Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moze warto oleum zmienic na jakies wypasione zamiast szuwaksow.

Chcecie eksperymentowac to polecam CFS 0w30 NT.

Sprawdzcie tylko czy miesci sie miedzy LOW and MID SAPS i bedzie OK.

http://www.millersoils.pl/2012/01/12/nanodrive-nowa-seria-millers-oils-motorsport/

 

No, to już lepiej ale nie tak do końca bo Millers do diesla z DPFem zaleca inny olej z NanoDrive z MID SAP:

EE LONGLIFE C3 5w30

 

PERFORMANCE PROFILE:


  • · ACEA C3-10, A3 / B4-04
    · API SN, CF
    · BMWLonglife 04
    · MB 229.51
    · GM/Opel dexos2
    · Renault RN0700
    · VW 502 00, 505 00

TYPICAL CHARACTERISTICS:


  • SAE Viscosity Grade 5w30
    Specific Gravity@15C 0.850
    Kinematic Viscosity@100C 10.5cSt
    Kinematic Viscosity@40C 72.0cSt
    Viscosity Index 160
    Pour point C <-30
    Flashpoint C >200
    Cold Crank Viscosity@-30C 6,600cP max

 

Zobaczymy z jaką ceną wyskoczą za tą nowość.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a co to za olej Millers Oils EE Longlife C3 5w30? Nanodrive do DPF? Rewelacja! brzmi bardzo ciekawie! gdzie znalazłeś te dane, bo szukałem pełnej wersji karty na polskiej i angielskiej stronie i nie ma?
Opublikowano
Nie znalazłeś bo musisz poczekać do stycznia kiedy to ten olej wejdzie do oficjalnej sprzedaży i również wtedy oficjalnie zobaczysz te dane na stronie Millersa.8-)

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kopałem kopałem i się dokopałem :)

Któryś z kolegów prosił o skład chemiczny certyfikaty i takie tam ... a więc podsyłam linka gdzie to wszystko jest.

Skład chemiczny dokładnie rozpisany z wiązaniami chemicznymi i sposobem działania znalazłem w patencie amerykańskim ... osobiście jestem za słaby z angielskiego i chemii ale może ktoś to zrozumie i będzie potrafił ocenić i podzilić sie swoim zdaniem popartym wiedzą i dokumentami:

strona zbiorcza dokumentów: http://www.modifikator.pl/certifikaty-ceramiczna-ochrona-silnika-samochody-ochrona-opinie

nr TUV 20343173

pdf patentu USA: http://www.modifikator.pl/USPatent.pdf

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

No to mamy dane specyfikacji,teraz czekamy na opinie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A tak na powaznie-czy ktos tego uzywał-pytam o nasze bmw z dpf????

icon4.png
Opublikowano

Za miesiąc sie wypowiem, będzie już coś widać ;)

Wczoraj zalalem i będziemy obserwować moc, spalanie, dymienie i takie tam...

Miesięcznie robię 3000+ więc będzie jakiś obraz. Aktualne spalanie na poziomie 6,0 wg dystrybutora więc wszystko od 5,8 w dół będzie wynikiem M+.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Za miesiąc może pojadę, jeśli będzie widać mniejsze straty jak standardowo i moc większa niż seria to będzie podstawa do podejrzeń ze miało to wpływ

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Nie żebym sie czepial ale zalales silnik ceramizerem by zyskać 0,2 - 0,5l / 100 km ?? A napisz proszę ile kosztował Cię ten środek...
Opublikowano

Ceny to okolo 200pln i ma starczyc na 50 000km wiec jesli zaoszczedzi 0,5l/100km to warto.

Czekamy na info po przejechaniu kilku tysiecy-sam robie ok 4400 km miesiecznie.... :( ,ale nie mam jak narazie zaufania do modyfikatora +

icon4.png
Opublikowano
Nie żebym sie czepial ale zalales silnik ceramizerem by zyskać 0,2 - 0,5l / 100 km ?? A napisz proszę ile kosztował Cię ten środek...

Kosztował mńie ok 25l paliwa. Teoretycznie ok 10000 km powinien być "zwrot".

Bardziej liczę na mniejsze zużycie elementów. Jeśli spadnie zużycie paliwa będzie to oznaczać działanie specyfiku i nadzieje na obniżenie tarcia, obniżenie/spowolnienie zużycia części.

Wyniki poznamy za jakiś czas.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Rozumiem. Ja tam wole zmieniać olej co 10-12 tys i nie lać jakiś specyfików ale to moje zdanie i mój silnik.

Miejmy nadzieje, że będziesz zadowolony.

Opublikowano

Ale przecież ja nic nie pisze ze olej będę co 50 tys zmieniał... Jak będzie wszystko fajnie i choć troche zgodnie z obietnicami producenta M+ te tylko sie cieszyć. Kiedyś już miałem to w innym silniku niewiele starszej generacji i żył dobrze....

Obserwuje

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Parafrazujac powiedzenie które ostatnio słyszałem:

Opinie są jak d..a, każdy ma swoją :mrgreen:

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Moc ma sie niby rozwijać w czasie...więc nie widzę możliwości zauwazenia różnicy bez hamowania.

Spalanie to do pierwszych wyników sensownych potrzuje przynajmniej kilku dni. Narazie zrobiłem 100km po zalaniu potem tankowalem i teraz mierze... Po kolejnych 130km wyglada to niezłe bo spalanie w dół o jakieś 0,3 ale nie były to trasy dla mnie reprezentatywne więc może być to przypadek, korzystne warunki, lżejsza noga. Ok soboty tankuje jak co tydzień będzie najechane 500-700 km więc będzie pierwszy obraz. Narazie żadnych negatywnych skutków nie widać.

Silnik pracuje normalnie, odpala od strzału - jak wcześniej więc nie będę zmysłach ze jest ah i oh ...

Może jutro po jeździe do pracy coś napisże jeśli zauwaze odstępstwa od normy.

 

Edit: tu jest mój wykres spalania http://www.motostat.pl/vehicle-stats/52708

Ostatnie dwa spalania są wynikiem przysloniecia chlodnicy-nerki, pierwsze 3-4 należy pominąć z rozważań bo termostat był walniety. Jako tło do rozważań polecam uwzględniać ostatnie 6-7 tankowan, ten niski dołek to czysta autostrada na tempomacie 115km/h więc tez nie do uwzglednienia bo autostrad nie planuje w najbliższym czasie.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Po pierwszej jezdzie do pracy z zachowaniem prędkości i dynamiki na podobnym poziomie jak zawsze ... może minimalne zwiększenie prędkości. Napewno nie było specjalnie oszczędzania gazu bardziej niż wcześniej ... wyniki przedstawiają się następująco:

Średnie z komputera na starcie po 130km - 6,2 l/100km

Średnie z komputera po trasie (ok 35 km) - 6,1 l/100km ( wynik dla całych 165 )

Zazwyczaj po dojeździe do pracy zasięg na baku ( przejechany dystans + zasięg ) waha się w okolicach 1050 km +/- 15km, dzis jak dojechałem po zsumowaniu wyszło ok 1110km co jest wg mnie najbardziej miarodajne.

Jeśli chodzi o średnie z komutera, to u mnie komp zawyża o około 0,3-0,4 l/100km ostatnie tanokowania ze średnią 5,97 i 5,98 komputer pokazywał 6,4 i 6,3.

 

Tyle jeśli chodzi o pierwsze obserwacje. Innych jak dotąd objawów nie zauważyłem. Żadnych dzwięków, równiejszej pracy, mocy nie przybyło ... nic co by się dało zauważyć i było by WOW ... z tym że jak juz pisałem to jest proces ciągły a ze jedynym kierowcą w tym aucie jestem ja to nie mam możliwosci porównać po kilkuset kilometrach ... wtedy moze bym cos zauwazyl.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Po 200 km jest aktualnie BC 6,1 a zasięg 1100(900)km

Jazda do domu napewno nie była spokojniejsza jak zawsze...

 

EDIT:

Dziś tj. 05-02-2013 przejechane kolejne blisko 100 km na trasie bardzo mocno zblizonej do codziennej i wynik jest następujący :

BC 6,1 , przy czym pierwsze kilkometry to miasto i korek jeszcze na niedogrzanym silniku i wynik 6,3, nastepnie 4 km po godzinnym postoju i ostry podjazd pod górke ( cała Łostowicka dla ludzi z Trojmiasta ) stop. 6,4 ... nastepnie ok 35 km ekspresówka spokojnie 90-110 wynik 6,2, powrot do domu ekspresowka 100-120 wynik 6,1

Zasięg 292 km przejechane + 859 zasięgu wg BC .. daje to urocze 1150 km zasięgu na baku :) wskazówka poziomu paliwa zaczyna wchodzic na kreskę 3/4 ale jeszcze sie odrożnia w kierunku 'pełen bak"

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Robię co mogę, staram sie być obiektywny i przedstawić wyniki na tyle dokładne na ile mogę. Mam taka możliwość ze praktycznie moj tydzień jazdy jest bardzo powtarzalne i żadko są odstępstwa od normy (które opisuje).

60-70% robionych kilometrów na tempomacie ustawionym na zbliżona wartość, teraz uważam żeby nie zanikać i daje plus piec dla obiektywnego wyniku...na wszelki wypadek.

Hamowanie masz na YT wystarczy poszukać. Ja hamowni nie robiłem bo kasa sie nie podcieram i mi moje wyniki wystarcza.

Jeśli nawet to i tak taki sceptyk by powiedział ze 3-4 konie to paliwo, temperatura, ciśnienie, błąd pomiaru.

Prawda jest taka ze aby uzyskać wyniki naprawdę potwierdzające na 100% należało by zrobić z 3 hamowania na roznych hamowniach przed a pózniej co 100km potwierdzać rozwój sytuacji. Na to może sobie pozwolić prasa i instytuty badawcze a nie ja.

Widzę ze sporo osób obserwuje wątek i jeśli ktoś sie zdecyduje na tak lub nie dzięki moim wypocinom to fajnie.

Może ktoś po mnie zechce hamować auto przed i po to byśmy coś potwierdzili bardziej instrumentalnie.

 

Kolejne 50km i wyniki następujące :

BC 6,0 po 340paru km

Zasięg calkowity ok 1160.

Jechałem troche wolniej jak zawsze bo świeży śnieg i przy 100km/h na podjezdzie (wezel karczemki) kontrola trakcji wypiera tempomat. Pózniej jazda 90-100 regulowana noznie.

 

Edit: 06.02.2013

 

Kolejne kilometry w sumie 377 ... reszta wynikow bez zmian 6,0/1152

417-> 6,0/114X km

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

przejechane od tankowania 512 km

dane z komputera sąnastępujące

średnie 5,9

dystans na baku ( jako suma ) 1142 km.

W dalszym ciągu nie czuję żadnych zmian odnośnie dynamiki, dzwięku pracy silnika, drgań czy innych pozytywnych/negatywnych efektów działania środka.

Pomyślę nad tąhamowniąza jakiś czas ... narazie przejechałem z M+ w silniku ok 600 km więc teoretycznie jeszcze się "układa". Jestem szczerze ciekaw czy mogę liczyćna wiecej jak 163 km.

Tu mam przy okazji prośbę do osób śledzących wątek ... jeśli ktośz was widział gdzies na forum, zna auto z silnikiem M47 2,0 163km to poszukajmy najmocniejszej serii. Prośba jest tylko taka zeby to nie było auto z internetu na zasadzie brat szwagra kuzyna wójka ojciec ma kolegę który ma to auto ... chodzi mi o to zeby było pewne ze autko jest w serii. Tak naprawdę to szukamy czegoś co ma wiecej jak 163km i podsyłamy link do wykresu :)

Jeśli będę miał z czym porównać to sie na hamowanie wybiorę ... tylko nie wsześniej jak przy przebiegu 1500km

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Wszystko spoko, tylko żeby hamowania miała jakikolwiek sens należało zrobić pomiar przed dodaniem specyfiku - na czystych filtrach itd. a i następnie tak samo po...
Opublikowano

jak juz pisałem nie zrobilem tego z powodów czysto finansowych, mi wystarczy to co widze.

Hamowanie po jeśli pokaże że moja seria jest mocniejsza od innych a straty są niższe jak w pozostałych przypadkach pozwoli przypuszczac ze jest to zasługa właśnie tego specyfiku. Oczywiście może to być przypadek ... jednak chyba baza hamowań M47 163km w serii na forum jest na tyle duża że będzie można juz cos wywnioskować. Jeśli natomiast ewentualne hamowanie wypadnie jak przeciętny inny silnik to albo moja seria była słabsza od innych przecietnych albo specyfik nie wpłyną na wyniki.

Pewności nie bedzie.

Zgadzam się że najlepszy byłby pomiar 2 razy ... ale jakos mi to nie było potrzebne - wystarczy mi to co w sieci widzialem i tam wyraźnie widać zmiany.

Oczywiście jeśli masz ochotę to poczekaj i zobacz co się dzieje z moim autem ... zapytaj za 5 tyśkm czy nie ma skótków negatywnych i kup M+ hamuj przed i po a następnie wrzuć wykresy. Będziemy mieli pewność ze wszystko zostało pomierzone po bożemu. Mi teraz pozostaje kontrolować spalanie wg dystrybutora jako wskaźnik działania specyfiku. Bo to co piszesz czyli czyste filtry itd przed i po ... to koszt doświadczenia na poziomie 1000 zł.

Mam taką prośbe aby juz zakończyć temat przekonywania mnie do hamowań bo naprawde robię co mogę aby doświadczenie wyszło obiektywnie w posiadanym przezemnie budżecie na ten cel. W sobotę/piątek wieczór bedzie juz wiadomo jakie mam spalanie wg dystrybutora. Myślę że powinno być coś juz widać.

Może Skrab lepiej stoi finansowo albo ma dostęp do hamowni po niższych kosztach i jeśli moje wyniki go zachęcą ( podkreślam JEŚLI ) to zrobi to bardziej laboratoryjnie.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.