Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam

Chce przedstawić moje auto i drobne zmiany,które zostały przeprowadzone.

Auto to E92 320d w pełnym fabrycznym M-pakiecie.

Samochód z salonu z Polski od pierwszego właściciela 100% bezwypadkowy i serwisowany.

Oryginalny przebieg obecnie 118tyś km oczywiście jest to udokumentowane.

Szukałem konkretnie takiego silnika, manuala i tylko w oryginalnym M-pakiecie.

Trafiło się idealnie jeden właściciel wszystko od początku do końca udokumentowane auto 100% bezwypadkowe.

Nie ma navi ale ja ogólnie nienawidzę gadżetów i skomplikowanych elektronicznych urządzeń i I drive niesamowicie działa mi na nerwy więc dla mnie to nawet +.

Jak by było też bym nie płakał bo zawsze łatwiej sprzedać takie auto jednak osobiście navi jest mi zbędna.

W tamtym roku przy przebiegu 90tyś auto miało robiony program 204km/400nm

Z rzeczy,które mi się spodobały auto ma system Audio HiFi gra naprawdę świetnie, radio odtwarza MP3 co jest dużym plusem, no i chłodzony schowek w podłokietniku z miejscem na puszkę czy inny napój też świetna sprawa w ostatnich dniach.

Już nie nudzę rozkodowany VIN:

 

Rozkodowany VIN:

 

Numer podwozia WBAWD11077PWXXXXX

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

Data prod. 2007-03-24

 

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Auto prosto po zakupie

http://img20.imageshack.us/img20/9646/12274618.jpg

http://img265.imageshack.us/img265/8688/86612665.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/9585/85936301.jpg

http://img43.imageshack.us/img43/1734/28562176.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/8718/86892346.jpg

http://img543.imageshack.us/img543/2953/69618900.jpg

http://img268.imageshack.us/img268/6529/71526762.jpg

 

I tu już auto po zabiegach meguiarsem oraz na dystansach prosto zdjęta

http://img259.imageshack.us/img259/690/60390328.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/2950/97056051.jpg

http://img525.imageshack.us/img525/9028/97462232.jpg

 

Potem zrobiłem czarne nerki

http://img521.imageshack.us/img521/3897/czarnula2.jpg

 

Zdjęcia po wymianie sprężyn na H&R

http://img827.imageshack.us/img827/7623/obnizenie.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/2013/obnizenie3.jpg

http://img100.imageshack.us/img100/8057/obnizenie4.jpg

 

Z racji ciągłych kłopotów z felgami S225 (pękanie) byłem zmuszony do zmiany kół.

Auto od początku jeździ na oponach RSC i niestety jak się okazało po zakupie jedna felga z tyłu była spawana a druga pęknięta.

Tydzień śledzenia allegro i szukania wszędzie gdzie się da w poszukiwaniu czegoś ciekawszego od S225 nie przyniósł rezultatu więc postanowiłem nie kombinować bo nie mam na to czasu i kupiłem oryginalne felgi 19'' z M3 E-92 S220 8,5 przód 9,5 tył. Do S225 miałem 4x12mm dystans, który na S220 nie był potrzebny i wyleciał z czego bardzo się cieszę.

 

http://img713.imageshack.us/img713/7903/42164135.jpg

http://img835.imageshack.us/img835/3966/18535720.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/9576/43174274.jpg

http://img844.imageshack.us/img844/5268/71739363.jpg

 

I porównanie do starych felg

S225

http://img137.imageshack.us/img137/8058/s225.jpg

S220

http://img196.imageshack.us/img196/2194/s220.jpg

 

Wypad na hamownie wynik 204KM/405NM.

http://img217.imageshack.us/img217/694/18072012015.jpg

 

No i po 4 tygodniach sprzedałem felgi z M3 i nastąpił powrót do prawie poprzedniego setupu.

Prawie bo po pierwsze felgi 100% sprawne nie spawane prostowane itd jeździły na zwykłych oponach a auto kupiłem z dwoma naprawianymi felgami z tyłu.

A dwa inne są opony były wszystkie RSC a w tej chwili wszystkie są normalne bez RSC przód nowe Goodyear F1 225/35/19 a tył używane Pirelli 245/35/19 więc wyższe od tych, które miałem poprzednio.

Wróciły też dystanse.

 

http://img6.imageshack.us/img6/5784/jjjjfj.jpg

 

Od prawie 20tyś km mam spokój z felgami. Mimo zaliczenia kilku dziur i studzienek czy wyciętych kawałków asfaltu bo tego u nas nie da się uniknąć nic nie pękło a felgi są proste. Okazuje się,że to RSC wykańcza felgi na naszych drogach.

 

Kupiłem nowe hamulce na przód bo stare tarcze były już cienkawe.

Udało się zdobyć tarcze Textar Pro na, których bardzo mi zależało.

Czekałem około 14 dni bo nie były dostępne w PL.

Są bardzo wytrzymałe wykonane z innego materiału i ze specjalną powłoką dzięki temu nie tylko się nie gną ale też kompletnie nie korodują jak to mają w zwyczaju wszystkie tarcze hamulcowe.

Niestety klocki przód textar były nie osiągalne więc klocki i czujniki kupiłem TRW/Lucas.

Swoją drogą wielkie te tarcze ma jak na 320d 312mm gdzie M3 e46 miało 325mm.

 

http://imageshack.us/a/img12/6338/77074278.jpg

http://imageshack.us/a/img337/2661/99030859.jpg

http://imageshack.us/a/img3/2448/13569132.jpg

 

Zmieniłem też dystanse bo niestety te z allegro czasem biły więc postawiłem na sprawdzone rozwiązanie i kupiłem H&R niestety są drogie ale warte swojej ceny wreszcie problem bicia nie występuje w ogóle.

 

http://imageshack.us/a/img826/220/dystanse.jpg

 

Doszło nowe skórzane wnętrze.

Pochodzi z LCI z 2011r dzięki czemu jest w idealnym stanie jak nowe.

W pełnej dostępnej do E92 opcji tj podświetlane boczki to miała i moja alcantara ale dodatkowo pełna elektryka z pamięciami i pompowaniem oraz podgrzewaniem a tego nie miałem.

Mam jeszcze podłokietnik w kolorze skóry ale nie miałem czasu wymienić i zastanawiam się czy w ogóle to robić bo czarny też pasuje.

 

P.S. Alcantara w stanie bdb na sprzedaż 1200zł kpl

 

http://imageshack.us/a/img443/1197/97910258.jpg

http://imageshack.us/a/img32/7562/31233423.jpg

http://imageshack.us/a/img801/221/70867868.jpg

http://imageshack.us/a/img405/2618/22796830.jpg

http://imageshack.us/a/img689/5531/31724896.jpg

 

I póki co to by było na tyle.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:cool2: Już widziałem autko na innym forum ;)

jest ok wygląda fajnie - mi jednak brakuje iDrive, ale to ma się Tobie podobać a nie mi ;)

204 konie w lekkim dieslu pewnie są wystarczające, chociaż po przesiadkach z M3 E46 może być ciężko ;)

 

Bardzo ładny egzemplarz, planujesz jeszcze coś w nim robić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Póki co nie mam planów co do kolejnych zmian bo jakiś performance look nie pasuje mi do 320d.

 

Myślałem o swapie na 35i na wiosnę/lato ale nigdzie nie mogę znaleźć info ani dokumentacji o kimkolwiek kto robił taki swap a druga sprawa w tej chwili auto jest w stanie igła i ma swoją wartość a po swapie mało, kto będzie traktował to auto jako pełnowartościowe 335i mimo,że wymienił bym wszystko od A do Z więc pewnie taka operacja nie ma sensu.

Wszystko do przemyślenia bo znalezienie 335i w taki stanie jest bardzo ciężkie.

Ewentualnie koło lata będę myślał o sprzedaży i zmianie na z powrotem m3 e46 lub 335i lub 645i/650i te trzy auta biorę pod uwagę e63 najmniej z racji zamiłowania do mniejszych i zwinnych aut jednak chodzi za mną v8 już od kilku lat tylko dlatego e63 jest w tej stawce.

Opublikowano

Racja, swapa nie rób, musiał byś zmieniać tak jak powiedzialeś: od A do Z, pół samochodu, kosztowało by Cię to mniej więcej połowę tego co chciałes na allegro za swoje 320d.

 

645/650 bardzo fajne autka, mają cudny dźwięk i są bardziej prestiżowe niż seria 3;)

335i sam mam więc chwale:D i jaki potencjał ;)

Do M3 E46 nie wracaj.... już szkoda, autko o generacje starsze... też myślałem aby 335i zamienić na M3, ale... no nie ;)

 

Z rzeczy, która poprawiła by wygląd Twojej 320d to podwójna końcówka wydechu np: taka jak w 330d. Pierdołka ale daje efekt ;)

W ogóle to dopiero teraz :mad2: zauważyłem że zmieniłeś środek - ładny!!!

:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M3 e46 racja jest generację starsze ale mi to nie przeszkadza nie mam ciśnienia na najnowszy model i ogólnie młode auto ma mi się podobać i tyle.Popatrz w podpis i porównaj e92 do szarej m3 da mnie mimo, starszej linii emka jest ładniejsza M to M i tyle. Ostatnio pojawił się na m forum nowy właściciel mojej byłej granatowej M3 seria po shamowaniu wyszła 335KM po programie od Evolve 357KM więc już całkiem fajny wynik. Szare M3 w serii miało 345KM więc po programie było by jeszcze lepiej. Do tego chciał bym skrócić most z 3.64 na 3.91 to znacznie poprawia osiągi i jest proste do zrobienia bo przełożenie pasuje od m5 e34. Po tych zabiegach zwykłe M3 ma osiągi na poziomie M3 CSL więc już naprawdę fajnie dużo lepiej od serii i myślę,że spokojnie może konkurować z 335i po chipie. Do tego od 335i jest lepsze pod względem hamulców i najważniejsze adaptacyjnej szpery no i emka to emka co by nie gadać. Jest dużo bardziej uciążliwa w codziennej jeździe bardzo twarda i słabo wybiera dziury w porównaniu do e92(jeden wahacz vs wielowahacz) ale ma to coś i daje duży fan z ostrej jazdy a szpera w tym aucie na prawdę jest rewelacyjna. Dodatkowo takie M3 jest tańsze od porządnej 335i o około 20-30tyś (mówię o 335i w m pakiecie itd podobnym wizualnie do mojej 320d bo tylko takie wchodzi w grę) więc poza tym,że 335i jest młodsze ma raczej nie wiele zalet jest mocno rozwojowe ale 400KM 500NM bez szpery to trochę słabo i nie ten fun.

645i/650i ma super dzwięk i w końcu V8 ale jak dla mnie jest za duże i zbyt prestiżowe/lanserskie nie mam potrzeby nikomu niczego udowadniać to dla mnie największy minus tego auta.

 

Ale tak jak pisałem żadnego nie skreślam biorę pod uwagę zarówno M3,335i jak i 645i każde z nich ma swoje wady i zalety, które trzeba rozważyć. M3 E46 miałem już 3 sztuki i mimo wszystko myślę o kolejnym bo ///M to nie jest zwykłe BMW różnic jest więcej niż podobieństw.

Póki co do lata zostaje na pewno 320d auto mam w firmie i nie mogę go sprzedać a poza tym sprawuje się bdb zainwestowałem w nie sporo i nie mam powodu,żeby go zmieniać więc ewentualne rozważania o zmianie w drugiej połowie przyszłego roku.

Opublikowano

No i kolejny gość :wink:

 

Tak jak pisałem na sporcie - ładnie utrzymane i zadbane e92 jakich mało :cool2:

Wszystko OK ale i tak wygląda na dużo mocniejsze :twisted:

Opublikowano

Super e92, zadbane, czyste i do tego oszczędne :cool2:

 

tak z ciekawości opony od M3 e92 nie obcierały Ci o nadkola?

 

Pozdr

Lewy pas to nie kółko różańcowe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Super e92, zadbane, czyste i do tego oszczędne :cool2:

 

tak z ciekawości opony od M3 e92 nie obcierały Ci o nadkola?

 

Pozdr

 

Opony nie były od M3 właściwie można powiedzieć,że jedna para była 245/35/19 tyle,że M3 ma ją z przodu a ja mam z tyłu jest nie wiele wyższa za to węższa niż oryginał a przód mam/miałem standardowy 225/35/19.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardzo ładna e92-szkoda ze nie 3.0d, wg. Mnie 2.0d nijak się ma do zadziornej i agresywnej sylwetki e92 w m packu.

No i najładniejszy kolor skór:)

Opublikowano

Bardzo ładna moje marzenie coupe ale chyba już się nie spełni :) chyba że M3 :)

 

Dobre mody , dobrze dobrane

 

o ile mnie pamięć nie myli to auto było na allegdrogo i dzwoniłem do sprzedającego ( spory czas temu ) bo taką naklejkę na przednim zderzaku chyba miała jako jedyna , nawet gdzieś chyba mam na meilu dodatkowe zdjęcia tego samochdou :)

Opublikowano

ładne autko. :cool2: zadbane :cool2:

Ale kolega mały chyba nie jest taki nowy na forum skoro byl ok miesiaca temu na spocie po WP :mrgreen: Czy cos mi w oczach sie mieni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziękuje za komentarze

 

Faktycznie to auto było na allegro w marcu tego roku wtedy ja ją kupiłem i później wisiała jeszcze 2-3tygodnie bo sprzedajacy nie zdjął ogłoszenia.

Miała naklejki BMW Sauber F1 ale wywaliłem bo już są nie aktualne.

To było auto pokazowe u Fusa do 2008r i tam prawdopodobnie naklejali te naklejki.

W 2008r tą sprzedali i zamówili drugą białą również w m pakiecie obecnie jest własnością mojego dobrego kolegi i ma takie same naklejki jak miała moja. Taka śmieszna Historia na wiosnę zrobimy jakąś sesję black & white.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto wyglada swietnie :cool2: tylko te gumowe dywaniki rażą moje oczy :roll:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Dywaniki z bliska robią dobre wrażenie, zwłaszcza welurowy pasek pod nogami kierowcy:)

Także tragedii nie ma, a to pewnie setup na zimę, przynajmniej ja mam tak u siebie.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
zmiana na skóry :cool2: chociaż czarna alcantara wizualnie bardziej mi się podobała :roll:
Opublikowano
Bardzo ładna e92-szkoda ze nie 3.0d, wg. Mnie 2.0d nijak się ma do zadziornej i agresywnej sylwetki e92 w m packu.

No i najładniejszy kolor skór:)

 

podpisuje się po wszytkim Tym bardziej że coupe to cześto 335 no ale ponad 200km to też wcale nie mało

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Autko prezentuje się super, prawie tak ładnie jak moje którym niedługo się pochwalę :P

 

Mam jedno ale do twojego auta, po zdjęciu które zamieściłeś z licznikiem wygląda na to ze licznik był grzebany i ktoś go nie ładnie poskładał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.