Skocz do zawartości

e60 535 Gniezno WBANX91040CU43994


Rekomendowane odpowiedzi

Co myslicie ?

 

http://allegro.pl/bmw-535d-m-pakiet-pelne-wyposazenie-1-wlasciciel-i2833716932.html

 

drzwi podobno byly wymieniane ale w aso . ale to sprawdze jak doleci ten vin a tak to reszt igla podobno oby nie taka jak ta z kato

 

 

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANX91040CU43994

Kod typu NX91

Typ 535D (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57Y

Pojemność skokowa 3.00

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

Tapicerka LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW)

Data prod. 2007-05-03

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive

S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Autom. miękkiego zam. drzwi

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Klimatyzowane fotele przednie

S455A AKTIVSITZ FUER FAHRER/BEIFAHRER Aktywny fotel kierowcy/pasażera

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S5DFA AKTIVE.GESCHW.REG.+STOP&GO FUNKT. Aktywna reg. prędkości+funkcja Stop&Go

S601A TV-FUNKTION Funkcja TV

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S611A BMW NIGHT VISION Night Vision

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7A2A INNOVATIONSPAKET II Innovation pack II

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF. ANFORDERN BMW Handy b. Ausliefer. anfordern

S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Edytowane przez 2zerozero7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

może dlatego że użytkowane jako trzecie w rodzinie :mrgreen:

dzieci pogryzły fotel :)

przy tym przebiegu nie powinna być i kiera tak wypolerowana.

ciekawe jakie ma te papiery.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowmy sie nikt takiego auta nie kupuje jako trzeciego w rodzinie :>hehhe

 

tez cos sciemnia ten sprzedajacy z ta data ...no po co ? ..... nie wiem moze to przewrazliwienie moje ale tym razem chce poznac wasze opnie zanim pojade tam ....wogóle moze jest ktos z tamtej okolicy i moze cos powiedziec na temat tego auta lub jest w stanie podjechac luknac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem z podaniem VIN Jedna z najprostszych czynności nawet dla średnio zdolnego szympansa. Zapytaj dlaczego pomylił się w dacie produkcji, pewnie powie że pierwsza rejestracja była 2008. Być może, ale to nie są Niemcy ale u nas liczy się data zejścia z taśmy i co za tym idzie cena.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wyjasnić podstawową rzecz. W Niemczech różnica między datą produkcji, a pierwsza rejestracją bierze się z powodów podatkowych. Auto wyprodukowane w 2007r a zarejestrowane w 2008 nadal jest autem z 2007. U nas handlarze wykorzystują ten fakt i takie przesuniecie rocznikowe wykorzystują do "odmłodzenia" auta, a co za tym idzie, swobodnie podbijają cenę. Bo co by się działo, gdyby samochód z np. 2010r. za 100tyś tylko ze względu na pierwszą rejestracje w 2012r kosztował 150 tyś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak niestety jeszcze długo będzie. Tak długo dopóki potencjalny klient będzie patrzył na rok produkcji, "zrobiony" pod niego przebieg a dopiero na szarym końcu zainteresuje się stanem technicznym pojazdu :)

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wyjasnić podstawową rzecz. W Niemczech różnica między datą produkcji, a pierwsza rejestracją bierze się z powodów podatkowych. Auto wyprodukowane w 2007r a zarejestrowane w 2008 nadal jest autem z 2007. U nas handlarze wykorzystują ten fakt i takie przesuniecie rocznikowe wykorzystują do "odmłodzenia" auta, a co za tym idzie, swobodnie podbijają cenę. Bo co by się działo, gdyby samochód z np. 2010r. za 100tyś tylko ze względu na pierwszą rejestracje w 2012r kosztował 150 tyś.

 

Nie do konca, bo w Niemczech nie ma czegos takiego jak data produkcji, tylko data pierwszej rejestracji!

Co za roznica czy auto jest z grudnia 2007 czy ze stycznia 2008 jak np. jego uzytkowanie rozpoczelo sie od czerwca 2008.

Chore polskie podejscie... Zamiast oceniac auto po stanie technicznym to szukanie po roczniku i stanie licznika (zamiast przebiegu) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wyjasnić podstawową rzecz. W Niemczech różnica między datą produkcji, a pierwsza rejestracją bierze się z powodów podatkowych. Auto wyprodukowane w 2007r a zarejestrowane w 2008 nadal jest autem z 2007. U nas handlarze wykorzystują ten fakt i takie przesuniecie rocznikowe wykorzystują do "odmłodzenia" auta, a co za tym idzie, swobodnie podbijają cenę. Bo co by się działo, gdyby samochód z np. 2010r. za 100tyś tylko ze względu na pierwszą rejestracje w 2012r kosztował 150 tyś.

 

Nie do konca, bo w Niemczech nie ma czegos takiego jak data produkcji, tylko data pierwszej rejestracji!

Co za roznica czy auto jest z grudnia 2007 czy ze stycznia 2008 jak np. jego uzytkowanie rozpoczelo sie od czerwca 2008.

Chore polskie podejscie... Zamiast oceniac auto po stanie technicznym to szukanie po roczniku i stanie licznika (zamiast przebiegu) ;)

 

Zgadzam sie :cool2: brawo

 

 

Nie cytujemy...... regulamin się kłania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dokładnie tak jak napisał tradelux. Polska to jedyne chyba państwo, ponoć cywilizowane, w którym na siłę ciągle utrzymuje się datę produkcji samochodu. Po co? Wiadomo. Wyprzedaże roczników, na które co rok naciągane są tysiące idiotów. U nas jak zawsze dealerzy nowych samochodów sterują rządem jak chcą.

 

A co do auta. Gniezno.. i wszystko jasne. To tak samo jak w Niemczech tanie oferty z Berlina albo Hamburga. :) Same okazje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy chcecie od tego Gniezna, parę lat temu kupiłem tam mazdę 626 bez książki serwisowej, z dziwnie niskim przebiegiem. Warto było. Najmniej awaryjne auto jakie miałem. Chłopak który je sprowadził dobrze kasy nie umiał policzyć za auto, matka mu pomagała. Są w tym Gnieźnie jeszcze uczciwi ludzie. Mieszkam w pobliżu i wielu znajomych kupuje tam auta bo jest w czym wybierać. Nie skreślaicie tak od razu aut z Gniezna, bo trafić na oszusta można wszędzie.

 

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam dobre doświadczenie z zakupem auta w Gnieźnie. Kupiliśmy tam A klasę. Jest tam jak wszędzie, 90% aut to szroty, ale jak człowiek ma czas i ogarnia temat to znajdzie coś dobrego. Czyli tak jak wszędzie. Kilka miesięcy temu handlarz z Gniezna ściągał na zamówienie '11 Yariskę dla teściowej, wszystko zgodnie ze zdjęciami i opisem, samochód po naprawie przeszedł ASO bez zarzutu, książka, przebieg, poprzednie kolizje... Także miejsce jak każde inne tylko podaż aut większa więc procentowo ilość szrotów również... :mrgreen:

 

Więc jak jesteś zainteresowany to jedź oglądaj, na ASO i decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam napisałeś, że 90% to szroty. I w tym jest cały problem. Gdyby tylko 10% to były szroty a 90% to normalne auta to z chęcią bym pojechał tam się rozejrzeć a tak to szkoda czasu.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko że tak jest wszędzie... Weź pokaż mi takie miejsce gdzie proporcje są odwrotne. Ogłoszenia prywatne to też w większości strata czasu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem o tym temacie .Z samej rozmowy wlasciciel jest jakis niepowazny mowi ze nie ma czasu jechac do aso obojetne jaki dzien nie ma czasu ..... do fiata mozemy jechac albo do skody :> ..,nie jade nawet ,za daleko ,zeby takie auto diagnozowac u niego w miescie w skodzie czy fiacie ,,zenada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polska to jedyne chyba państwo, ponoć cywilizowane, w którym na siłę ciągle utrzymuje się datę produkcji samochodu. Po co? Wiadomo. Wyprzedaże roczników, na które co rok naciągane są tysiące idiotów.

 

Skoro według Ciebie nie powinna się liczyć data produkcji tylko data pierwszej rejestracji, to ludzie kupujący samochód z końca roku a rejestrujący go w kolejnym to przeciwieństwo idiotów a nie idioci. Czy może coś źle zrozumiałem?

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem w Gnieźnie dwa samochody w 2006 i 2007 roku. Gdy odbierałem następnego dnia po oględzinach to auto własnie wróciło z myjni i było do pełna...zatankowane. Też byłem w szoku. Obydwa są u mnie do dziś i nie mam zamiaru sprzedawać.

 

 

A co do róznicy w datach. Najpierw ktoś kupuje auto z poprzedniego roku i korzysta z upustu , a potem chce uzyskac wyższą cenę i pasuje mu data pierwszej rejestracji a nie produkcji. To jest chore a nie polskie przepisy.

Poza tym auto nie używane też się niszczy, opony starzeją etc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Polska to jedyne chyba państwo, ponoć cywilizowane, w którym na siłę ciągle utrzymuje się datę produkcji samochodu. Po co? Wiadomo. Wyprzedaże roczników, na które co rok naciągane są tysiące idiotów.

 

Skoro według Ciebie nie powinna się liczyć data produkcji tylko data pierwszej rejestracji, to ludzie kupujący samochód z końca roku a rejestrujący go w kolejnym to przeciwieństwo idiotów a nie idioci. Czy może coś źle zrozumiałem?

 

Zrozum. Gdyby nie było daty produkcji nie byłoby mani daty produkcji. Samochód z końca 2005 roku byłby wart tyle samo co taki sam model z początku 2006. Tak jest na całym świecie cywilizowanym. Ważny jest przebieg, stan, wyposażenie. A co jest u nas? Dochodzenie czy auto jest z grudnia 2005 czy może nie. I jak jest z grudnia to przecież sprzedawca to oszust bo chce tyle co inny za auto ze stycznia 2006. Cały ten niepotrzebny cyrk napędza manię daty produkcji. W Polsce ludzie patrzą tylko na to, zamiast na rzeczy istotne. To taka sama chora mania jak 200 tys km przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.