Skocz do zawartości

E92 M3 CZARNY MAT na sprzedaż ;-) SPRZEDANA


jasons

Rekomendowane odpowiedzi

Tu zdjęcie jeszcze w ASO, czekały cierpliwie na mnie.

http://imageshack.us/a/img839/1788/n6is.jpg

 

Reszta zdjęć już w domu.

 

http://imageshack.us/a/img11/3387/wlxm.jpg

http://imageshack.us/a/img541/1916/v3xh.jpg

http://imageshack.us/a/img600/1818/xhpu.jpg

 

Taki opis na feldze widzę pierwszy raz (oznaczenie koloru schwarz/black)

http://imageshack.us/a/img20/5862/cdnp.jpg

 

Oczywiście nowe opony DOT 0713

http://imageshack.us/a/img28/897/ulbh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

będzie bajka :8)

szczerze mówiąc to liczyłem, że będą fotki z kołami na aucie, ale rozumiem, że zima i czekasz aż przyjdzie odpowiednia pora

ja bym nie wytrzymał i założył tak do przymiarki :mrgreen:

 

BTW robiłeś coś z zawieszeniem bo patrząc na zdjęcia z początku galerii to jak każda seryjna M niestety koza, a z tym kołem grzechem byłoby jej nie posadzić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam że to najlepsze koło do naszym M. Ale w dobrej cenie ciężko je kupić.

 

Cały czas myślę nad zmianą zawieszenia na regulowane, widziałem jak to wygląda u kolegi Prokot i wygląda obiecująco. Nie mniej dla mnie oprócz walorów wizualnych ważna jest praktyczna strona obniżenia zawieszenia.

 

Obawiam się że przy niskim zawieszenie zaraz bym coś urwał, (sam wjazd do garażu mam dość stromy z wysokim krawężnikiem).

Nawet teraz lekko ocieram o glebę przy wyjeżdżaniu.

 

Ale nie mówię nie ;-) Póki co korci strasznie ubrać już te buty, dzisiaj mamy 11 st. A to zima podobno :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Trochę czasu minęło. W moim wypadku wielkich modów nie było. Największy to kierownica performance V2.

 

Ale od początku, plan był taki aby zamontować kierownicę i zrobić I-level.

Rozpocząłem od prac na I-levelem, i tu pojawiły się schody. Podłączając samochód do kompa BMW ISTA, i sprawdzeniu tzw. planu kodowania powychodziły dziwne rzeczy.

Auto jest z 2009 r a program wyrzucił błąd CCC, którego rzecz jasna nie było, bo jest CIC.

Wg. opisu należało zamontować CCC i jeszcze raz zrobić plan kodowania.

Mój mechanik, ASO i inni nie wiedzieli co z tym począć.

 

Wydruk z kompa wysłałem do kolegi Przemka - PRMAX i wszystko już było jasne.

Błędny wpis I-levela (E89X-07-12-515) w module FRM.

 

Nie rozwijając dalej tego problemu, podjechałem na umówiony termin montażu kierownicy do PRMAX-a i postawienia I-levela. Migiem ogarnął wpisy w FRM, pobierając je z innego gdzie jest tzw. kopia zapasowa. W tym momencie I-level był ze stanem fabrycznym, ale nie najwyższy.

Próba programowania niestety nic nie dała, bo jak się okazała FRM II zamontowany w moim aucie nie był jego, powinien być FRM III. Prawdopodobnie poprzedni właściciel wymieniając lampy z tyłu na LCI, zamienił również moduł, który ponoć był łatwiejszy w kodowaniu pod te lampy.

FRM III nie był dostępny od ręki w żadnym ASO w okolicy Wawy, więc pewne było że tego nie ogarniemy do końca.

 

Przyszła pora na kierownicę. Jak wiadomo, nie jest ona dedykowana do M3, z dwóch powodów. Wycięcia pod łopatki są większe, (mało istotne), i softowo kierownica potrafi się zawiesić.

Zawiecha powoduje że nie działa wyświetlacz zmiany biegów. Jest to spowodowane prawdopodobnie inną strukturą danych wysyłanych po szynie CAN. PRMAX zmienił podłączenie zasilania tak, że kierownica jest pozbawiana napięcia. Niedogodność jaka pozostała to to że nie pamięta ostatniego ustawienia. Ale się nie wiesza więc jest git.

 

Link do zdjęć PRMAX https://www.facebook.com/bimmerupgrades.polska/photos/a.255462937958584.1073741905.123429677828578/255463041291907/?type=1&theater

 

Kilka tygodni później, zrobiliśmy dokończenie I-levela, grzecznościowo w garażu w Częstochowie ;-)

 

Kupiłem nowy FRM III i wszystko poszło bez większych problemów. Auto dostało najnowszy soft w danym I-levelu E89X-13-07-505

 

Postawienie I-levela spowodowało, że auto wróciło do stanu fabrycznego z najwyższym softem i opcjami z jakimi wyjechała z fabryki. Moje auto było w programie PS i miało zaszytą opcję SIXT.

Co ona oznacza, a to że nie ma możliwości całkowitej deaktywacji DSC, jedynie MDM. Wstyd przyznać, ale przekonałem się o tym dopiero po kilku tygodniach, (tak często wyłączam trakcje).

I tu PRMAX od ręki dał radę to ogarnąć.

 

Między czasie czytając skarbnicę wiedzy forum M3post, znalazłem wątek o sofcie dla skrzyni DKG od GTS-a http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=863945&highlight=oil+dkg&page=8

 

 

Po konsultacji z PRMAX-em znów pojawiłem się w Częstochowie. Żeby wgrywać soft z GTS-a, auto powinno być postawione w najwyższym I-levelu. Silnik musi mieć najnowszy soft. Wtedy w ramach I-levela możliwe jest wgranie softu GTS-a.

 

https://www.facebook.com/bimmerupgrades.polska/photos/a.286838928154318.1073741919.123429677828578/286838931487651/?type=1&theater

 

W necie na próżno można szukać oficjalnych danych pracy skrzyni w GTS-ie. Wg użytkowników, DKG przyspiesza z 140ms standardowo do 90. Pomimo że DKG sama w sobie jest genialna i baaardzo szybka, ten soft odczuwalnie ją przyspiesza, do tego powoduje że skrzynia jakby była mądrzejsza, pracuje gładziej. W trybie ręcznym to ogień. Większą różnice odczuje ktoś ze starym softem, albo autem z USA.

 

Tu okazuje się że M3 z USA ma inny soft. Amerykanie na potęgę wgrywają nasze softy. Ich są bardziej restrykcyjne, nasze pozwalają na więcej.

 

Uff to tyle. M3 z racji wyczynów Bogusia zrobiły się popularne, i są bacznie kontrolowane w Policję. Na całe szczęście na celowniku są te białe ;-). Klagosz bądź czujny i uważaj ...

 

Kilka zdjęć z forumowego spotkania eMek

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1b527e2db63d.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/356b7d87ae0f.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fdae43369c62.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/66286285bf08.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/6e62a08de487.jpg

Edytowane przez jasons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica Performance V.2 to klasa sama w sobie.

Do tej pory sądziłem, że nie da się jej zamontować w M3.

Samochód z DKG generuje kolosalne emocje, więc nawet sobie nie wyobrażam co dzieje się z tym softem z GTS :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Specyfikacja

 

Both the dynamic line design in the brand colours of black and M red as well as the high-quality technical features make it clear that the Carbon Racer is closely modelled on the BMW M models. Weighing just 7.4 kg, the full-carbon frame joins the exclusive Shimano Ultegra 20-speed derailleur to offer an unbeatable model for long, flat stages and demanding climbs alike. With a comfortable fi'zi:k Tundra 2 saddle.

Weight: 7.4 kg. Carbon frame.

Frame: Full carbon with BMW M logo

Fork: Full carbon

Handle bar: Syntace Racelite 31.8 7075, black;

Handle bar widths: 52–56, 420 mm, 58 – 60, 440 mm,

Stem: Syntace F119 Force with Shim, black;

Stem length: 52, 90 mm, 54–56, 100 mm, 58–60,

110 mm, incl. BMW logo

Crankset: Shimano Ultegra FC-6750 50/34 gears;

Crank lengths: 52–56, 172.5 mm, 58 – 60, 175 mm

Brakes: Shimano Ultegra BR-6700

Wheelset: Specially made for BMW, 32 holes,

single eyelets, red

Tyres: Conti Grand Prix 4000, 28 x 1.00 inch,

ERTRO 25–622

Gears: Shimano Ultegra, 20-gear derailleur

Rear derailleur: Shimano Ultegra RD-6700

Front derailleur: Shimano Ultegra FD-6700, 34.9 mm

Gear/brake lever: Shimano ST-6700

Ratchet cassette: Shimano CS-6700, 11–28 teeth, tenfold

Chain: Shimano CN-6600

Saddle: fi’zi:k Tundra 2 MG, red/black

Seatpost: Kalloy SP-248

Pedals: Wellgo R120

Additional equipment: Carbon drinking bottle holder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A idźże... :D. Mi zanim przeglądarka wczytała stronę i zdjęcia to już się napaliłem, że może F82 M4, po chwili stwierdziłem, że coupe już masz to może F30 M3. Ale że "nowe" nie musi znaczyć, że nowe fabrycznie to wymyśliłem, że może jednak jakieś M5 E39.

A tu rower :shock:. Na rowerach się nie znam ale widząc wagę 7kg to chyba musi być jakaś beemka wśród rowerów :shock:

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.