Skocz do zawartości

jaka przepustnica do e39 2.0 ?


Bert Mega Wariat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam podejrzenia,ze przepustnica wraz z cala reszta pochodza od 2.8,wyminilem przeplywke ostatnio i poprawila sie praca silnika,jednak na zimnym dalej lubi sobie postrzelac z kilka razy.Wiem,ze najprosciej byloby rozebrac calosc i spisac nr czesci ale narazie zaczne od pytania na forum.Czy przepustnica wraz z gumowym kolankiem w wersji 2.0 roznia sie od wersji 2.8 ? :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica 2,0- 2,8 jest ta sama.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie,sa takie same,w takim razie nie wiem juz co moze byc przyczyna takiego zachowania,cisnienie na cylidrach bylo mierzone,swiece,uszczelki wymienione,cewki ok,jedyny blad to blad sondy ale po jej odlaczeniu wartosc napiecia nie zmienia sie co oznacza ze podaje zbyt bogata mieszanke.Macie jakies pomysly? moze pompa paliwowa pada?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz nieszczelność gdzieś na kolektorze ssącym. Możesz bardziej rozwinąć jak wygląda to strzelanie ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz nieszczelność gdzieś na kolektorze ssącym. Możesz bardziej rozwinąć jak wygląda to strzelanie ?

oczywiscie,

dzieje sie tak tylko na zimnym,najpierw musi zalapac obroty bo po przekreceniu kluczyka obroty powoli opadaja az do takiego poziomu ze silnik gasnie(chyba ze pomagam mu,lekko dodajac gazu).Jak juz obroty sie utrzymuja,to silnik pracuje nierówno i slychac strzelanie,to pojedyncze dzwieki przypominajace strzal papierowej torebki :)Po kilku minutach wszystko sie normuje lecz,kiedy ruszam silnik jest zamulony przez 2-3 sec.po czym lapie obroty i silnik pracuje ok.

Na jakie elementy dolotu powinienem zwrocic uwage podczas "psikania" go Plakiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdź pompe paliwa < ale nie czy działa bo działa tylko jej wydajność>

Sprawdź wtryskiwacze < u mnie jeden sie lekko rozpadł i lał>

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.