Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale kto mowi o oszczednosci na oponach ?? hmmm... . Mozliwe ze model o ktorym mowisz jest na wypasie, ale UltraGrip to tez b. dobra opona - kto by nie sponsorowal testu zawsze jest bardzo wysoko w rankingach. Jesli Ty zmieniasz opony co sezon(ps myslalem ze to nie chodzi o sezon tylko o przebieg ale moze sie mylilem :wink: ) to gratuluje. Jesli dla Ciebie 15-20k km na oponach to jest max to... ok ( moze bardzo agresywnie jezdzisz nie wiem...) , masz przeciez takie prawo... nie bede na ten temat debatowal, bo tu nie o tym.

Pytanie bylo o opony godne polecenia : ja zjezdzilem dwa modele UltraGripow 6 i 8 i szczerze polecam. Kazdy przeciez moze kupic co chce. Dla mnie opony po 3 latach jak maja trzymanie boczne i nie powoduja uslizgow nadal nadaja sie do jazdy. chyba ze mowimy o jezdzie ekstremalnej na czas po torze...

 

Pamietaj ze nie zawsze droga mega nowosc = dobra jakosc... Swego czasu byly takie opony Sport MAXXX na ktore ludzie chorowali bo technologia jak z F1.... ani to dobrze nie kleilo asfaltu na mokrym ani na dlugo nie starczaly(wtedy rzeczywiscie trzeba bylo po seoznie zmieniac :D )... potem bylo wielkie rozczarowanie a pamietam ze cena tez byla, jak wchodzily na rynek, MAX MAXow :wink:

 

p.s. zeby nie bylo .... wiem jaka powierzchnia styka sie samochod z asfaltem i wiem jak wazne sa dobre opony.

 

Ja nie napisalem ze Conti na lato sa super , napisalem ze kupilbym letnie Conti a zimowych nie . tyle. Tak naprawde nie ma opony idealnej w kazdych warunkach (jest tylko marketing)... Wez sobie porownaj w ciezkim sniegowym terenie skandynawskie opony a wlasnie niemieckie/francuskie , a potem zrob to samo na blocie posniegowym czy normalnym deszczu oraz na suchym zasfalcie... (miedzy innymi glosnosc)

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego. Miałem swego czasu ug7 nowe a nie 3 letnie. Były to opony b kiepskie na mokrym. Nikomu jednak nie będę odradzal tej marki na podstawie opon sprzed kilku lat! W jedynce mam ts830p i byłem w stanie na mokrym ruszyć z jedynki z gazem w podłodze bez uslizgu. Na śniegu tez radzą sobie swietnie. Dlatego je polecam. W trójce ma 850 i tez mogę polecić z własnego doświadczenia a nie opini znajomych czy testów w gazetach.

 

Opony zmieniam jak bieznik w zimowych spada poniżej ok 6mm. Zwykle jest to faktycznie 15-25 tys km. Z twojego tekstu jednak zaczynam rozumieć dlaczego ludzie maja problemy zima...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja mam conti ts830, z tyłem jest faktycznie problem o ile doda się mocniej gazu na wyjściu z zakrętu. Nie można jednak wymagać od opony cudów, generalnie jestem zadowolony. Testy może nie są zawsze obiektywne, ale tak się składa, że continental od wielu już lat dobrze wypada zimą (wręcz zajmuje pierwsze lub drugie miejsce), a dużo gorzej latem (przeciętnie).
Opublikowano
Jestem podobnego zdania. Dodam tylko, ze miedzy 830 a 830P tez jest zauwazalna różnica... Nawet bieznik nie jest taki sam. Tez miałem latem conti sport contact 5 i moim zdaniem średnio one wypadły. Szukam czegoś lepszego. Tym bardziej nie rozumiem odradania conti na zimę i polecania na lato.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

K8v8M ... nie wiem kto pisal o uzytkowaniu 3 letnich UG. 3 letnie Conti dostalem do 1er z samochodem , jedna zime przejezdza , bieznik ma stan 6.5mm ... wiec wg Twojej teori zmiana im sie nie nalezy... mimo to sa kiepskie(w porownaniu do UG6 chocby na ktorych zrobilem 3 sezony)- moze byly przegrzane latem albo zle chomikowane... trudno mi ocenic , jednak guma wg mnie jak i wulkanizatora wyglada b.dobrze.

 

Ja problemow zima nie mam z jazda ani RWD ani FWD ani tym bardziej 4x4 wiec czepiaj sie tych co te problemy maja, ewentualnie znajdz chociaz jednego mojego posta gdzie narzekam na trakcje w RWD... :duh:

czytanie ze zrozumieniem nie boli, a jak chcesz sie pochwalic ze wymieniasz opony po jednym sezonei to zaloz osobny watek i juz . Ja pochwalam takie cos co nie znaczy ze praktykuje. Dopoki czuje sie pewnie na gumie dopoki na niej jezdze , jak czulem sie niepewnie to kupilem nowe opony.

 

Swoja opinie o UG napisalem tylko i wylacznie na podstawie wlasnych doswiadczen.

 

 

nie chce dalej dywagowac z Toba na ten temat bo uwazam ze nie ma to najmniejszego sensu... juz kiedys czytalem Twoja epopeje odnosnie zmieniania opon co sezon ...i generalnie na tym zakoncze . No offence :cool2:

 

co do conti na lato , mialem kiedys contact sport 2 i bardzo mi sie na nich dobrze jezdzilo . Co nie znaczy ze nie ma lepszych :roll: , fakt faktem nie mialme wtedy 600nm pod kolami...

 

 

btw pisalem Ci juz ze nie ma opon do wszytkiego... jak opona jest swietna na sniegu to nie oczekuj ze bedzie rownie swietna na mokrym...

Opublikowano
Kazdy ma swoje zdanie ja polecam na zime NOKIAN WR A3 jak dla mnie na śnieg to bajka bylem w szwajcarii gdzie jest dużo śniegu i sprawowały sie wyśmienicie i są bardzo ciche
BALCAMP.PL
Opublikowano

@mmw.

 

Raczysz nie dostrzegać meritum sprawy. Piszesz o swoich doświadczeniach z opon kompletnie innych niż te o których ja piszę, a je odradzasz! Gdzie tu sens, gdzie logika? A polecane conti 2 to już pominę milczeniem.

 

Jeśli dla ciebie powodem do chwalenia sie jest wymian opon co sezon, to nie mam wiecej pytań... Moze jesze uznasz ze sie cheale wymiana oleju co 10-15 tys km. :mad2: każdy ma jak dba. Z mojej strony EOT.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

:D nie wiem do kogo pisales ale napewno nie do mnie .

 

@mmw.

 

pozdrawiam :cool2:

 

bedac scislym nie odradzalem Twoich opon, wyrazilem swoje zdanie ze ja bym Conti nie kupil bo mi nie podeszly , znajomemu tez nie, a kupowal funkiel nowki . Stwierdzil ze mocno przereklamowane. Moze na deszczu sie dobrze spisuja ale on je potrzebowal zeby wyjechac z osniezonych miejsc zima, a nie zeby na deszczu mu kola nie mielily jak odkreca z 1dynki :wink: , moze zle trafil z targetem. Te, na ktorych jezdzi 1er szalu nie robia na mokrym mimo odpowiedniego bieznika i w zasadzie niezbyt starej oponie - sadzac po stanie ma 15kkm max , a jak wspomanilem z uwagi na to ze auto malo jezdzi ta zime dojezdza spokojnie.

 

Faktem jest ze ja mowie o starszym modelu niz Ty :oops: :oops: , ale trudno zebym co rok sprawdzal na wlasnym przykladzie kilka marek opon...sugerujemy sie testami i opinami ludzi.

 

Z chwalaniem sie wymiana opon nie zrozumiales mnie do konca. Uwierz mi wiem co to znaczy dbac o samochod :roll: , i akurat wymiana nadajacyh sie do jazdy nie wibrujacych/zabkujacych opon po 15-20kkm ma ztym malo wspolnego ... nie popadajmy w paranoje .

z mojej storny rowniez EOT . dobranoc

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupujesz auto z 5 letnia gwarancja wiec dalej nie widze problemu ;)

Chyba ze robisz po 50 K rocznie to kup se 3 litrowego diesla i obniz moc to przejedziesz 1 milion km ;)

 

Pięcioletni pakiet serwisowy nie jest równoznaczny z pięcioletnia gwarancja.

Oznacza tylko tyle, że przeglądy wg wskazań komputera samochodu i decyzji ASO będą bezpłatne i nic więcej.

  • 8 lat później...
Opublikowano

Pięcioletni pakiet serwisowy nie jest równoznaczny z pięcioletnia gwarancja.

Jest, jeśli masz wykupiony "Repair".


Co do wątku, to moje odczucia są takie, że napęd Xdrive FENOMENALNIE trzyma się drogi, Choć ja mam ciężką F34- nie zmienia to faktu, że 4 koła współpracują świetnie i pomimo szczerej chęci wyprowadzenia samochodu z zakrętu- nie udało się. "D*pą" nie udało się zarzucić - czekam na śnieg ;)

Średnia ilość dni z jakimkolwiek opadem w PL to 80 i tu Xdrive ma zdecydowaną przewagę, miałem odczucie testując oba napędy (w 3), iż X przewagę ma również w szybszym starcie (na pierwszych kilkunastu/dziesięciu metrach- do "wciskania" się w korku przed maruderami idealne).

Wada- trochę większe spalanie oraz większe koszty w przypadku jakiejś awarii z napędem :)


Ciekawostka

:8)


pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.