Skocz do zawartości

E92 M3 CZARNY MAT na sprzedaż ;-) SPRZEDANA


jasons

Rekomendowane odpowiedzi

Widać M3 przy normalnej jeździe nie spala o wiele więcej niż 335i, mi bak starcza na ok 450 km jazdy po mieście ;)

Może to nie istotne, ale z punktu widzenia używana M3 jako "daily driving car" ma to już znaczenie ;)

 

Skąd Ty jesteś?

Jak blisko Warszawy to może wpadniesz kiedyś na spota pochwalić się M3... ;)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Auto oczywiście super :cool2: ...

 

Ale teraz przejdźmy do konkretów :)...Opisz wrażenia z jazdy...odczucia osiągów, elastyczności, wciskania w fotel (do jakiej prędkości takowe jest odczuwalne), trzymanie się drogi itp itd w stosunku do poprzednich aut...

 

Oraz może jak zaopatrzysz się kiedyś w ten przyrząd do pomiarów zmierzysz czas od 0 do 100, do 200 :)... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasons :cool2: dzieki za odpowiedz. zaczyna mi sie to coraz bardziej podobac... Ja mam glownie 50/50 i wtym cyklu 290 koni miesci sie przy normlanej jezdzie w 9l (ja bynajmniej wiecej jak 8.7 nie osiagnolem na baku jeszcze tym samochodem ).

 

wlasnie jak slusznie Wujek zauwazyl jako "daily driving car" jest to dla mnie szalenie istotny parametr. Sadze ze przy 50/50 auto jest w stanie zejsc do 13l /100km . Trasa okolice 10-11.

Wlasnie a jak z ta elastycznoscia ..bo juz rozne mity slyszalem ze jednak M3 lubi wysokie i na niskich jezdzi bardzo slabo (normlane ze lubi wysokie przeciez to wolnossak :wink: ), ale czy na niskich w porownianiu do 335d jest duzo gorzej ? tak samo (watpie) ?. I jak z trakcja ? Wiem ze np Klagosza 335d ma duze problemy z trakcja ale 335i (mniejszy moment wiekszy zakres obrotow) juz takich problemow nie ma . Jak wypada M3 , tu jednak moc jest oddawana najlepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, pytacie o to o co ja chciałem spytać innych użytkowników M3, niestety forum M jest dość rzadko odwiedzane przez innych, mimo wszystko M3 E92 to jednak jeszcze mało spotykane auto, a jeszcze rzadziej ich właściciele są skorzy do wynurzeń.

 

Ale do rzeczy, spalanie 10-11 w trasie może i jest możliwe ale przy prędkości do 120 na tempomacie. Ja wracając z Poznania na Śląsk spaliłem 13 l, nie jechałem przesadnie szybko momentami do 200 a generalnie 160. A I tak złapałem jeden mandat :-(

 

M3 świetnie jedzie zarówno przy 1500 obr jak i 5000, wiadomo że z uwagi na charakterystykę moc jest rozwijana zupełnie inaczej niż np. w 335d, ale jak dla mnie jest to o wiele wygodniejsze, przy dwóch turbinach uderzenie momentu od dołu jest potężne co przy nieco mniej przyczepnej nawierzchni wiąże się z częstym jej zrywaniem. W M3 oczywiście też to jest żaden problem ale nie przy 1500 obrotów. Moc jest oddawana dość płynnie, ale od 5-6 tys budzi się prawdziwy potwór, ale nadal taki którego wydaje się łatwo można okiełznać. W cyklu miejskim nie trzeba wykręcać silnika powyżej 4-5 tys a i tak jest mega szybkie i zrywne. Subiektywne odczucie jest takie że w porównaniu do 335d M3 jest mniej dynamiczne, nie ma takich uderzeń momentu w plecy, ale w rzeczywistości M3 jest inaczej. Duża zasługa tutaj skrzyni DKG, jest fenomenalna.

 

Mija kolejny tydzień z M3 a radocha jest cały czas taka sama jak nie większa. Jak już kiedyś napisałem, nie wiem jakie auto w tym przedziale cenowym może być lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w ogole jest coś lepszego jezeli chodzi o połączenie - komfort, zwinność, lekkość, precyzja prowadzenia, osiągi, przyjazność na codzień , praktyczność ?? Poza Maserati Granturismo, Ferrari 612 i Ferrari FF (ok 1700 kg) ?? Znalazłoby się jeszcze kilka ponad dwutonowych kolosów jak CL, BMW 6 , ale w ich przypadku o naprawdę sportowym prowadzeniu , zwinności i lekkości możemy zapomnieć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 6er z silnikiem 4,4 i 333 KM, ani zwinne ani jakoś strasznie zrywne. Najlepszy w szóstce był dźwięk silnika i bryła auta która mi się wyjątkowo podobała. Na minus ilość miejsca z tyłu, trochę za słaby silnik i przeciętna skrzynia SMG, w stosunku do DKG lata świetlne.

 

911 póki co nie robi na mnie wrażenia, ok jest ładna i ponadczasowa i dla mnie tyle. Nie lubię dźwięku boxera a ilość miejsca w środku jest niewielka. Miałem okazję jeździć 911 4S. Póki co do mnie nie przemawia. M3 jest bardziej uniwersalna.

 

Z Porsche to może jak z wieloma innymi rzeczami, przekonujemy się do nich dopiero w odpowiednim wieku. Pomijam tu kwestię kosztu zakupu, który jest oczywiście znacznie wyższy. Pożyjemy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do mnie wlasnie tez 911 jakos nigdy nie przemawialo , nie wiem czemu . Fajny samochod jak widze to micha sie cieszy ale... cos mi nie lezy do konca. Z tej stajni dla mnie sa tylko dwa samochody : Panamera i Cayenne II , i na obdywa mnie nie stac :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

911 póki co nie robi na mnie wrażenia, ok jest ładna i ponadczasowa i dla mnie tyle. Nie lubię dźwięku boxera a ilość miejsca w środku jest niewielka. Miałem okazję jeździć 911 4S. Póki co do mnie nie przemawia. M3 jest bardziej uniwersalna.

dokładnie a dokładniej:

- d.twardzsza,

- d. głośniejsza,

- w prędkościach 150-250: d.wolniejsza,

- brak bagażnika,

- w tym samym roczniku: ~2 droższa,

 

ale za to 3x bardziej sportowa, tylko ile % z km robimy na torze...

 

gratulajce za auto, m3 to m3 :cool2: jak będzie miało 20 lat to i tak każdy pozna 4 rury, dobre auto z tańszym znaczkiem :cool2:

 

szkoda, że w folii...

 

edit1: masz spłaszczenie na kierze :? , "nie bije" po dłonaiach przy szybkich kontrach ?? pytam z ciekwości, ja wytrzymałem ~tydzień z "taką" wersją i wróciłem do zwykłego koła...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Folia, kwestia gustu. Nie jest może idealna, ale zapewne lepsza niż lakier mat.

 

Mi osobiście M3 w tej konfiguracji bardzo pasuje. M3 niczego nie udaje bo nie musi, a mat i reszta modów podkreśla jedynie charakter auta.

 

Co do modów, nie myślę o nich. Bo szczerze mówiąc nie wiem co miałbym zmieniać.

 

Kierownica Performance może nie jest najpiękniejsza, ale w użyciu genialna, gruba i ciepła, doskonale się ją trzyma.

 

Nie zauważyłem póki co bicia przy dynamiczny kręceniu kierownicą, zwykłej kiery nie mam, nawet jakbym chciał zmienić.

Ta kierownica to mod poprzednika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4S PDK wolniejsze od M3 w przedziale 150-250?

To tak na serio czy mówimy o wersji z tiptronickiem 355km ;)?

Jak kiedyś widziałem starcia carrery S PDK z M5 to M5 nie odjeżdżało;)

 

... o właśnie znalazłem ten filmik:

Czyżby była aż tak różnica między S a 4S?

 

@jasons - mi kierownica się podoba mod fajny - folia też - podkreśla charakter autka, taki ciemny bandzior ;) no i wydech - wciąż jak dzieci czekamy na filmiki wydechu... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1 napęd odbiera trochę mocy przy wyższych prędkościach

Po 2 albo ta M była pokręcona albo 4S przydławiona :)

 

O twardości, głośności itp. nie dyskutuje, to kwestia gustu i wymagań od auta. Mowa o praktyczności w aucie sportowym? O jakim bagażniku AO piszesz? :) Przecież 911 nigdy nie udawało coupe, dlatego ją się używa/kupuje/marzy o niej nie rozsądkiem a pragnieniem.

No i właśnie tutaj jest różnica. M3 to samochód cywilny który ma być/udawać sportowy, 911 od początku była projektowana jako auto sportowe. Te różnice są widoczne i odczuwalne. A to co kto woli to już potem wychodzi w praniu...

 

A cena, to już inna bajka :) Prestiż kosztuje, niestety. Gdyby 911 była "dla każdego" to nie była by 911 i tak jest z każdym rodzynkiem. M3 też wcale nie jest tanie, jego cenę udało się obniżyć tylko dlatego że kupa elementów jest dzielona z masowo ze sprzedawaną normalną trójką.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, tak jak napisałeś, 911 = auto sportowe, M3 = auto usportowione…

 

jednak dla większości M3 może być „jedynym autem”, a 911 nie ma szans, bagażnik niby nic ale np. dla mnie jak wożę „kupę” sprzętu od kite to mega wtopa, ładowałem wszystko do środka i po pływaniu miałem „bagno”…

 

powyżej 150km/h każda m3 z dkg odjeżdżała mi, do 100 to przepaść na drugą stronę, od 100 do 150 to równo…

 

wadą w M3 z DKG jest tryba manualny, zmiana biegu jest b. szybka i płynna ale sygnał o zmianie idzie długo, nie tak długo jak w tradycyjnym automacie ale zupełnie inaczej niż w 911 z PDK gdzie sygnał jest równoważny z zmianą biegu…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto marzenie:)

Jedyna rzecz jaką bym zmienił to chyba tylko emblematy na czarno - szare.

Coś w tym stylu:

http://allegro.pl/karbonowy-emblemat-bmw-shadow-line-carbon-i2809403973.html

 

Nie polecam tych znaczków!!! mam to, ale drugi raz bym tego badziewia nie kupił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu się na nowo zalogowałem :twisted:

 

AUTO MASZ REWELACYJNE :!: :!: :!: - TYLKO POZAZDROŚCIĆ :cool2: :cool2: :cool2:

 

Fajnie że masz dodatki od poprzedniego właściciela.

 

Ja jedynie zmieniłbym koła na lato na te:

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=756398

jak dla mnie najładniejsze i najlepsze do M3 :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W załączeniu link do tak na szybko nagranym dźwiękiem mojej M3 z wydechem Hartge. Nakręcone podczas startu ze świateł z wnętrza. Szyby pozamykane. Nagrane na 3GS.

 

1 program skrzyni tryb D, tzn start z dwójki. Obroty do 4500, ( child on board)

 

 

Sorry koledzy za jakość, wkrótce nagram coś lepszego :-) także do zewnątrz

 

Te felgi są z pakietu competition dostępne od 2010-11 roku, mnie osobiście średnio się podobają ;-) Ale na żywo nie widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Te felgi są z pakietu competition dostępne od 2010-11 roku, mnie osobiście średnio się podobają ;-) Ale na żywo nie widziałem

Te felgi nadal są dostępne na zamówienie i jako seria były w 1M.

Ja kupiłem rok temu do swojej e92 ale niestety nie weszły :evil:

Miałem w wersji srebrenej na żywo są piękne :cool2:

 

PS: ja na tym filmiku nic nie słysze :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.