Skocz do zawartości

Auto gaśnie podczas jazdy lub czasami problem z odpaleniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie jestem nowy na tym forum. Przeglądałem wcześniej tematy żeby doczytać parę informacji w archiwum forum. Napiszę jaki mam problem ze swoim autem. BMW 3 e46 rocznik 2000, dwa litry diesel. Auto sporadycznie potrafi zgasnąć podczas jazdy lub czasami też jest problem z jego zapaleniem.

Auto przeglądał znajomy mechanik pokazało błędy:

- 49 czujnik obrotów pompy wtryskowej,

- 5 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza,

Auto jak zapali znakomicie jeździ nie ma problemu. Silnik ma przebieg 170.000 km. Mechanik sprawdził oporność na tej kostce przy ostatnim cylindrze jest prawidłowa. Moze zacierający się wtrysk???

Poproszę Was o podpowiedzi co to może być?

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano

ok dzięki za pomoc, jutro odbieram auto zobaczę co stwierdził mechanik.

Auto odebrałem, wymieniona pompa paliwowa w zbiorniku i jedna końcówka wtrysku. Auto chodzi super obecnie jeździłem nią auto nie gasło, normalnie odpala silnik. Zobaczę co będzie po jazdach w następnych dniach. Może uda się że pompy wtryskowej na razie nie będę ruszać.

Pozdr. dla wszystkich klubowiczów marki BMW. :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Auto jeździło jakiś czas dobrze.

Obecnie trudno jest odpalić silnik, czasami odpala oraz potrafi zgasnąć. Moc też już nie ta.

Spece z BMW mogą jeszcze mi coś podpowiedzieć o tych błędach z komputera?

49 czujnik obrotów pompy wtryskowej,

5 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza.

Ile serwis BMW bierze za podłączenie komputera?

Opublikowano
wziąłeś się za nie tą pompę co trzeba, wygląda na to że to wtryskowa pada a nie przelewowa.
Opublikowano
no pompa wtryskowa do regeneracji. Mechanik twój jest takim specjalistą że szok skoro z takich błedów zabrał się za pompe w baku. Koledzy ci podpowiadali że pompa wtryskowa i cię to nie ominie jak każdego z nas :)
szukam
Opublikowano
Dzięki za szybkie Wasze odpowiedzi liczyłem, że może się uda naprawić małym kosztem. Regeneracja pompy trochę będzie kosztować ale co się nie robi dla tej marki.
Opublikowano
...nie koniefznie będzie sporo kosztowała ... Wprowadzismy do swojej oferty regeneracje pomp , oczywiście dajemy gwarancje itp... Jeśli chcesz więcej szczegółów proszę pisz na PW ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Spece z BMW mogą jeszcze mi coś podpowiedzieć o tych błędach z komputera?

49 czujnik obrotów pompy wtryskowej,

5 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza.

Tak mogą :8) :D Pierwszy błąd dotyczy czujnika WKZ w VP44 i dotyczy odczytu wartości impulsów nadajników z położenia wału rozdzielacza tejże pompy. Czujnik ten jest zsynchronizowany z czujnikiem GMP (położenia wału korbowego) i wspólnie "dbają" o pełną sprawność silnika. Dodatkowo masz błąd czujnika NBF (wzniosu iglicy), który odpowiada za rzeczywisty odczyt wartości początku wtrysku. Tak się złożyło, że sterownik pompy VP44 wysłał info o awarii dwóch najważniejszych czujników swojego układu. Na początek podmienić czujnik GMP i wykasować błędy. Jeśli objawy powrócą wymiana czujnika WKZ w VP44.

 

PS. Sprawdź kabel połączenia masowego (klema akumulatora/zestyk z nadwoziem).

Opublikowano

"Jeśli objawy powrócą wymiana czujnika WKZ w VP44."

 

Czyli konieczna jest regeneracja pompy zeby wymienić ten czujnik?

 

Sprawdziłem mocowanie klem na akumulatorze i przewodu masy są ok, pompa wtryskowa się kończy, tak więc czeka mnie jej regeneracja.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.