

Ja mam tak samo obroty.

Co do wymiany, to świece żarowe podobno zawsze wszystkie się wymienia, a zaleca się wszystkie wtryski, a w praktyce jest jak jest ;P

Koszt niewielki, za jedną robotą można zrobić 4, a skoro 2 padły, to po co czekać aż kolejne dwie robić. Będziesz miał spokój na lata :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.