Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie.

 

Co może być przyczyną kopcenia na czarno gdy ruszam ostro z jedynki, dwójki i trójki? Mówię o sytuacji but do dechy na drugim i trzecim biegu? Wcześniej tego nie było.

Normalnie zadymi, aż zwalniają za mną inni kierowcy. :duh:

 

1. Turbina nowa (ok. 2 lata) - po wymianie tak nie było. Obserwuje to od ok. pół roku. Na nowej turbawie zrobiłem ok. 20 tyś.

2. Zmieniony olej (miesiąc temu) - wcześniej już tak było.

3. Na wolnych obrotach nie dymi

4. Dystans na którym jeżdżę do pracy to ok. 7km po mieście - od pół roku. Przejechałem 20km po autostradzie minęło ale tylko na chwilę.

6. Filtry zmienione (oleju, powietrza)

7. Nowy filtr odmy (przy turbinie dany)

8. Na kompie żadnych błędów (oprócz świecy nr. dwa)

 

Jakieś sugestie Panowie?

Wykorzystaj potencjał swojej nowej Garrettki :8)


Pomoc drogowa w Krakowie http://www.janhol.pl

-------------

C-O-N

Opublikowano
softu nie zmieniałeś bo bys napisał ... trzeba sprawdzić wskazania parametrów podczas jazdy jak kształtuje się ciśnienie doładowania , być może gdzieś dziura w dolocie ... albo jeśli ciśnienie ok to wtryski ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.