Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Znowu mie coś zaniepokoiło narazie tylko raz mi się tak zadarzłyło i zastanawiam się co to mogło być. Silnik chodził normalnie ale dziwne stukanie było słychać z tyłu silnika takie tykanie (wraz z dodawaniem gazu rosło). Ale najdziwniejsze to jest że zgasiłem silnik zapaliłem i już więcej się to nie powtórzyło. Wiecie może co to mogło być.

 

Na poniższym filmiku próbowałem to nagrać

 

http://w954.wrzuta.pl/film/2mxQhsxA7X6/mov_0077

Opublikowano
nie jestem pewien :shock: ,ale to chyba łańcuch rozrzadu :duh:
icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak słychać z tyłu silnika to nie łańcuch bo on jest z przodu. Z tyłu jest w N47 czyli dieslu.
Krzysztof
Opublikowano
Witam ja bym stawial na zawory, mój jak postal przez weekend nie jeżdżony tez tak czasem miał,ale zmienilem olej z Castrola na Millersa i przestalo, podobno to bardzo popularne w N52.
Opublikowano

dobrze to słyszeć, bo już się martwiłem że jest cos nie tak. Co do oleju to zamierzam go na dniach wymienić, zlany jest castrolem a chce wlać motula.

 

Jak zmienie olej napisze czy dalej to występuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam u siebie castrol EDGE Sport najrzadszy jaki jest i mam tykanie :) i głośniejsze mam os strony kierowcy i cichsze od strony pasażera. ....

 

proszę zobaczcie jak u mnie i czy to normalne ?

 

U Ciebie to wtryskiwacze pewnie słychać, w tych silnikach to normalne.

Krzysztof
Opublikowano
Tez to mam i mocy wtedy ubywa jak to slychac :( auto mialo wymienione cewki i przeplywomierz :( dzwiek jakby zawory klekotaly, czasami to wogole nie wystepuje :))) wkurza mnie to ..... Czasami to jest bardzo glosne teraz jestem na urlopie w pl ale jak wroce do uk to bede meczyl aso zeby mi to zrobili....
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a czy to nie było coś takiego co u mnie?

też mam N52

viewtopic.php?f=70&t=204071

 

Też śmigam na Castrolu, będę go wymieniał,jakieś sugestie?

Znalazłem na forum zagranicznym,zmienił na olej amsoil i ucichło ,kiedy nadszedł czas na nastepną zmiane oleju ,i zrobiono to w ASO po jakimś czasie znów tykało, zmienił spowrotem na amsoil i ucichło i mnie jest cicho mam przebieg równe 70000km,w każdym razie nie ma to znaczenia jeśli chodzi otrwałość silnika nie uszkadza się nic. tu masz procedurę odpowietrzania samoregulatowów tak robią w aso

 

Intermittent hydrauliczny Regulacja zaworu (HVA) "Tkanina" czy "grzechotanie" Hałasy

MODEL

Wszystkie E83, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92 i E93 z N52 lub ​​N52K silników

SYTUACJI

okazjonalnego zaznaczając lub grzechotanie hałas HVA elementów może wystąpić podczas rozruchu zimnego silnika lub

częstego krótkim dystansowi.

Przyczyna

W takich sytuacjach nie można elementy HVA dostarczono jeszcze wystarczającą ilość powietrza bez

oleju. Warunek ten nie spowoduje uszkodzenia silnika i zazwyczaj się z środków prawnych dłuższej

jazdy odległość lub czas pracy przy pełnej temperatury roboczej.

KOREKTA

W przypadku reklamacji klienta należy wykonać poniższą procedurę odpowietrzania HVA.

PROCEDURE

WAŻNE UWAGI:

Strumień Czas ten może trwać dwóch minut (w rzadkich przypadkach) maksymalnie 30 minut.

Procedura ta ma być wykonywana na równej powierzchni, przy pojeździe nieruchomym, w odpowiednio

wentylowanym pomieszczeniu.

Postępowanie wstępne:

poziom oleju w silniku są prawidłowe? ani pod wypełnione ani przepełnione

Silnik pracuje w temperaturze roboczej

1. Doprowadzić silnik do prędkości pracy (bez obciążenia) z 2000 roku? 3000 rpm i utrzymać ten stan

przez trzy minuty (krwawienie procedurę).

2. Niech silnik bezczynny przez 15? 30 sekund i ponownie ocenić, czy hałas jest nadal obecny, czy nie.

3. Silnik cicho? Procedura jest zakończona.

4. Hałas silnika jest nadal obecny? Powtarzaj procedurę? Kroki # 1 i # 2 do maksymalnie 5 razy.

5. Tylko wtedy, gdy hałas pozostaje po wykonaniu procedury krwawienie 5 razy? przejść wykonując

procedurę po raz ostatni, również przy prędkości pracy silnika 2000? 3000 rpm, ale na całkowity czas

trwania 15 minut.

GWARANCJA

objęte warunkami Nowego BMW Pojazdu gwarancją.

SI B 11 09 07

Silnik

lipca 2007

Obsługa techniczna

Strona 1 z 3 http://www.bmwtis.net / tiscode/cgi-bin/omcg...tm_store/9397 .. . 26.12.2007 Uwaga: Poniższe wyjaśnienia uzmysłowi właściwego wykorzystania czasu pracy. Kod Defect 11 12 94 39 00 00 57 Działanie Pracy 087 Wykonaj krwawienie do trzech razy głównej pracy Pracy Uprawnień 5 FRU Pracy Operation 00 57 088 Wykonaj krwawienie 5 kompletnych razy Main Work Allowance 7 FRU Labor Labor Operation 00 57 089 Wykonanie krwawienie 5 kompletnych razy plus dodatkowe 15 minut krwawić uruchamiać Main Work Allowance 11 FRU Labor Labor Operation 00 57 717 Wykonanie krwawienie do trzech razy + Associated Work Allowance Labor 3 FRU Labor Operation 00 57 718 Wykonanie krwawienie 5 kompletnych razy + Associated Work Allowance 5 FRU Labor Labor operacyjne 00 57 719 Wykonanie krwawienia 5 kompletnych razy plus dodatkowe 15 minut krwawić uruchamiane + Associated Work Allowance Pracy 9 FRU Główne prace: Użyj tej pracy, gdy numer operacji wykonywane tylko naprawa jest wyszczególniony naprawa gwarancyjna. OR Strona 2 z 3 http://www.bmwtis.net/tiscode/cgi-bin/omcg...tm_store/9397 .. . 26.12.2007 + Associated pracy: Użyj tego numeru operacji roboczej, gdy inne naprawy lub usługi . wykonywane wraz z zabytkowym naprawy gwarancyjnej . Pod żadnym pozorem nie obydwa numery operacyjne pracy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.