Skocz do zawartości

e46 330d wstrząs przy gaszeniu silnika + FILM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Spoko,

Wczoraj kupiłem puszke 400ml "HART" "Preparat antypoślizgowy do pasków klinowych" koszt: 13zł

Podobno dobrze wpływa na żywotność paska.

 

i co użyłes go już ?? jak miałes ten dziwęk ?? to jużgo nie ma, albo się zmniejszył??

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie, jeszcze nie psikałem bo czekam na wężyki podciśnienia które mają jutro przyjść, żeby pokryw silnika nie zdejmować dwa razy ;]

Psikał będę pod koniec tego tygodnia.

 

A dźwięk to taki bardzo krótki pisk w momencie odpalania auta. Bardzo rzadko ale czasem też przy gaszeniu jak się paski zatrzymują.

Pewnie można się przyzwyczaić ale mnie to mocno wkurza bo przed wymianą paska tego nie było ;]

Opublikowano
Spoko,

Wczoraj kupiłem puszke 400ml "HART" "Preparat antypoślizgowy do pasków klinowych" koszt: 13zł

Podobno dobrze wpływa na żywotność paska.

 

i co użyłes go już ?? jak miałes ten dziwęk ?? to jużgo nie ma, albo się zmniejszył??

 

Tylko ciekawe jak czesto trzeba bedzie psikac/smarowac :wink:

 

ps . Brytol w jakim sklepie ,moze i u mnie jest :wink:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano
Witam, nic to nie da, no może przy trzech odpaleniach będzie cicho.Ja testowałem podobny tylko firmy OKS.
Opublikowano
Brytol, ja psikałem przy pracującym silniku i nie oszczędzaj :D
życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
próbowaliście przy włączonej klimatyzacji ? u mnie w 320 też troche telepie , ale jak włącze klime to jakby ciszej gaśnie , czy może to być napinacz
Opublikowano
Na moim napisali "Skrajnie łatwopalne"... Jesteś pewny, że to bezpieczne? ;]

 

ja takiego napisu nie pamiętam,

więc czy to bezpieczne z twoim środkiem ? zależy jak odważny jesteś ;)

 

 

 

 

 

 

 

klika razy odpalisz / zgasisz i też ładnie naniesione będzie

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano

Niestety Robson miał rację... Pomogło na 2 odpalenia potem to samo. Psikałem na wyłączonym i na włączonym. Raz lekko a raz paski w tym pływały. Być może środek jaki mam jest do dupy.

Przemek, czego Ty użyłeś?

Opublikowano

Koledzy jeżeli chodzi o pisk to tylko wymiana paska na ori daje poprawę, ja u siebie już prawie wszystko wymieniłem i terkot pozostał a pasek od kompresora klimy kupiłem conti i żałuje bo ori jest tylko 50 zeta droższy więc po zimie zakupię ori i napiszę czy pisk ustał u mnie wystepuje tylko przy gaszeniu i trwa dosłownie kilka sekund.

Jestem na etapie montażu klapy gaszącej i powiem tak mam juz zamontowaną klapę gaszącą i powiem tak na razie nie mam sterowania do tej klapy, czekam na klapę z przerobionym sterowaniem pasującym do naszych silników, taką klapę mam otzrymać przerobioną od kolegi ROGER-NYSA i jak ją otrzymam to wrzucę filmik jak gaśnie silnik z zamontowaną klapa gaszącą, ogólnie to wszystko pasuje do silnika M57N tylko osłona silnika nie bardzo pasuje bo klapa gasząca ma dodatkowe sterowanie które wypycha nam osłonę ale tak wszystko pasuje i zdradzę że przy za sterowaniu klapą ręcznie przy nie wciśniętym sprzęgle auto gaśnie o wiele łagodniej a po rozmowie telefonicznej z kolegą ROGER-NYSA sam mnie zapewnia że sterownie elektryczne działo znacznie szybciej i precyzyjniej i może to oznaczać że gaszenie będzie o wiele przyjemniejsze, jak otrzymam klapę z przerobionym sterowaniem to zapodam filmik jak po tym zabiegu gaśnie silnik i wtedy ocenicie czy warto to ustrojstwo zakupić, bo mnie akurat udało sie wyrwać klapę z egr za 200 zeta, także nie jest tak źle, już nie mogę sie doczekać kiedy to zamontuję, podejrzewam że nastąpi to dopiero po nowym roku :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Tez muszę sie w końcu zebrać i podłączyć to u siebie ... Efekt ciekawi mnie tym bardzie ze mam wszystko now , dwumas , koło pasowe , poduchy a gassenie dalej raz jest ok a raz nie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Niestety Robson miał rację... Pomogło na 2 odpalenia potem to samo. Psikałem na wyłączonym i na włączonym. Raz lekko a raz paski w tym pływały. Być może środek jaki mam jest do dupy.

Przemek, czego Ty użyłeś?

 

jak już pisałem na 4. stronie - firmy "matech"

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
nie moge tego namierzyć ;/

Kolego zakup ori pasek i przestanie piszczeć.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Witam Koledzy!

Tak jak obiecałem wrzucam filmik po zamontowaniu klapy gaszącej z sterowaniem przerobionym przez Kolegę Roger-Nysa, wielkie dzięki za jego pracę, bardzo polecam każdemu kto ma już dość telepania silnikiem, po zamontowaniu tejże klapy telepanie jest prawie wyeliminowane, poza tym ustąpiło piszczenie paska po zamontowaniu klapy bo wygaszanie występuje dużo łagodniej, filmik zrobiony dosłownie przed chwilą po zrobionej trasie 200 kilometrów także olej już był odpowiednio rozgrzany, klapę zamontowałem wczoraj wieczorem i nie miałem czasu na nagranie bo nigdzie nie miałem okazji się przejechać ale powiem wam że dzisiaj jadąc do pracy 15 kilometrów przy gaszeniu silnika praktycznie wyłączył się bezszelestnie REWELACJA a ten filmik jest po większej trasie i już inaczej się wygasza ale moim zdaniem w sposób zadowalający, zresztą każdy kto oceni sam zdecyduje czy montować w swoich silnikach M57N bo jeśli chodzi o silniki M47N to każdy wie jak takie wygaszanie silnika wygląda, wrzucam dwa filmik jeden nagrany wewnątrz auta jak to słychać i jeden na zewnątrz ale niestety nagrywałem sam i robiłem je z fotela kierowcy ale myślę że wystarczy do oceny każdemu.

http://www.youtube.com/watch?v=TZiQdT3iG2k to jest filmik na zewnątrz

http://www.youtube.com/watch?v=8F8ryqufZXM a ten ze środka auta.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Czerwony mimo wszystko dalej "słychać" telepnięcie. Spróbuj podbić max obroty biegu jałowego i wtedy sprawdź efekt wygaszania. Pozdr.

Tak telepnięcie słychać ale nie jest takie drastyczne jak wcześniej, zrobię tak jak piszesz i zobaczymy jak wypadnie wtedy wygaszenie silnika, nagram jeszcze wygaszanie po przejechaniu 20 kilometrów bo wtedy praktycznie wygaszanie jest najładniejsze.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

witajcie, odgrzeje kotleta :)

 

jestem po wymianie paska wielorowkowego na ori bmw,

na pewno jest poprawa, wyeliminowałem pisk, który praktycznie zawsze pojawiał się przy gaszeniu silnika,

znikneło również piszczenie w trakcie jazdy przy około 2tys obr/min, ale to akurat zdarzało się sporadycznie w upalne suche dni,

silnik gaśnie na pewno lepiej, ale do ideału brakuje

 

wcześniej, około 1,5 roku temu był założony pasek Conti, absolutnie nie polecam

z różnic wizualnych :

pasek ori - cała powierzchnia pracująca w meszku/floku/zamszu

pasek Conti - we floku jedynie powierzchnia czołowa paska (w przekroju paska są jakby trójkąty z obciętym szczytem, właśnie na tej linii ścięcia jest flok)

 

auto e46 330d m57n

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • 1 rok później...
Opublikowano

Czy komukolwiek udało się całkowicie wyeliminować problem "telepnięcia" przy gaszeniu w e46 330d m57n :?: :?: :?:

Dwumas idealny, koło pasowe idealne ,nowe poduszki pod silnikiem etc , ściągnąłem pasek żeby wykluczyć napinacze i nadal to samo , przy wciśniętym sprzęgle też telepie. :duh:

Opublikowano

trandolf aż tyle daje klapa gasząca w 330d :?: Miałem ją w 320td i było super ale m47n samo z siebie nie generuje tak paskudnego dzwięku przy gaśnięciu

jak m57n :duh: i mam wrażenie że klapa aż tyle przy tym silniku nie da , zwłaszcza ,że dźwięk jest naprawdę wstrętny - auto gaśnie tak jakby silnik miał zaraz się rozlecieć :mad2:

Opublikowano
TU masz link do Słowackiego forum, na nim kilka osób montowało zestawy do 330D, znają bardzo dobrze angielski więc możesz sam zapytać o efekty, film też jest od nich. U nas na forum także kilka osób montowało w 3.0d, tylko nikt nie pokazał jak było przed, a jak jest po. Moduł dla 330D jest całkiem inny niż do 320D, zresztą specjalnie z myślą o M57 został stworzony i ten silnik też może ładnie gasnąć.
Opublikowano
david, mój znajomy posiadacz E46 330d M57N również był sceptycznie nastawiony do tego pomysłu, gdyż u siebie miał zamontowaną przepustnicę BEZ modułu sterującego, która reagowała praktycznie bez efektu amortyzacji wstrząsu i wibracji. Chciał już demontować urządzenie, ale w czas podpowiedziałem aby spróbował jeszcze jej działania z modułem sterującym od Trandolfa. Kolega spróbował i nie żałuje! Sam mówi, że był to najlepszy mod jaki mógł uczynić dla bezpieczeństwa silnika swojego auta. Ja również popieram w pełni tą tezę i moim zdaniem powinna być to pierwsza procedura serwisowo-naprawcza jaką powinni podejmować użytkownicy wysokoprężnych jednostek doładowanych z "PRZELOTOWYM" układem dolotu. Spróbuję nagrać film z gaszeniem silnika w tym 330d i wkleję do wątku, aby rozwiać wszelkie wątpliwości co do rożnych spekulacji odnośnie sensu montażu zestawu przepustnica EGR + moduł sterujący by Trandolf w 3,0d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.