Skocz do zawartości

E38 Crash Test ? ile ma gwiazdek ?


mttj

Rekomendowane odpowiedzi

Ta ? Dla ciebie to powinno być jasne, jak kupujesz 7er, to masz pewność że auto, jest najbezpieczniejsze w swoim segmencie . Takimi samochodami jeżdził Jaruzelski , Wałesą i inne przydupasy :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobra pomijając gwiazdki bo cały czas nie mogę znaleźć dobrych testów, BMW3 oczywiście i na szczęście to nie jest (tylko się boje czy dorówna BMW5) :)

będzie o prowadzeniu (bo na to zeszło), oczekiwaniach i filozofii:

 

Oczekiwania były duże, w latach 90' było tak:

1. Marki numer jeden to Merc i BMW (bezapelacyjnie, pomijam jakieś ferrari)

2. dalej były lexus, infiniti, renault, audi, cadillac, lancia itp..

3. trzecia liga, to ople, vw, peugeot itp...

 

BMW słynęło że robi auta dla kierowców więc w 1996 BMW 750 było chyba najlepszym ("normalnym")

samochodem świata - oczekiwałem dużo :)

[/b]

 

nie zcytuje wszystkiego bo az stron mi braknie.. Boze widzisz i nie grzmisz a jak grzmisz to tam gdzie nie trzeba..

kazda seria BMW charakteryzuje sie czym innym..

jak mozna porownywac serie 7 do serii 3?.. to sa 2 inne swiaty.

sam planuje kupic e38, ale bez jaj, tym autem bokiem sie nie lata.. to jest limuzyna!

 

MASAKRA..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią, "jak ktoś ma pecha to i palec w dupie złamie", ja bym nie patrzył na ilość gwiazdek w testach jako wyznacznik bezpieczeństwa, no może by się dobić lub dowartościować. Zdrowy rozsądek ponad wszystko. Pozdrawiam ludzi trzeźwo myślących.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie zcytuje wszystkiego bo az stron mi braknie.. Boze widzisz i nie grzmisz a jak grzmisz to tam gdzie nie trzeba..

kazda seria BMW charakteryzuje sie czym innym..

jak mozna porownywac serie 7 do serii 3?.. to sa 2 inne swiaty.

sam planuje kupic e38, ale bez jaj, tym autem bokiem sie nie lata.. to jest limuzyna!

 

MASAKRA..

 

7 jest ok!, M3 (2004) jest baaardzo bardzo złe (ale w **** już lepiej niż poprzednie).

nie porównuje 3 do 7 - to jak vw passat i vw phaeton, inne auta :)

 

a co do latania bokiem:

 

Przesiadłem się z FWD ze szperą o mniejszej mocy na RWD bez szpery i mi co

chwila tył chce wyprzedzić przód, jak wcisnę do końca - a problem leży w tym że

latanie bokiem to stan przejściowy który zamienia się w tył wyprzedza przód.

 

to się samo dzieje a DSC II tego nie jest w stanie utrzymać, ale przyzwyczajam się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha ha ha...

nie, na motorze nie jeżdżę, kilka razy jechałem i raz bym spadł przy ruszaniu

crosowe lubię są ok, ale te na asfalt to nie.

 

motory nie skręcają, zresztą bmw7 też nie skręca tak jak by mogło - tz.

e38 750 po zakrętach jest do "objechania" przez prawie każde inne auto.

btw. od jakiego modelu (7) zaczyna się napęd 4x4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od edycji WRC :mrgreen: :mrgreen: :mad2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie... mnie tu auto chce zabić co po chwila a wy się cały czas śmiejecie....

 

przesiadłem się z jak to nazywają "underpower renault safrane" FWD, pi*drzwi podobny model:

 

 

i tam deptałem do podłogi bo mocy mało i stabilnie szło w ciszy i spokoju do jakiś 258km/h

komp za mnie myślał (ale esp nie było) i wspomaganie niwelowało koleiny (jakieś 2 systemy tam były)

 

A tu jak deptam, to kop w plecy że hej, ślizga się to do 70km/h (brak szpery), DSC ledwo go

trzyma po zakrętach z gazem w podłodze, pisk i szaleństwo - ale kontrować już raczej potrafię,

jak się zorientuje że mi tył wyprzedza przód to da się coś zrobić ;)

 

a wy się śmiejecie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w sumie jak czytam ten wątek i twórczośc :duh: jego autora to się zastanawiam czy dzwonić po karetkę czy może po szamana odrazu :mrgreen: :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie auto chce cie zabic tylko twoja srednio inteligentna glowa, ja mam motocykl o pojemnoaci ponad litea i tez moglbym sie zabic w 2 minuty ale mam mozg.... kiedy mozna to mozna a nie dzida caly czas i tylko liczenie na jakies glupie systemy typu asc ebd omg wtf i inne, ja musialem tej zimy jezdzic bez abs i asc mysle ze na lodzie i sniegu to jeden c h u j czy 2.8 czy 5.4 i jakos nic sie nie stalo... ty po tym co piszesz to widze ze dlugo bys nienpojezdzil.bo tylko but w podloge nie wiadomo po co...

 

crossowki sa ok.... crossowki i tak maja lepsze pier dolniecie od motocykli szosowych....sa duzo bardziej agresywne...

 

zamiast 750 mogles sobie kupic jakiegos wrceka, nie wiem cos z grupy B bys mial 500 koni i bys sobie jezdzil zadowolony :D bez asc i innych smiesznych wynalazkow :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajmy sobie właśnie M3 zamienił na subaru WRX 2011 - nie, to BARDZO złe auto jest...

<- myślałem nad tym bo po zakrętach rozwala

prawie każde subaru tylko mu stuknęło 21 lat i zaraz przestana robić płyty CD do navi, a części

już od dawna nie ma...

 

Albo wezmę moje popsute i wstawię mu manuala,

będzie 7.2 do 100km/h:

to się obłędnie trzyma drogi, ale te starsze modele (12v) miały hydropneumatyczne

full aktywne zawieszenie i 4x4, i były cichsze, bo z 300kg wygłuszeń wtedy jeszcze pakowali.

 

tylko ileż można jednym autem... 8 rok by strzelił... a teraz się próbuję do RWD przekonać :)

auta nie młodnieją i części do nich brak...

 

następne to chyba będzie: bmw e65 760, vel satis lub citroen c6 ;)

albo jeszcze jedno auto mam do przetestowania: Mercedes S600 W220 (do kupienia za

naście k pln) z zawieszeniem ActiveBodyControl podobno obłędne V12 6 litrów a hamulce

takie że praktycznie żadne ferrari czy lambo lepiej nie zahamuje :) (safrane już miało

siłę hamowania jak mniejszy odrzutowiec ciąg silników, a tu wspomaga jeszcze

zawieszeniem bo ono hydrauliczne - czyli b. szybkie jest)

 

tak właśnie na krosowym bym się wywalił na asfalcie, ale w teren to dobre jest :)

taki quad na 2 kołach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie hulajnogę - będziesz mógł butować do woli :diabel_faja: Nawet lewą nogą jeśli dusza zapragnie :roll2: Do tego bezpośredni układ kierowniczy, precyzyjny układ hamulcowy i najszybsze ( i utwardzane :cool2: ) z możliwych zawieszenie. Każdy zakręt Twój :mrgreen: :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak tak kochasz francuskie piźdździdła to trza bylo sobie kupic żabojada i nie zawracać ludziom z forum BMW głowy tymi wynalazkami i ciągle je porównywać nie wiadomo po co z 7er :mad2:

szmery bajery a to nadal reno albo citroen a nie porządna BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu już jest taki offtop o motorach, mercedesach i francuskich że hej:)

 

miałem ich trochę i się teraz cały czas przyzwyczajam do RWD - gdzie RWD

ma tylko jeden minus - tylna oś nie jest skrętna - i sobie wektora ciągu nie

można ustawiać ;)

 

ten 4x4 mnie korci, absolutnie nie było tego w żadnym z modeli e65 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku gdzie tylna os skretna masz miec w tylnym napedzie?! Takie rozwiazania ma tylko francuz i saab, ktory na szczescie padł. Jak ty byś chciał to ogarnać?!

Juz nie moge wytrzymac, takich pierdół jakie ty wypisujesz to naprawde dawno nie widziałem.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

infiniti to duze ma skretna tylna os ale tam jest chyba 4x4

 

nowa 760 tez ma chyba skretna os... ale ona tez jest chyba z xdrivem... a raczej na pewno...

 

skretna os tylna z napedem na tyl no to coz :p moze kolega sobie widlaka kupi i przerobi naped na tyl :p fajnie bedzie jezdzic ;)

 

albo najlepiej to KOMBAJN ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze była Honda Prelude :mrgreen:

i saab, ktory na szczescie padł.

A swoją drogą Saab ma świetne auta (jakość, bezpieczeństwo). Tak, wiem, to forum BMW :8) Ale z Saabami miałem styczność parę lat i bardzo fajnie to wspominam :D

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko teraz już saabów nie robią :(

 

Generalnie zostały 3 marki, merc, bmw, audi - z jednego kraju, ciekawe hmm.. ?

 

w UK nie ma nic (no.. jest Jag), we Francji już też nic nie robią (VelSatis ostanie to 2011 i C6 to 2012),

we Włoszech Lancia Thesis 2010 ostanie... w Szwecji tez już nic... ale za to jakie tanie używki będą ;)

 

tylko za parę lat nie będzie co kupić.... wszyscy kupimy BMW F01 4x4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
btw. od jakiego modelu (7) zaczyna się napęd 4x4 ?

 

e32 i e38 w żadnej wersji nie miały 4x4.

Były wersje e34 i e30 z napędem 4x4, ale to białe kruki na rynku.

 

Z nowszych BMW, e46 jako pierwsze miało w opcji napęd 4x4. Wprowadzono taką wersje w 2000 roku.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 jest ok!, M3 (2004) jest baaardzo bardzo złe (ale w **** już lepiej niż poprzednie).

nie porównuje 3 do 7 - to jak vw passat i vw phaeton, inne auta :)

 

M3 e46 to najlepszy samochod w swojej klasie w swoich czasach, zresztą M3 e36 też to dotyczy. Osobiście dużo bardziej wolałbym posiadac M3, nawet e36 niż jakiekolwiek, nawet najbardziej wypasione e38.

Zresztą widać to po cenach. Dobre e36 M3 z połowy lat 90-tych kosztują 30-40 tys zł. E38 z tych samych lat można kupic za 10 tys zł. :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to są zupełnie dwa różne auta, nie porównuj ich.

W M3 ma urywać dupę a w 7 ma być cicho i wygodnie.

 

 

To prawda nie da się ich bezposrednio porównac, bo to zupełnie inne światy. Ale przedmówca, do którego postu się odniosłem, pisał że M3 e46 i M3 e36 to najgorsze auta na świecie... a z tym się nie zgadzam kompletnie.

 

Najlepszy zestaw wg mnie, to e38 na codzien i na trasy, a M3 na weekend :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.