Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

 

jechałem dziś trasą około 100km/h i nagle w lusterku ukazał mi się duży, gęsty czarny dym. :(

Widząc to trochę zacząłem hamować po czym wrzuciłem z piątego biegu(na takim jechałem) na neutral i nagle obrotomierz

zaczął wariować od 0 do 5tyś obrotów równolegle silnik zaczął na neutralu dodawać gazu.

Zjechałem na pobocze, zgasiłem silnik po chwili próbowałem go odpalić i niestety już nie chciał. Po z holowaniu po dłuższym kręceniu stacyjki w końcu odpalił.

Jaka mogła być przyczyna, może ktoś coś wie? :/ i nawet nie zapaliła mi się żadna kontrolka

 

E46 1999r diesel 136km

 

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano

błędy jakie odczytał komputer: :(

 

1. Elektryczne ogrzewanie dodatkowe 27

2. Kontrola ciśnienia powietrza doładowania 101

3. Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego 47

4. Czujnik prędkości obrotowej pompy wtryskowej 46

5. Sterownik pompy wtryskowej (komunikacja) 70

 

Czy jak skasuję błędy, może się to powtórzyć?

Opublikowano
Nie... Brak komunikacji między sterownikiem pompy i ECU może być spowodowany usterką czujnika kąta obrotu wału pompy lub usterką czujnika GMP wału korbowego. Musiałbyś sprawdzić czy podmiana czujnika GMP coś da, bo jeżeli nie to musisz wymienić lub naprawić sterownik pompy.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Bo to typowy objaw walnietej turbiny,jezeli olej poszedl ci przez wydech ,przy okazji mogly sie troszke wieksze szkody narobic wiec go nie probuj odpalac.W mojej buni przed laty przy okazi uwalila sie cala koncowka wtrysku(tak jak by ja spawarka obciol) bledy mial podobne co w twojej
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.