Skocz do zawartości

E92 M3 CZARNY MAT na sprzedaż ;-) SPRZEDANA


jasons

Rekomendowane odpowiedzi

Pora przedstawić nowy nabytek, jak dla mnie żywa legenda czyli BMW M3 DCT

 

Auto krajowa a w zasadzie ex który trafił do BMW FUS w 2009 roku. Z przebiegiem 2000 km.

Obecnie ma przejechane 60 000 km, choć jak dla mnie wygląda jak nowe.

Poprzedni właściciel, wręcz pedantycznie dbał o auto za co jestem mu wdzięczny. Przeprowadził szereg modyfikacji których pewnie sam bym nie zrobił z uwagi na koszty. Wymienione wszystkie listwy ozdobne na carbon, osłony lusterek też. Zmodyfikowane logo BMW w kolorze czarnym, czarne felgi, oklejenie na czarny mat, wydech Hartge, lampy tył po lifcie, kierownica performance alcantara ;-)

 

Auto jest boskie, i szczerze mówiąc nie wiem co może być lepszego od M3. Jak dla mnie powinna być na wyposażeniu każdej kliniki leczącej depresję. Krótka jazda i prozac można odstawić :-), a NFZ powinien dotować zakup tych aut. To tyle, poniżej specyfikacja i pierwsza galeria, część zdjęć jeszcze w miejscu zakupu wykonanych przez poprzedniego właściciela.

 

Dane pojazdu

 

Vehicle information

 

Type M3 (EUR)

E series E92 (M3)

Series 3

Type COUPE

Steering LL

Doors 2

Engine S65

Displacement 4.00

Power 309

Drive HECK

Transmission MECH

Colour JEREZSCHWARZ METALLIC (A73)

Upholstery LEDER NOVILLO/SCHWARZ (NCSW)

Prod.date 2009-05-14

Options

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles

S1CBA CO2 UMFANG CO2 equipment

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) Electronic Damper Control (EDC)

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extra package, EU-speciifc

S2MDA M DRIVE M Drive

S2MKA M DOPPELKUPPL. GETR. M. DRIVELOGIC M twin-clutch transm. with Drivelogic

S302A ALARMANLAGE Alarm system

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror

S322A KOMFORTZUGANG Comfort access

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S464A SKISACK Ski bag

S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4MYA INT.LEIST. LEDER CARBONSTR. SCHWARZ Int.trim,leather,carbon struct.,black

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Rain sensor

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights

S563A LICHTPAKET Light package

S5ACA FERNLICHTASSISTENT High-beam assistant

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Internet preparation

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Extended BMW Online Information

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi system Professional DSP

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control, Teleservices

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE USB/audio interface

S6NFA MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE Music interface for Smartphone

P7HEA CONNECTIVITY PAKET Connectivity package

S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP

Standard equipment

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjustment, electric, with memory

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system

S522A XENON-LICHT Xenon Light

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control

S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

 

http://imageshack.us/a/img802/4475/img0245f.jpg

 

http://imageshack.us/a/img833/6742/1071301.jpg

 

http://imageshack.us/a/img26/3893/1071288.jpg

 

http://imageshack.us/a/img217/7800/1071280.jpg

 

http://imageshack.us/a/img27/2804/1071250.jpg

 

http://imageshack.us/a/img713/1669/1071249.jpg

 

http://imageshack.us/a/img51/1563/1071131.jpg

 

http://imageshack.us/a/img15/423/1071126.jpg

 

http://imageshack.us/a/img266/2699/1071096.jpg

 

http://imageshack.us/a/img542/6889/1071091.jpg

 

http://imageshack.us/a/img707/4865/1071078.jpg

 

http://imageshack.us/a/img694/60/1071066.jpg

 

http://imageshack.us/a/img846/1842/1071057.jpg

 

http://imageshack.us/a/img689/1572/1071054.jpg

 

http://imageshack.us/a/img96/7374/1071047.jpg

 

http://imageshack.us/a/img703/4070/1071045.jpg

 

http://imageshack.us/a/img703/4070/1071045.jpg

 

http://imageshack.us/a/img600/8254/21830575.jpg

 

http://imageshack.us/a/img832/9464/48584703.jpg

 

http://imageshack.us/a/img5/1821/10208600.jpg

Edytowane przez jasons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szczęka mi opadła,dobrze że mam nie długo wizytę u dentysty. Chyba najpiękniejsze auto na forum!!! Co tu dużo pisać, modyfikować nie trzeba bo wszystko jest, tylko cieszyć się jazdą, oby bezawaryjną i takiej życzę. Wiem że miałeś 6er, nie pytam o moc ale o komfort jezdny? Gratuluje furki :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo kurcze stary zabłysnąłeś teraz:) Jak dla mnie jest po prostu ku**a BOSKA!!!!!! Moje marzenie....które musi się kiedyś spełnić:) Nie pasuje mi kiera...choć wiem że jest wygodna i naprawde przyjemna bo miałem przyjemność prowadzić Beemke z takim kierownikiem ale to tylko z wyglądu mi średnio leży tak to wszystko na wielki + !!!!!

 

 

Bezawaryjności i jak najwięcej latania ze wskazówką na czerwonym polu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem w innym temacie, gratuluje samochodu :cool2:

 

Nie przemawiają do mnie jedynie te czarne znaczki, zlewają się z resztą. A właśnie gdyby były seryjne to łądnie by kontrastowały.

Oficjalnym nazewnictwem przez BMW tej skrzyni to DKG a nie DCT. Tak wogóle DCT to kojarzy mi się z systemem bezpieczeństwa BMW DTC :)

 

Szerokości!

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy

 

Według mnie jednak DCT, ale to tylko szczegół równie dobrze może być DKG, fakt że jest dwusprzęgłowa

 

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/mseries/m3convertible/2008/allfacts/engine/m_dkg_drivelogic1.html

 

Wszystkie listwy są carbonowe, przednia również.

Co do komfortu względem 6er E63, według mnie w trybie komfort jest porównywalny, wiadomo że poprzez EDC może być znacznie twardziej.

 

Znaczki są czarne bo autorowi chodziło właśnie o brak kontrastu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co chodziło, ja tylko mówię co mi się bardziej podoba :)

 

Generalnie tak jak mówiłem auto ładne, a do czegoś zawsze trzeba się doczepić :mrgreen:

 

Odnośnie oznaczeń skrzyni:

http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/mseries/m3coupe/2010/showroom/dynamics/m_dkg.html

 

Na niemieckiej stronie też DKG, we wszystkich katalogach M też widziałem oznaczenie DKG, ale może ostatnimi czasu BMW POLSKA zrobiło jakąś nową interpretacje :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
A moze by tak jakies wideo jak gada ten wydeszek hartge :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu :cool2: , M3 z dodatkowymi fantami dołożonymi przez poprzedniego właściciela, więc lepiej już nie mogłeś trafić :8) .

Wewnątrz brakuje tylko stołków Performance, z zewnątrz splitterów i dla mnie auto jest już kompletne :wink:

 

houek też żałuję że BMW nie zdecydowało się robić M3 w touringu :duh: , szkoda bo byłby to taki codzienny, rodzinny masakrator :twisted: . Jedyne wyjście to :arrow: swap naszych turasów :). Swoją drogą to jestem ciekawy z jakiego rzędu kosztami trzeba byłoby się liczyć chcąc zrobić taki projekt M3 Touring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne autko. :clap: Ale powiem, że czarnych E92 z czarnymi dodatkami (felgi, grile, listwy) jest już za dużo nawet na tym forum. Nie mówię żeby to brzydko wyglądało, ale zaczyna się już robić to oklepane. Czasem przydało by się trochę jakiegoś akcentu by przełamać tą czarną monotonię. Choć autorowi należą się słowa uznania za to, że to jednak ///M-ka :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o, koledzy dobrze napisali:D

DZWIEK WYDECHU -> FILMIK :!: :!: :!:

(jak dla mnie seria m3 brzmi tragicznie i kilka osob sie ze mna zgodzi - niestety ;( )

;)

 

Muszę kiedyś poprosić moretiego o spotkanie bo on też coś do swojej m3 założył, ale on więcej chyba pracuje niż ja - więc dorwanie go wolnego to cud jakiś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekne auto :cool2: , gratuluje i zazdroszcze :cry2:

 

Zastanawia mnie jak dobrze M3 radzi sobie (poza spalaniem) w takiej codziennej jezdzie. Jak dziala regulacja twardosci zawieszenia ? czy naprawde czuc bardzo nastawy ? czy zalozmy jazda po miescie na "Comfort" daje rzeczywicsie jakikolwiek komfort czy czuc kazda dziure i kazda poprzeczna nierownosc na kregoslupie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik z dźwiękiem nakręcę, bo jest obłędny. W stosunku do serii różnica jest ogromna.

 

EDC działa świetnie i jest spora różnica pomiędzy nastawami, na komforcie auto jest przyjemne prawie jak limuzyna, o niebo przyjemniej niż ze sportowym zawiasem w 335d. Zmiana na EDC II auto jest duuużo twardsze i wtedy każdą dziurę w drodze już czuć.

 

Dla mnie przy szukaniu M3 to był warunek konieczny EDC i DCT (DKG).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz. o to mi chodzilo , coraz czesciej patrze na ten samochod i chodzilo mi poglowie czy nadaje sie do codziennej jazdy do pracy, bo to ze daje mega frajde z jazdy to chyba oczywiste.

 

Rozumiem ze teraz upalasz samochod , ale tak realnie da sie zrobic w mieszanym 15-16l/100 ? czy nie ma takiej mozliwosci ? e46m3 podobno szlo zrobic spokojnie 13l, tu jednak motorownia troszke wieksza i 2cyl wiecej...

Edytowane przez mmcv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie... mimo, że spalanie przy takich autach jak M to już jest mało istotne to z czystej ciekawości chciałbym się dowiedzieć jak realnie to wygląda, bez zaniżonych wartości katalogowych. Miasto/trasa dynamicznie/normalnie (bo o spokojną jazdę to zapewne ciężko) ? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upalać auta nie upalam, delektuje się jazdą, jak trzeba to depnę mocniej gdy ktoś próbuje umniejszać osiągi M :-). Choć generalnie wśród kierowców jest respekt, szacunek i zdrowa zazdrość.

 

Generalnie jeżdżę dość dynamicznie ale bez przesady i niebezpiecznego kozactwa. M3 jest mega elastyczna i w zależności od ustawień skrzyni można ją ciągnąć na każdym biegu na wysokich obrotach czy też zmieniać przy 1800 obr/min, cały czas mowa o trybie D.

 

Ta czy inaczej przy mojej jeździe 80% miasto 20% trasa spalanie nie przekracza 15,5 l. Zazwyczyczaj jest 14,5 L. Jak dla mnie rewelacja. W 645 taki wynik można było osiągnąć przy lekko muskanym gazie. Jedyny mankament to bak, mógłby być deko większy. Zasięg ok. 400 km do przyjęcia ale zawsze by chciało się więcej. Cały czas jeżdżę na letnich butach 19, na dniach zmienię na 18 235/40/18. Zobaczymy wtedy jak zmieni się spalanie, jeśli w ogóle ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.